Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik valium en xanax vaak met een lekker glas whisky. Lekker voor de tv hangen en chillen. Ik heb nu sinds kort ook triazolam gaat dit ook samen met alcohol?? Mark"
"Hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Vyvanse Lisdexamfetamine is een zogenaamde prodrug. Het is chemisch zo ontworpen dat het in je lichaam omgezet word naar dexamfetamine. Dexamfetamine komt dus langzaam vrij in je lichaam, wat ervoor zorgt dat het veel minder euforisch is. Dexamfetamine is qua euforie en dergelijke echt wel een veel betere keuze dan Ritalin. Neem maar tussen de 40 en 60 mg in één keer. Dan sta je gewoon strak! Amfetamine bestaat uit twee isomeren. Dexamfetamine en Levoamfetamine. Levoamfetamine niet zo actief. Dat wil zeggen dat Dexamfetamine twee keer zo sterk is als gewone "straatspeed" en aangezien dat ook nog eens versneden is is het misschien wel 10 keer zo sterk. Goeie shit dus."
"quotethemadraven zei: You are fucked over ,je had het juiste nu heb je minder volgens dit artikel tenminste: ikzelf heb er geen flauw idee van. En we hebben er weer wat snoep speelgoed bij: Vyvanse, met als generieke naam lisdexamfetamine. Weer een amfetamine. Dit maal niet voor op het schoolplein want de meesters zijn het gedeal in Ritalin een beetje zat. De hyperactieve ADHD’ers, waarvan een groot deel helemaal geen ADHD blijkt te hebben en dus voor niets wordt volgestopt met amfetaminen, blijken hun medicijnvoorraad maar wat graag in te ruilen voor een nieuwe spelcomputer. Van het nieuwe middel voor ADHD werd verlangd dat het ‘abuse proof’ zou zijn: een effectief amfetamine zonder euforisch gevoel. Rara hoe doe je dat? Lisdexamfetamine dimesylate (pdf) wordt geproduceerd als inactieve prodrug waarin d-amfetamine is gebonden aan l-lysine, een natuurlijk voorkomend aminozuur. Lisdexamfetamine dimesylate blijft inactief totdat het wordt omgezet door enzymen in de darm waarbij het actieve d-amfetamine langzaam wordt afgegeven. Terwijl Ritalin wordt gesnoven en geïnjecteerd blijkt uit klinische trials dat systemische toediening van Vyvanse geen zin heeft: ‘50 mg lisdexamfetamine dimesylate taken intravenously produced a lesser degree of euphoria or amphetamine-like subjective effects, when compared to a molar weight-basis equivalent amount of 20 mg d-amphetamine sulfate taken intravenously’. Verder blijkt dat geblindeerde drugsgebruikers het nieuwe lisdexamfetamine links laten liggen en het gewone amfetamine prefereren. Slechte shit voor op het schoolplein dus, maar niet voor op de beurs. De producent New River Pharmaceuticals werd onlangs overgenomen door het Britse farmabedrijf Shire en krijgt daarmee een potentiële bestseller in handen. Nu de FDA het middel heeft goedgekeurd voor gebruik kunnen puts worden geschreven en weerstanden worden getest. Time for the bulls. Credits:http://www.dokterlutser.nl/archives/vyvanse-lisdexamfetamine/ Klik om te vergroten... Lisdexamfetamine is wat anders dan dexamfetamine. Dexamfetamine is gewoon de werkzame isomeer van speed. Gewoon medische pep."
"quotethemadraven zei: ^^ ^^ Geel = 5 mg (zelden gevraagd) Blauw = 10 mg 10 € voor 10 geel 15 € voor 10 blauw vanaf 100 10 € voor 10 blauw 1000 stuks 600 € los no way, altijd per strip of 5 liefst 10. Blauw = tegenwoordig allemaal wit hier (generisch) Klik om te vergroten... Ik kan 100 valium (10 mg, generiek) voor 70 euro krijgen en 125 xanax (1 mg, generiek) voor 100 euro..... Het enige waar ik moeilijk aan kan komen is ketamine"
"quotethemadraven zei: Ik zal mar zwijgen over aankoopprijzen, hoewel je daar ook hard voor moet werken soms. Waar ik iets van krijg is als ze perfecte Diazepam afdoen als das geen echte... WTF? Of daar nu Roche opstaat of EG de werking verschilt niet. Klik om te vergroten... Inderdaad, de diazepam die ik krijg is van het merk Apaurin. Hele mooie dingetjes als je het mij vraagt http://www.pharmer.org/node/6431"
"^S-keta is de enige die ik kan krijgen, in ampullen, maar dan betaal ik vijf euro voor 100 mg, beetje duur. Maar spuiten dat doe ik niet dus dan moet ik het uitkoken..."