#1
Ik zweet ook echt als een malle. Veel meer dan mijn vrienden, maar iedereen is natuurlijk doorweekt
Op de meeste feestje, ook op ADE, hebben ze vaak wel raketjes oid, neem die, dat werkt. Zorg er ook voor dat je je voorhoofd vaak afveegt, want als het zweet niet meer verdampt, of slecht verdampt, door de warme ruimte isoleer je als het ware je lichaam waardoor het nog warmer wordt. Dan kan echte oververhitting optreden en dat is heel erg gevaarlijk. Genoeg drinken, water op je polden, ijsjes, en je hoofd afvegen.
Ow en ik bedenk me nu dat ik een keer een washandje heb meegenomen. Als je die helemaal doorweekt maakt onder een koude kraan en daar mee over je gezicht veegt garandeer ik je dat het zowel heerlijk prikkelend als verfrissend is. Het 'kietelt' als het ware nog even door op je gezicht.
Ow en ik bedenk me nu dat ik een keer een washandje heb meegenomen. Als je die helemaal doorweekt maakt onder een koude kraan en daar mee over je gezicht veegt garandeer ik je dat het zowel heerlijk prikkelend als verfrissend is. Het 'kietelt' als het ware nog even door op je gezicht.