Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oxycontin en lange ervaring Ik snap niet dat mensen dit als recreationele drug willen, ik vond vroeger een pilletje ook wel lekker. Ik ben nu na een ongeluk en 39 operaties 5 jaar meervoudig gehandicapt en slik Zowel Tramadol 600mg Per dag en ik las eerder in het forum dat het een lichte vorm van pijnstilling was en broertje van codie, Dat laatste klopt maar licht is het niet als je het langer dan een paar jaar gebruikt en je neemt het een half uur te laat ben je ziek. En het is wel degelijk een opiumderivaat. Wat Oxycontin betreft. Ik gebruik 100 mg Per dag = gelijk aan 200 mg orale morfine. Elke dag wacht als ik wakker wordt is het afwachten of ik nog kan plassen. Ik moet kijken o mijn ogen niet geel worden of mijn lippen blauw, nee het geeft geen rush een blowtje maakt je meer ontspannen maar doordat ik zware opiaten gebruik ben ik verder geheel onthouder op mijn peuken na. Gewoon drukken gaat niet, ook met lactulose doet het pijn als hel en zijn het stenen die je eruit perst. Onthouden waar je je sleutels hebt gelaten: Forget it!!! Je sexleven stoort het gelukkig niet als de rest van je handicap dat niet doet. Een lekker wijntje op zijn tijd of een biertje op een terras is er niet meer bij. Voel je je van te voren niet helemaal top of ben je een beetje vatbaar door een kouwtje ofzo slaat hij heel vervelend aan en wordt je opgefokt. (en dat is nog licht verwoord) De eerste dosis is 10 mg per dag en wordt langzaam opgebouwd, leverfalen of nierfalen kijken namelijk om het hoekje. En nu hou ik het lijstje nog maar klein. Ik zou ook verder kunnen gaan over mijn shunt en katheter door de OXY. Vind je dat tegenover de mensen die het moeten gebruiken omdat ze anders niet kunnen leven echt die 40$ per pil waard. Een minirush met meer risico's als je de 80mg niet hebt opgebouwd dan een blowtje. Denk alsjeblieft na voordat je met zoiets speelt. De verslavings gevoeligheid van de oxy valt redelijk mee als ik een dag niet neem of te laat dan wordt ik niet ziek. De risico's voor nieren en lever en darmen en hart zijn alleen erg groot. Het is raar om te lezen dat mensen er aan willen komen terwijl ik zou willen zonder te kunnen leven."