#1
Zo'n beetje iedere drugs werd eerst uitgevonden voor medicinale werking. Dat andere mensen het recreatief gebruiken lijkt mij vrij normaal op een drugsforum.
Dat jullie niet zonder kunnen is inderdaad spijtig, maar dan hoef je in mijn ogen de recreatieve gebruiker niet te bekritiseren.
Dat jullie niet zonder kunnen is inderdaad spijtig, maar dan hoef je in mijn ogen de recreatieve gebruiker niet te bekritiseren.
