Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste beginner benzo's

beste beginner benzo's

35 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
webjunk zei:
Wat is de straatprijs van een tablet valium ongeveer?
Klik om te vergroten...

Afhankelijk van diverse factoren hé?! Eéntje is niet zoveel. Dus daar gaat je kwantumkorting. Waar en bij wie haal je het. Over welke soort heb jij 't? Blauw of geel?
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#2
^^
^^


Geel = 5 mg (zelden gevraagd)
Blauw = 10 mg

10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw

vanaf 100

10 € voor 10 blauw

1000 stuks 600 €

los no way, altijd per strip of 5 liefst 10.

Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
quotethemadraven zei:
^^
Geel = 5 mg (zelden gevraagd)

Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met ''zelden gevraagd''? Dat de ''klanten'' liever de tien mg. hebben? Of dat het qua prijs aantrekkelijker is?

Het schijnt overigens dat er ook nog eentje in twee mg. in omloop is. dus drie hoeveelheden. Op zich vindt ik die vijf mg. perfect. Dan breek ik 'm voor een 2,5mg. Dat is voor mij voldoende. Daar heb ik ook gelukkig nog genoeg van.

Wat gek dat bij de namaak het aantal mg. niet in kleur wordt aangegeven.

Prijzig gebeuren hoor! 1 euro per tabletje. Ben benieuwd hoe duur die andere pillen op de zwarte markt zijn. Zoals Oxazepam 10 en 50mg. en Subutex (buprenorfine). Gelukkig krijg ik alles op recept. Want ik zou er niet aan moeten denken om pillen in het illegale circuit te moeten kopen.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#4
@speeseend

Yep naar de gele Val toe, is gewoon de moeite niet waard om ze op voorraad te hebben. Ze zijn ook de helft duurder. 1 € per tablet is idd veel geld, maar zoals altijd meer lopen minder betalen.
En ik dacht dat Roche een octrooi of pattent heeft op de kleur van haar Valiums. Die zijn haast niet meer te vinden, (spreek enkel voor mezelf) vreemd want daar moet een gigantische stock van zijn. Maar zelfs de apothekers doen ze niet meer op voorraad. Is voor een groot gedeelte EG geworden, beste bewijs dat het verplichten van generisch wanneer mogelijk, het probleem enkel verplaatst.
En Subutex is een draak zoals Rohypnol die dingen zijn schandalig duur, als je het al kan vinden.
Subu 8mg: helemaal niks, niet te vinden.
Subu 2mg: 7 stuks 60 €
Oxazepam 50mg die bestaan blijkbaar niet waar ik zit. 10 of 15mg en die zijn goedkoper dan diazepam weet alleen per 1000 st iets van 500€.
Maar dat is per 30 km weer anders bij dat soort spul. Kan me niet voorstellen dat je in Rotterdam of Antwerpen die kosten moet maken.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
O.T.

Erg boeiend! Ik wist niet dst die jetsers zo duur zijn. Tja, Subutex gaat eruit / is er al reeds uit. Daar is nu een ander middel voor. De zeshoekige pillen genaamd ''Suboxone'' (Lemon-Lime flavored sublingual, one part naloxone for every four parts buprenorphine; hexagon shaped tablet in 2 mg and 8 mg dosages).

De toevoeging Naloxone zou ervoor moeten zorgen dat de mensen die het willen spuiten, koppijn krijgen.

Ik vind het persoonlijk een drama dat alle medicijnen met een verlopen octrooi zo'n verplichte opmars maken. En ik heb zelf gezien met een bepaalde neusspray juist duurder geworden was. Dit hadden ze alleen in een kleiner flacon gedaan zodat 't goedkoper lijkt. De apotheker ''begreep er niets van''. Het is gewoon Mafia en wij consumenten zijn uiteindelijk 't haasje. Maar dart terzijde.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#6

(geen vieze vingers op m'n foto graag!)

