#1
Geen probleem hoor, dat is mooi om te horen! ![:)]()
Hopelijk trekt alles snel weer bij, succes!
Hopelijk trekt alles snel weer bij, succes!
Fool zei:om het relatief 'veilig' te gebruiken moet je namelijk tot 3 maanden wachten tussen elke keer dat je gebruikt. Ik denk dat je wel meer zult voelen van MDMA dan dat je voelde vlak voordat je gestopt was. Je receptoren, eiwitten en serotonine-huishouding hebben immers tijd gehad om te herstellen
LoveQuality zei:Maar ik kan nu eenmaal heel moeilijk zonder drugs op een feestje, zeker bij met een enorm groot feest al Reverze.
SmartieAndMe zei:Een feestje niet zonder drugs kunnen vieren is ook een stukje verslaving. Drugs moet niet de reden zijn om een leuk feestje te hebben. Al eeuwen zijn mensen op zoek naar redenen om toch te gebruiken terwijl het eigenlijk even niet zou moeten.
Je zegt letterlijk:
LoveQuality zei:Maar ik kan nu eenmaal heel moeilijk zonder drugs op een feestje, zeker bij met een enorm groot feest al Reverze.
Is dat niet een reden om het toch eens te gaan leren? Je kunt moeilijk elk feestje gebruiken zonder daar ooit de negatieve gevolgen van te gaan vinden.
LoveQuality zei:En ik besef wat ik nu zeg zeker betekent dat ik zou moeten stoppen.
Maar dat is niet mijn bedoeling, wil... Ik wil gewoon van de speed vanaf.
Vroeger begon ik al te snuiven voor het feestje, nu ga ik tot 2h nuchter rondlopen, alcohol daarbuiten gelaten en wie weet bevalt het wel en gebruik ik helemaal niets.
Ik geloof dat ik het niet echt duidelijk heb gezegd. Natuurlijk is hij niet helemaal hersteld en ook zal elk lichaam anders werken. Wat echter wel zo is, is dat amfetamine in veel mindere mate aan je SERT-eiwitten zal zitten dan dat MDMA dat doet. Helemaal hersteld zal hij niet zijn, maar ik denk dat hij wel degelijk een verbeterd effect zal zien ten opzichte van nadat hij gestopt was. Of het verstandig is om te gaan gebruiken is een tweede vraag. Ik denk persoonlijk dat het veel belangrijker is om te leren genieten zonder altijd drugs te 'moeten' gebruiken, zoals hij zelf ook al aangeeft.SmartieAndMe zei:Deze drie maanden worden geadviseerd voor drie maanden helemaal niets gebruiken, dus ook geen speed of andere drugs. Mensen zien het vaak als twee aparte dingen, ik heb drie maanden geen XTC gebruikt dus ik ben volledig herstelt, intussen heb ik wel elke week speed gebruikt.
Zo werkt het niet. Je kunt er dus ook absoluut niet vanuit gaan dat de drie-maanden-regel voor jou geldt. XTC werkt inderdaad voornamelijk op serotonine en Speed voornamelijk op dopamine/noradrenaline, echter werken ze ook allemaal een beetje op de andere systemen en verder zijn ze ook allemaal neurotoxisch in je hersenen.
Je bent dus niet volledig herstelt en het enige verstandige antwoord is dus niet gebruiken. Mocht je het toch gebruiken kunnen wij niet zeggen hoeveel je ervan gaat voelen en of je je er prettig bij gaat voelen.
Vervelend voor je wat er is gebeurt. Verstandig dat je de pep hebt weggegooid.LoveQuality zei:Pff, ik kan nog 2 bladzijden voltypen maar ik denk er liever niet terug aan
Nu 2 dagen later, nog niets geslapen, kvoel me ongelofelijk kut! --"
Over 2 uurtjes moet ik gaan werken maar kan me helemaal nergens op concentreren en ben verschrikkelijk hard aan het beven. Ook ben ik ongeveer 4kg afgevallen.
Nu even nog een vraagje:
Ik wist dat je van speed paranoia kon worden, maar niet dat je dingen gaat zien die er niet zijn.
Toen ik rondliep zag ik iedereen hun hoofd omdraaien en kijken/lachen. Maar echt iedereen terwijl dit helemaal niet zo was.. Iemand dat hier op kan antwoorden?
EDITJE: Der beginnen ook spasmes bij te komen, gezellig straks op het werk --"
Slaaptekort gaat vaak gepaard met het gebruik van speed en gevolgen van slaaptekort zijn onder andere het opwekken van paranoia gevoelens en hallucinaties. Alhoewel dezelfde effecten ook wel veroorzaakt zouden kunnen worden door een te hoge dosis. Lees hier ook meer over de risico's van amfetamine en dus ook jouw problemen.(Kopje paranoia & sleep deprivation)Nu even nog een vraagje:
Ik wist dat je van speed paranoia kon worden, maar niet dat je dingen gaat zien die er niet zijn.
Toen ik rondliep zag ik iedereen hun hoofd omdraaien en kijken/lachen. Maar echt iedereen terwijl dit helemaal niet zo was.. Iemand dat hier op kan antwoorden?
EDITJE: Der beginnen ook spasmes bij te komen, gezellig straks op het werk --"
Gelukkig, ik ben blij dat je zelf ook inziet dat dat het beste is. Mede door het verhaal je hierboven hebt verteld!LoveQuality zei:Wees gerust Fool, dat was de allerlaatste keer![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."