#1
Het kan ook nog met de dosering te maken hebben. Van te veel in 1x moeten mensen doorgaans kotsen. Misschien als je de inname wat meer spreidt, dus bijv. ieder kwartier een kwartje ofzo. Of misschien neem je überhaupt te veel?
Joopiejo zei:Het kan ook nog met de dosering te maken hebben. Van te veel in 1x moeten mensen doorgaans kotsen. Misschien als je de inname wat meer spreidt, dus bijv. ieder kwartier een kwartje ofzo. Of misschien neem je überhaupt te veel?
zzino zei:Kan dus blijkbaar geen prive bericht sturen naar u lion
Dit is mijn mail we moeten een ene gaan drinken
Modknipje; wegens privacy@live.
Gr
25tolife zei:Domperidon werkt tegen misselijkheid inderdaad, en is (nog) vrij te krijgen bij de apotheek. Pas er wel mee op, na onderzoeken is het middel regelmatig in het nieuws geweest (erg recent) dus zal over een niet te lange tijd ook via recept gaan net als metaclopramide (Primperan) wat beter werkt als domperidon (Motilium) beide word dan 10mg aangeraden als je dat doet. Neem de tablet een paar uur in van tevoren. En lees de bijsluiter ook even door.
Wees voorzichtig met je lichaam!
Enjoy![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."