Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"klinkt als een leuk avondje X! ik heb hetzelfde gehad met me verstandskiezen. Alleen die van mij werden getrokken op de dinsdag toen ik die zaterdag had gebruikt. Ik heb zelf altijd behoorlijk last van een dinsdag-dip dus ik was niet te genieten daar in die operatiekamer. Ik heb geen patronen ervaren maar zag wel alles dubbel en alle kleuren werden weer heel fel. groetee"
"had je het trouwens over een feest wat met een 'Q' begint??"
"heftig verhaal! Eigenlijk zonde dat je die laatste pil toch nog even op moest maken. Anders had je misschien een leuker einde van je avond gehad. Ik neem zelf altijd niet meer mee dan ik wil gebruiken. Misschien een goede tip voor de volgende keer. Ben namelijk zelf ook zo'n persoon die zijn grenzen niet meer weet als ik leip ben. Anders had je die chick misschien ook wel kunnen scoren haha"
"Vet report! Hou wel van die lange uitgebreide reports Blijf me er echt over verbazen dat iedereen altijd begint over die staan-tafels en dranghekken. Toch apart dat deze hallucinatie bij zoveel mensen voorkomt. Heb zelf nooit hele sterke hallucinaties, meer van die korte flitsen van bijvoorbeeld kruiwagens of oranje pionnen en als je dan kijkt is het weer weg. Ergste wat ik tot nu toe heb gehad is een man die met een kledingkast op zijn schouder door de club liep . Wat een heerlijk goedje is het toch"
"Als die maat van je die andere halfjes heeft opgesnoept weet je al genoeg lijkt mij toch?"
"Dit moet toch haast een grap zijn... Zo niet, ben ik erg benieuwd waneer gebruikersn44m een nieuw topic opent met vragen over zijn mental issues."
"Beste nummer op drugs ever! https://soundcloud.com/sebastienleger/s ... tes-temple? enjoy"
"Wat ik altijd doe is tussendoor naar het toilet polsen voor een lange tijd in het koude water bij de kraan. Ook in je nek sprenkelen en je haren nat maken. Helpt altijd super! Vorige keer heb ik me handen in een kommetje gedaan en een beetje water bij een maat van me in zijn nek gegooid als verassing. Haha hij was aan het genieten!"
"Beste df'ers, Zal me eerst even netjes voorstellen zoals dat hoort. Ik ben beginnend xtc gebruiker. Gebruik altijd verstandig (laat testen en houd 3 maanden rust) Ik ben 20 jaren jong en weeg 88 kg met een lengte van 1.97. Nu lees ik al tijdje op DF en vind het altijd heel interessant iedereen zijn ervaringen te lezen. Maar had over de volgende situatie niet veel kunnen vinden : Ik gebruik xtc altijd op feesten met een bepaalde vriendengroep van mij. Nu ga ik in november naar een mooi feestje waar ook veel gebruikt word. Maar hier ga ik heen met vrienden die nooit xtc doen. Ik wil die avond eigenlijk gewoon ook aan de xtc maar het lijkt me toch wat klote om dit te doen met allemaal nuchtere vrienden om me heen. Ik heb het besluit genomen dat ik het wel ga doen en hun weten hier ook van. Ik was benieuwd of iemand dit ook eens heeft gedaan en hoe hij zijn avond heeft beleeft. En misschien tips heeft ? Thanx for reading ! Groeten e_lover"
"De reden waarom ik het wil doen is omdat het nu alweer een hele tijd geleden is dat ik gebruikt heb en dit feest is er helemaal geschikt voor. Ik heb er al helemaal naar toe geleefd. Maar inderdaad waar dat het een beetje beschamend is als ik in een keer iemand omhels haha. Ik ga denk ik gewoon de eerst lekker nuchter los met die gasten en de laatste paar uurtjes nog even lekker hard gaan. Als ik dan merk dat ik me ongemakkelijk voel in de groep ga ik wel lekker door de zaal cruisen !"