#1
yep oxazepam 50MG is een redelijk sterke benzo, heeft niet veel nut bij mij als ik onder invloed van speed zit :P . Maar erna slaap ik heel erg lekker.

Lana zei:Denk dat het eraan ligt hoe je erop reageert.
De eerste seresta die ik slikte, ging ik meteen nok, kon mezelf nog net van tafel naar bank verslepen. Misschien ook icm oververmoeidheid van speed.
Want op de pillekes die volgden, welke het ook waren, kon ik allemaal wakker blijven.
Sven Boersma zei:Ik zou xanax of diazepam gebruiken. Heel relaxed in combi met alcohol.

Telefoon zei:Hoe kom je er aan ..
ik denk niet dat mijn lieftallige docters in huis mij dit gaan voorschrijven omdat ik er misbruik van wil maken
dealers ... lijken me niet handelaren in medicatie ?![]()


BillyBilo zei:Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.
Usha zei:BillyBilo zei:Alle benzo's zijn op dokters recept, dus die zomaar bemachtigen bij een apotheek, een beginners benzo? ik zou iig niet met rophynol beginnen. en of het de moeite is? géén idee.
Er zijn natuurlijk heel shady apothekers.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."