jaapi zei:
het spijt me zeer, maar "zou ik niet leuk vinden met de goeie feestjes die er nog aankomen" klinkt als een zwak argument in deze situatie :P
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik weet zelf uit ervaring dat als je niet van plan bent te gebruiken, maar 'iedereen' het om je heen doet, dat het verdomt lastig is om niet constant te denken van "HHhhmmmm KUT! Ik voel me niet chill!" en dan ben je constant aan het vechten met jezelf om niet zo 1-2-3 'even' een pilletje van vrienden te scoren. Het is alsof je een versgebakken appeltaart onder de neus van iemand stopt die aan het lijnen (als in afvallen, niet coke :P) is >.<
Als je dan fan bent van bepaalde festivals waar ze niet mainstream muziek draaien (je kan dus niet in plaats daarvan naar een discotheek) en er graag naartoe wilt, dan moet je dus of skippen, of er contstant mee geconfronteerd worden. Dat is naar.
Maar er moet een knop aangedraaid worden die je doet realiseren dan MDMA de zeldzame vakantietrip is, maar dat je je ook gewoon kan vermaken op reguliere weekenden.
Als er dan veel feesten zijn, kan je er gewoon een paar skippen en pas weer na die twee (liever drie) maanden gaan. Je zal dan als beloning ook weer gigantisch kunnen genieten. Veel meer dan dat je minder dan twee tot drie maanden wacht.
PS: Maar ik vind het wel knap van je dat jij aan je verslaving werkt en in ieder geval al twee weken kan onthouden na langdurig veelgebruik
![:)]()