#1
Gewoon op tijd je rust nemen, en dat soort dingen.
Gewoon geen drugs gebruiken. Beter voor je hersenen en je examens.
Gewoon geen drugs gebruiken. Beter voor je hersenen en je examens.
Play_bunny zei:Wat ik nog steeds niet snap, en ik probeer het echt te snappen. Waarom gaan mensen zo ongeintereseerd met hun studie om? Je hebt toch voor die studie gekozen, was je eigen vrije keus. Waarom dan drugs vermengen in je studie? Die kennis heb je later nog nodig als je gaat werken. Waarom wordt een studie niet serieus genomen?
Enesteene zei:precies kerel..
een correctie, ritalin help ok niet altijd bij adhd-ers... in 70-80 procent van degevallen wel, soms moet wegens effectiviteit of bijwerkingen voor een alternatief worden gekozen
Play_bunny zei:Wat jij beschrijft daar doel ik ook helemaal niet op. Ik snap best dat mensen met AD(H)D medicijnen gebruiken. Dat is het ook niet. Het gaat mij eerder om mensen die dat niet hebben en die drugs gaan gebruiken omdat zij vinden dat ze dat moeten doen omdat ze te laat zijn begonnen met leren. Die nemen in mijn ogen hun studie niet serieus.
Play_bunny zei:Wat jij beschrijft daar doel ik ook helemaal niet op. Ik snap best dat mensen met AD(H)D medicijnen gebruiken. Dat is het ook niet. Het gaat mij eerder om mensen die dat niet hebben en die drugs gaan gebruiken omdat zij vinden dat ze dat moeten doen omdat ze te laat zijn begonnen met leren. Die nemen in mijn ogen hun studie niet serieus.
Je stelt dat ik "blijkbaar" niet weet hoe het is om je niet te kunnen concentreren. Dat kun je niet weten, want je weet niet wie ik ben en hoe ik in elkaar zit. Ik kan mij namelijk wel voorstellen hoe het is om je niet te kunnen concentreren. Ik kan mij ook niet concentreren, ook al heb ik geen AD(H)D. Concentratieproblemen worden niet alleen door AD(H)D veroorzaakt, maar ook door andere dingen. Ik heb ook meer tijd nodig om dingen effectief te leren dan medestudenten, maar ondanks dat zal ik nooit drugs gebruiken om te leren. Je kan niet zomaar iets stellen over een ander. Wat ik zei, was algemeen bedoeld en niet op jou persoonlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."