Graag wat meer info over die test die je hebt laten doen en ervaring over SOS
Gr
#2
Ikzelf heb altijd dat ik heel erg moet boeren een kwartier nadat ik het pilletje neem. Dit duurt tot 'de verlossende boer'. Een gigantische boer waardoor alle misselijkheid in 1 klap verdwijnt. Vaak is het pilletje dan al begonnen met werken, maar kan ik er niet echt van genieten omdat die ene verlossende boer zo erg dwars zit. Zodra ik die heb gelaten kan ik genieten! Een maat van mij heeft precies hetzelfde. Ik gun het hem niet, maar wel heel chill voor mij omdat we hierdoor een soort steunpilaar voor elkaar zijn.
Heb 1x gekotst van xtc. Ik had de hele dag/avond niks gegeten en kreeg na het feest een banaan van iemand. Nam 1 hap en binnen 2 minuten was ik aan het kotsen. Wat bij mij altijd helpt is voor het feest voldoende licht verteerbaar voedsel te eten.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.