Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een journalist van het RTL Nieuws en ben bezig met een verhaal over medicijngebruik door jongeren vanwege het drugseffect. Nu wil ik graag in contact komen met jongeren (-1 die medicijnen gebruiken om andere redenen dan waarvoor ze bedoeld zijn, dus voor het drugs effect. Bijvoorbeeld mensen die tijdens het uitgaan ritalin slikken of snuiven vanwege het oppeppende effect... Hoestdrank (DXM) drinken, niet omdat ze last hebben van hoest... Of pijnstillers gebruiken om zich goed te voelen. Of welke voorbeelden er nog meer zijn... Heb jij hier ervaring mee en kan je mij hierover vertellen. Of ken je mensen die hier ervaring mee hebben en kan je mij in contact brengen met deze ervaringsdeskundigen? Bel, mail of contact me via dit forum. Ik garandeer je discreet om te gaan met je informatie. Groet, Hein-Jan"