Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycontin

Oxycontin

26 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#1
gisteravond 20 mg gesnoven, is best relax spul :grin: ...effect voldeed wel aan de typische opiaat ervaring beschrijving...warm euforisch gevoel... na afloop absoluut geen kut gevoel en nu vandaag voel ik me eigenlijk wel chill, alsof t nog n beetje werkt... :smoke:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
geodzo, mooie ervaring man.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
TimeKiller zei:
gisteravond 20 mg gesnoven, is best relax spul :grin: ...effect voldeed wel aan de typische opiaat ervaring beschrijving...warm euforisch gevoel... na afloop absoluut geen kut gevoel en nu vandaag voel ik me eigenlijk wel chill, alsof t nog n beetje werkt... :smoke:
Klik om te vergroten...

hmmm interessant hoor! :smoke:
w
wizzleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb eens een keer tachtig 10 mg tabletten gekocht. Die waren helaas snel op :cry: . Het is heel fijn spul!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
wizzle zei:
Heb eens een keer tachtig 10 mg tabletten gekocht. Die waren helaas snel op :cry: . Het is heel fijn spul!
Klik om te vergroten...

En niet te vergeten ook zeer verslavingsgevoelig
W
WheelieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oxycontin en lange ervaring

Ik snap niet dat mensen dit als recreationele drug willen, ik vond vroeger een pilletje ook wel lekker. Ik ben nu na een ongeluk en 39 operaties 5 jaar meervoudig gehandicapt en slik Zowel Tramadol 600mg Per dag en ik las eerder in het forum dat het een lichte vorm van pijnstilling was en broertje van codie, Dat laatste klopt maar licht is het niet als je het langer dan een paar jaar gebruikt en je neemt het een half uur te laat ben je ziek. En het is wel degelijk een opiumderivaat.

Wat Oxycontin betreft. Ik gebruik 100 mg Per dag = gelijk aan 200 mg orale morfine.

Elke dag wacht als ik wakker wordt is het afwachten of ik nog kan plassen. Ik moet kijken o mijn ogen niet geel worden of mijn lippen blauw, nee het geeft geen rush een blowtje maakt je meer ontspannen maar doordat ik zware opiaten gebruik ben ik verder geheel onthouder op mijn peuken na.

Gewoon drukken gaat niet, ook met lactulose doet het pijn als hel en zijn het stenen die je eruit perst. Onthouden waar je je sleutels hebt gelaten: Forget it!!!

Je sexleven stoort het gelukkig niet als de rest van je handicap dat niet doet. Een lekker wijntje op zijn tijd of een biertje op een terras is er niet meer bij.

Voel je je van te voren niet helemaal top of ben je een beetje vatbaar door een kouwtje ofzo slaat hij heel vervelend aan en wordt je opgefokt.
(en dat is nog licht verwoord)

De eerste dosis is 10 mg per dag en wordt langzaam opgebouwd, leverfalen of nierfalen kijken namelijk om het hoekje.

En nu hou ik het lijstje nog maar klein.
Ik zou ook verder kunnen gaan over mijn shunt en katheter door de OXY.

Vind je dat tegenover de mensen die het moeten gebruiken omdat ze anders niet kunnen leven echt die 40$ per pil waard. Een minirush met meer risico's als je de 80mg niet hebt opgebouwd dan een blowtje.

Denk alsjeblieft na voordat je met zoiets speelt.
De verslavings gevoeligheid van de oxy valt redelijk mee als ik een dag niet neem of te laat dan wordt ik niet ziek. De risico's voor nieren en lever en darmen en hart zijn alleen erg groot.

Het is raar om te lezen dat mensen er aan willen komen terwijl ik zou willen zonder te kunnen leven.
m
miranda1963Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat heb ik nu ook wheelie,

Ik gebruik oxycontin omdat ik wegens mijn ziekte niet zonder kan. Ik slik wel 17 tabletten per dag inclusief oxycontin.

Ik wou dat ik zonder die troep kan en als ik dan lees dat mensen ze gebruiken voor een prettig gevoel en dus spelen met hun leven, kan ik dat beslist niet snappen. :confused:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo'n beetje iedere drugs werd eerst uitgevonden voor medicinale werking. Dat andere mensen het recreatief gebruiken lijkt mij vrij normaal op een drugsforum.

Dat jullie niet zonder kunnen is inderdaad spijtig, maar dan hoef je in mijn ogen de recreatieve gebruiker niet te bekritiseren.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
reasons? who needs reasons.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
BillyBilo zei:
reasons? who needs reasons.
Klik om te vergroten...
When you've got heroin :mrgreen:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
needlefreak zei:
BillyBilo zei:
reasons? who needs reasons.
Klik om te vergroten...
When you've got heroin :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit kan bij farmaceutische drugs.

Verplaatst
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
De scheidingslijn farmaceutisch of niet is nu toch wel een beetje klote aangezien oxycontin natuurlijk toch wel écht een opiaat is.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, helemaal gelijk in BillyBilo. Maar anders gebeurt er niks hier :grin: bovendien is de merknaam gepantenteerd door een farmaceutisch bedrijf.
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#15
iemand hier ervaring met oxycontin ? heb 2 pillen van 80 mg van mn dealer gekregen...is n opiaat pijnstiller met gereguleerde afgifte voor 12 uur lange werking...in t weekend ns testen :P
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Wheelie: Over het broertje van codeïne ben je mis met Vicodin :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zelf geen ervaring mee maar in Amerika is dat nu echt een rage, een paar Amerikaanse vrienden van me doen dat af en toe, 12 uur lang ultiem genieten en je daarna super kut voelen. Ze zijn daar op de zwarte markt ook heel erg duur, iets van 40 dollar per pil (weet niet hoe zwaar).
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ze noemen het daar overigens ook wel synthetische heroïne.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Is het volgens mij ook gewoon :P
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maak je maar klaar aan het kut gevoel derna...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."