#1
Re:
Daar ben ik het zeer zeker mee eens. Een donkere nacht en dan ineens kijk je omhoog, en dan komt al dat licht opeens op je af, en die vogels zijn fantastisch. Dat is een moment waarop je van het leven geniet, van de natuur, heeeeeeeerlijk. geen auto's helemaal niks. Rust, kauwgom en sigaretten!
MissDior zei:Op het balkon zitten, en kijken naar de zonsopkomst!!!
Egt heerlijke ervaring vind ik dat steeds weer!!
Iedereen vind het daglicht en de fluitende vogeltjes vreselijk, ik kan er echt van genieten op een zomerse zondagochtend, alles ligt dan nog stil, iedereen slaapt, das een heerlijk moment!!![]()
Daar ben ik het zeer zeker mee eens. Een donkere nacht en dan ineens kijk je omhoog, en dan komt al dat licht opeens op je af, en die vogels zijn fantastisch. Dat is een moment waarop je van het leven geniet, van de natuur, heeeeeeeerlijk. geen auto's helemaal niks. Rust, kauwgom en sigaretten!