Allemaal goed en gevaarlijk spul.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr.jiho zei:
wat vinden jullie de veiligste/beste beginner benzo voor recreatief gebruik?
zijn er benzo's die je zonder dokter voorschrift kan gaan halen bij de apotheek?
+is het de moeite om eens te proberen?

wat beginner vragen, ben op zich wel eens benieuwd naar het gevoel
en dit nieuwe forum kan wel wat topics gebruiken :wink:
Klik om te vergroten...





hier krijg je spijt van, maar ok dat hoef ik hier niet te posten :mrgreen:


Beste vind ik persoonlijk zopiclone, die gebruik ik al 15 jaar bijna dagelijks!! zeer chill :beer:
zou beginnen met 7.5 mg en dan kan je wekelijks opbouwen met 3.75mg erbij!

Je kan er best wel alcohol bij drinken hoor, het leuke eraan is dat je je dan bijna niks meer herinntert van wat je gedaan hebt!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fat Freddy's cat zei:
Beste vind ik persoonlijk zopiclone, die gebruik ik al 15 jaar bijna dagelijks!! zeer chill :beer:

Je kan er best wel alcohol bij drinken hoor, het leuke eraan is dat je je dan bijna niks meer herinntert van wat je gedaan hebt!
Klik om te vergroten...

Man, vijftien jaren... dst is niet niks.

Benzo's en alcohol versterken elkaar toch? Op die manier wordt je nog zwaarder hooked aan die pilletjes!
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal mar zwijgen over aankoopprijzen, hoewel je daar ook hard voor moet werken soms. Waar ik iets van krijg is als ze perfecte Diazepam afdoen als das geen echte... WTF? Of daar nu Roche opstaat of EG de werking verschilt niet.
m
mark1543Lid
01-01-2024, 00:00
#10
quotethemadraven zei:
^^
^^


Geel = 5 mg (zelden gevraagd)
Blauw = 10 mg

10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw

vanaf 100

10 € voor 10 blauw

1000 stuks 600 €

los no way, altijd per strip of 5 liefst 10.

Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
Klik om te vergroten...

Ik kan 100 valium (10 mg, generiek) voor 70 euro krijgen en 125 xanax (1 mg, generiek) voor 100 euro.....

Het enige waar ik moeilijk aan kan komen is ketamine
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mja in den haag zit zo een kwiet waar je kan afhalen of zoiets, je komt zijn ad's overal tegen, of ben jij miss de kwiet? mmmmmm
m
mark1543Lid
01-01-2024, 00:00
#12
quotethemadraven zei:
Ik zal mar zwijgen over aankoopprijzen, hoewel je daar ook hard voor moet werken soms. Waar ik iets van krijg is als ze perfecte Diazepam afdoen als das geen echte... WTF? Of daar nu Roche opstaat of EG de werking verschilt niet.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, de diazepam die ik krijg is van het merk Apaurin. Hele mooie dingetjes als je het mij vraagt http://www.pharmer.org/node/6431
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nice nagemaakt, hoewel een echte iets egaler is van kleur en er roche opstaat, ook de afronding verraad een beetje
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
mark1543 zei:
quotethemadraven zei:
^^
^^


Geel = 5 mg (zelden gevraagd)
Blauw = 10 mg

10 € voor 10 geel
15 € voor 10 blauw

vanaf 100

10 € voor 10 blauw

1000 stuks 600 €

los no way, altijd per strip of 5 liefst 10.

Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch)
Klik om te vergroten...

Ik kan 100 valium (10 mg, generiek) voor 70 euro krijgen en 125 xanax (1 mg, generiek) voor 100 euro.....

Het enige waar ik moeilijk aan kan komen is ketamine
Klik om te vergroten...
Ketamine is overal wel makkelijk aan te komen. Goede ketamine (medische s-keta etc.) daarintegen...
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
yep oxazepam 50MG is een redelijk sterke benzo, heeft niet veel nut bij mij als ik onder invloed van speed zit :P . Maar erna slaap ik heel erg lekker.
m
mark1543Lid
01-01-2024, 00:00
#16
^S-keta is de enige die ik kan krijgen, in ampullen, maar dan betaal ik vijf euro voor 100 mg, beetje duur. Maar spuiten dat doe ik niet dus dan moet ik het uitkoken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."