Nou, je snapt zelf natuurlijk ook wel hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Teveel gebruik van MDMA(XTC), om het relatief 'veilig' te gebruiken moet je namelijk tot 3 maanden wachten tussen elke keer dat je gebruikt. Ik denk dat je wel meer zult voelen van MDMA dan dat je voelde vlak voordat je gestopt was. Je receptoren, eiwitten en serotonine-huishouding hebben immers tijd gehad om te herstellen, maar ik geloof niet dat je het erg dicht bij het 'eerste' effect zal komen, daarvoor heb je het denk ik teveel misbruikt.
Mijn advies is allereerst om de speed niet meer aan te raken, je zult je zelf ook wel realiseren dat je verslavingsgevoelig bent en al helemaal voor speed. Kijk eens wat je zelf zegt, je bent net een week van de speed af en denkt er al weer aan om het te gebruiken: de manier om weer een terugval te krijgen.
Daarnaast is het ook niet heel verstandig om weer aan de pillen te gaan. Het 'beste' is natuurlijk gewoon aan de alcohol te gaan, maar ik vrees dat we je dat niet aan kunnen praten.
In ieder geval veel plezier en zorg dat je jezelf niet in een verslaving stuurt!![:wink:]()
Mijn advies is allereerst om de speed niet meer aan te raken, je zult je zelf ook wel realiseren dat je verslavingsgevoelig bent en al helemaal voor speed. Kijk eens wat je zelf zegt, je bent net een week van de speed af en denkt er al weer aan om het te gebruiken: de manier om weer een terugval te krijgen.
Daarnaast is het ook niet heel verstandig om weer aan de pillen te gaan. Het 'beste' is natuurlijk gewoon aan de alcohol te gaan, maar ik vrees dat we je dat niet aan kunnen praten.
In ieder geval veel plezier en zorg dat je jezelf niet in een verslaving stuurt!