Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste beginner benzo's

beste beginner benzo's

35 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
yep oxazepam 50MG is een redelijk sterke benzo, heeft niet veel nut bij mij als ik onder invloed van speed zit :P . Maar erna slaap ik heel erg lekker.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat vinden jullie de veiligste/beste beginner benzo voor recreatief gebruik?
zijn er benzo's die je zonder dokter voorschrift kan gaan halen bij de apotheek?
+is het de moeite om eens te proberen?

wat beginner vragen, ben op zich wel eens benieuwd naar het gevoel
en dit nieuwe forum kan wel wat topics gebruiken :wink:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcohol drink ik zelf niet dat is voor mafkezen, maar hij vraagt tips om er recreatief lol mee te hebben :mrgreen:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk dat het eraan ligt hoe je erop reageert.
De eerste seresta die ik slikte, ging ik meteen nok, kon mezelf nog net van tafel naar bank verslepen. Misschien ook icm oververmoeidheid van speed.
Want op de pillekes die volgden, welke het ook waren, kon ik allemaal wakker blijven.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lana zei:
Denk dat het eraan ligt hoe je erop reageert.
De eerste seresta die ik slikte, ging ik meteen nok, kon mezelf nog net van tafel naar bank verslepen. Misschien ook icm oververmoeidheid van speed.
Want op de pillekes die volgden, welke het ook waren, kon ik allemaal wakker blijven.
Klik om te vergroten...

hoeveel mg was die oxazepam dan?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat weet ik niet meer, is alweer... 7 jaar geleden ofzo. Ik weet alleen nog dat ik die van een heroinegebruiker kreeg die ze op doktersrecept had.
Het zou een 10mg kunnen zijn geweest, maar net zo goed ook een 50mg, ik zou t niet meer weten.
Al is een 10mg een eitje, dus lijkt me niet dat ik daar regelrecht van in slaap viel.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee inderdaad, het zou wel een 50 zijn geweest dan:)
S
Sven BoersmaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou xanax of diazepam gebruiken. Heel relaxed in combi met alcohol.
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sven Boersma zei:
Ik zou xanax of diazepam gebruiken. Heel relaxed in combi met alcohol.
Klik om te vergroten...

Jij bent best een propagist van Valium. :P
S
Sven BoersmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker :grin: pm me maar eens
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe kom je er aan ..

ik denk niet dat mijn lieftallige docters in huis mij dit gaan voorschrijven omdat ik er misbruik van wil maken :flushed:

dealers ... lijken me niet handelaren in medicatie ? :wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Telefoon zei:
Hoe kom je er aan ..

ik denk niet dat mijn lieftallige docters in huis mij dit gaan voorschrijven omdat ik er misbruik van wil maken :flushed:

dealers ... lijken me niet handelaren in medicatie ? :wave:
Klik om te vergroten...



Welkom in de échte wereld van dealen, chinezen, slikken en shotten.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
diazepam is chillllll :smoke:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
via via dus. rondvragen .. ba haat ik :P :rolleyes:
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#16
BillyBilo zei:
Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.
Klik om te vergroten...

Er zijn natuurlijk heel shady apothekers. :wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
aaah :P hmm kan ik mss wel iets mee :flushed:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
Usha zei:
BillyBilo zei:
Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.
Klik om te vergroten...

Er zijn natuurlijk heel shady apothekers. :wink:
Klik om te vergroten...


-------------------
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Temptation.

Zie het zo voor me.
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doktersvoorschriften inscannen en met photoshop bewerken, heb het eens gedaan en het is me 20x gelukt, tot ik bij een apotheker in de buurt ging, en die merkte het aan het soort papier dat ik had gebruikt, hoewel een leek er niets van zou merken.
Ik ben gelukkig voor m'n dokter de melding kreeg van de apotheker het zelf even gaan melden dat ik met een probleem zat.
Onder invloed durf je dat allemaal te doen, maar ik waarschuw iedereen hier, er staan ENORME zware straffen op, gelukkig had m'n dokter/goede vriend geen klacht ingediend. Je kan het proberen hoor, zolang je niet dealt zal de straf wel niet zo hoog zijn denk ik, maar toch, hier in Belgie hing er een straf van 15jaar cel boven m'n hoofd, maar een vriend advocaat zei me dat dit puur bangmakerij was.
Voorzichtigheid geboden. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."