#1
:P ik kijk wel!
eyebeekaii zei:Nou jongens en meisjes,
Ik heb contact opgenomen met de man en het komt er op neer dat ze maandag van RTL naar me school komen om mij te filmen ! En maandagavond zit ik dus in het nieuws.... Zeker kijken dus![]()

Delirium zei:eyebeekaii zei:Nou jongens en meisjes,
Ik heb contact opgenomen met de man en het komt er op neer dat ze maandag van RTL naar me school komen om mij te filmen ! En maandagavond zit ik dus in het nieuws.... Zeker kijken dus![]()
Haha, daar sta je dan met je strakke Ritalin-kop, of wazige DXM-hoofd voor de camera.
Hoi mama!![]()
eyebeekaii zei:Delirium zei:eyebeekaii zei:Nou jongens en meisjes,
Ik heb contact opgenomen met de man en het komt er op neer dat ze maandag van RTL naar me school komen om mij te filmen ! En maandagavond zit ik dus in het nieuws.... Zeker kijken dus![]()
Haha, daar sta je dan met je strakke Ritalin-kop, of wazige DXM-hoofd voor de camera.
Hoi mama!![]()
Hehe, benzo's zijn nog altijd mn specialteit dus als ik er een btje suf uit zie weten we waardoor het komt :P Maar ze komen me op school filmen, om 11 uur smorgens, kweetniet hoe het met jou zit maar ik ben om maandag morgen om 11 uur meestal nog redelijk nuchter
"Kijk jongens en meisjes, nu zal ik jullie leren dat deze ritalin pilletjes eigenlijk gewoon speed light is, en dat als je ze verkruimeld dan kun je het snuiven alsof het echte hard drugs is" :P
drmartin zei:Als ik jullie was zou ik er niet aan meewerken. Meestal is een programma negatief over drugs, bekrompen en aangepast hoe de kijkers het zien willen. het gaat rtl tenslotte om de kijkscijfers.
drmartin zei:ik hoef al die rotzooi niet. Terwijl alcohol 1 van de meest giftige stoffen is die je naar binnen kunt gooien.
eyebeekaii zei:drmartin zei:Als ik jullie was zou ik er niet aan meewerken. Meestal is een programma negatief over drugs, bekrompen en aangepast hoe de kijkers het zien willen. het gaat rtl tenslotte om de kijkscijfers.
Nou dit is alvast bullshit, want ik weet veel over recreatief gebruik van mediceinen, ook van ritalin, alleen gebruik ik dit zelf niet. Toen dit bleek uit het gesprek wat ik van tevoren met de mensen van rtl had gingen ze bellen en besloten uiteindelijk mij niet te filmen omdat zelfs als ik er als "3e persoon" over zou praten ze dachten dat het bij het publiek over zou komen alsof ik dat zelf zou doen. Om die reden hebben zei het zelf afgeblazen ! Puur om de kijkcijfers gaat het ze dus zeker niet, het is tenslotte RTL en geen SBS he...
drmartin zei:ik hoef al die rotzooi niet. Terwijl alcohol 1 van de meest giftige stoffen is die je naar binnen kunt gooien.
Hier ben ik het dan weer wel mee eens, maar daar ging het intervieuw niet over...
icedhead zei:eyebeekaii zei:drmartin zei:Als ik jullie was zou ik er niet aan meewerken. Meestal is een programma negatief over drugs, bekrompen en aangepast hoe de kijkers het zien willen. het gaat rtl tenslotte om de kijkscijfers.
Nou dit is alvast bullshit, want ik weet veel over recreatief gebruik van mediceinen, ook van ritalin, alleen gebruik ik dit zelf niet. Toen dit bleek uit het gesprek wat ik van tevoren met de mensen van rtl had gingen ze bellen en besloten uiteindelijk mij niet te filmen omdat zelfs als ik er als "3e persoon" over zou praten ze dachten dat het bij het publiek over zou komen alsof ik dat zelf zou doen. Om die reden hebben zei het zelf afgeblazen ! Puur om de kijkcijfers gaat het ze dus zeker niet, het is tenslotte RTL en geen SBS he...
drmartin zei:ik hoef al die rotzooi niet. Terwijl alcohol 1 van de meest giftige stoffen is die je naar binnen kunt gooien.
Hier ben ik het dan weer wel mee eens, maar daar ging het intervieuw niet over...
man, ik ken 20-tallen vrij verkrijgbare medicijnen hier in belgïe die ik gebruik per dag ( geen stoeferij, eerder zieligheid mss) waar niemand iets van weet, als ze al die producten moesten verbieden gaat mijn klotelandje failliet ( hier bij mij wordt efedrine, DXM, codeïne, P-efedrine en al die shit) gewoon failliet
lappelover zei:zijn er al beelden beschikbaar??
eyebeekaii zei:Nou eenmaal op school aangekomen bleek dat ik toch niet was wat ze zochten... Ze waren meer naar iemand op zoek die ieder weekend hard gaat op de ritalin, wegspaced van de dxm, of een handvol benzo's neemt om vervolgens lekker zat te worden...
Als er dus mensen zijn die zich hier wel toe aangetrokken voelen neem dan contact op met mij of hein-jan van rtl... Ze willen gewoon graag iemand die over toepassing in de praktijk mee kan praten.
bovendien zijn benzo's mn specialiteit en is mijn kennis over ritalin wel redelijk breed, maar mijn ervaring weer minder.

Fat Freddy's cat zei:hoi man, ik lust best wel een paar benzo's als ik aan het stappen ben hoor!


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."