#1
webjunk zei:Wat is de straatprijs van een tablet valium ongeveer?
Afhankelijk van diverse factoren hé?! Eéntje is niet zoveel. Dus daar gaat je kwantumkorting. Waar en bij wie haal je het. Over welke soort heb jij 't? Blauw of geel?
webjunk zei:Wat is de straatprijs van een tablet valium ongeveer?
quotethemadraven zei:^^
Geel = 5 mg (zelden gevraagd)
Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
Mr.jiho zei:wat vinden jullie de veiligste/beste beginner benzo voor recreatief gebruik?
zijn er benzo's die je zonder dokter voorschrift kan gaan halen bij de apotheek?
+is het de moeite om eens te proberen?
wat beginner vragen, ben op zich wel eens benieuwd naar het gevoel
en dit nieuwe forum kan wel wat topics gebruiken![]()

Fat Freddy's cat zei:Beste vind ik persoonlijk zopiclone, die gebruik ik al 15 jaar bijna dagelijks!! zeer chill
Je kan er best wel alcohol bij drinken hoor, het leuke eraan is dat je je dan bijna niks meer herinntert van wat je gedaan hebt!
quotethemadraven zei:^^
^^
Geel = 5 mg (zelden gevraagd)
Blauw = 10 mg
10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw
vanaf 100
10 € voor 10 blauw
1000 stuks 600 €
los no way, altijd per strip of 5 liefst 10.
Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
quotethemadraven zei:Ik zal mar zwijgen over aankoopprijzen, hoewel je daar ook hard voor moet werken soms. Waar ik iets van krijg is als ze perfecte Diazepam afdoen als das geen echte... WTF? Of daar nu Roche opstaat of EG de werking verschilt niet.
Ketamine is overal wel makkelijk aan te komen. Goede ketamine (medische s-keta etc.) daarintegen...mark1543 zei:quotethemadraven zei:^^
^^
Geel = 5 mg (zelden gevraagd)
Blauw = 10 mg
10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw
vanaf 100
10 € voor 10 blauw
1000 stuks 600 €
los no way, altijd per strip of 5 liefst 10.
Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
Ik kan 100 valium (10 mg, generiek) voor 70 euro krijgen en 125 xanax (1 mg, generiek) voor 100 euro.....
Het enige waar ik moeilijk aan kan komen is ketamine
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."