Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedicijnen als drugs

Medicijnen als drugs

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LiliumLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is dat je zoekt naar personen onder de 18
anders had ik je graag verder geholpen
mocht je nog willen dan staat mijn email in mijn profiel
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
passen jullie wel op voor je het weet staan de de Daros op de een ander lijst via de apotheek ipv lekkeru it het schap.

Er was gister al een KAssa porgramma waar het zelfde onderwerp was.
Dit artikel gaat dus niet over de postieve effecten !!

:wave:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
als er zo'n bullshit programma komt over het zwart maken van al die substanties... dan verdwijnen er weer een aantal uit te schappen...
en weer teveel bezorgde mensen...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou jongens en meisjes,

Ik heb contact opgenomen met de man en het komt er op neer dat ze maandag van RTL naar me school komen om mij te filmen ! En maandagavond zit ik dus in het nieuws.... Zeker kijken dus :wink:
h
hcoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
eyebeekaii zei:
Nou jongens en meisjes,

Ik heb contact opgenomen met de man en het komt er op neer dat ze maandag van RTL naar me school komen om mij te filmen ! En maandagavond zit ik dus in het nieuws.... Zeker kijken dus :wink:
Klik om te vergroten...

Eyebeek > Zolang je ze niet doorstuurt naar mijn huis vind ik alles best :)

whoahahaa :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
:P ik kijk wel!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
eyebeekaii zei:
Nou jongens en meisjes,

Ik heb contact opgenomen met de man en het komt er op neer dat ze maandag van RTL naar me school komen om mij te filmen ! En maandagavond zit ik dus in het nieuws.... Zeker kijken dus :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, daar sta je dan met je strakke Ritalin-kop, of wazige DXM-hoofd voor de camera.

Hoi mama! :wave:
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Your "fifteen minutes of fame!"
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Delirium zei:
eyebeekaii zei:
Nou jongens en meisjes,

Ik heb contact opgenomen met de man en het komt er op neer dat ze maandag van RTL naar me school komen om mij te filmen ! En maandagavond zit ik dus in het nieuws.... Zeker kijken dus :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, daar sta je dan met je strakke Ritalin-kop, of wazige DXM-hoofd voor de camera.

Hoi mama! :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, benzo's zijn nog altijd mn specialteit dus als ik er een btje suf uit zie weten we waardoor het komt :P Maar ze komen me op school filmen, om 11 uur smorgens, kweetniet hoe het met jou zit maar ik ben om maandag morgen om 11 uur meestal nog redelijk nuchter :wink:

"Kijk jongens en meisjes, nu zal ik jullie leren dat deze ritalin pilletjes eigenlijk gewoon speed light is, en dat als je ze verkruimeld dan kun je het snuiven alsof het echte hard drugs is" :P
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
eyebeekaii zei:
Delirium zei:
eyebeekaii zei:
Nou jongens en meisjes,

Ik heb contact opgenomen met de man en het komt er op neer dat ze maandag van RTL naar me school komen om mij te filmen ! En maandagavond zit ik dus in het nieuws.... Zeker kijken dus :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, daar sta je dan met je strakke Ritalin-kop, of wazige DXM-hoofd voor de camera.

Hoi mama! :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, benzo's zijn nog altijd mn specialteit dus als ik er een btje suf uit zie weten we waardoor het komt :P Maar ze komen me op school filmen, om 11 uur smorgens, kweetniet hoe het met jou zit maar ik ben om maandag morgen om 11 uur meestal nog redelijk nuchter :wink:

"Kijk jongens en meisjes, nu zal ik jullie leren dat deze ritalin pilletjes eigenlijk gewoon speed light is, en dat als je ze verkruimeld dan kun je het snuiven alsof het echte hard drugs is" :P
Klik om te vergroten...


:grin:

ik ga maandag ook wel ff kijken
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#11
o.t. gefeliciteerd ^. de eerste week zit erop!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou eenmaal op school aangekomen bleek dat ik toch niet was wat ze zochten... Ze waren meer naar iemand op zoek die ieder weekend hard gaat op de ritalin, wegspaced van de dxm, of een handvol benzo's neemt om vervolgens lekker zat te worden...

Als er dus mensen zijn die zich hier wel toe aangetrokken voelen neem dan contact op met mij of hein-jan van rtl... Ze willen gewoon graag iemand die over toepassing in de praktijk mee kan praten.

bovendien zijn benzo's mn specialiteit en is mijn kennis over ritalin wel redelijk breed, maar mijn ervaring weer minder.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
drmartin zei:
Als ik jullie was zou ik er niet aan meewerken. Meestal is een programma negatief over drugs, bekrompen en aangepast hoe de kijkers het zien willen. het gaat rtl tenslotte om de kijkscijfers.
Klik om te vergroten...

Nou dit is alvast bullshit, want ik weet veel over recreatief gebruik van mediceinen, ook van ritalin, alleen gebruik ik dit zelf niet. Toen dit bleek uit het gesprek wat ik van tevoren met de mensen van rtl had gingen ze bellen en besloten uiteindelijk mij niet te filmen omdat zelfs als ik er als "3e persoon" over zou praten ze dachten dat het bij het publiek over zou komen alsof ik dat zelf zou doen. Om die reden hebben zei het zelf afgeblazen ! Puur om de kijkcijfers gaat het ze dus zeker niet, het is tenslotte RTL en geen SBS he...

drmartin zei:
ik hoef al die rotzooi niet. Terwijl alcohol 1 van de meest giftige stoffen is die je naar binnen kunt gooien.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het dan weer wel mee eens, maar daar ging het intervieuw niet over...
d
drmartinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik jullie was zou ik er niet aan meewerken. Meestal is een programma negatief over drugs, bekrompen en aangepast hoe de kijkers het zien willen. het gaat rtl tenslotte om de kijkscijfers.
Op die manier worden de mensen alleen maar meer gehersenspoeld. Hoeveel zijn er niet die denken, doe mij maar een biertje ik hoef al die rotzooi niet. Terwijl alcohol 1 van de meest giftige stoffen is die je naar binnen kunt gooien.
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
eyebeekaii zei:
drmartin zei:
Als ik jullie was zou ik er niet aan meewerken. Meestal is een programma negatief over drugs, bekrompen en aangepast hoe de kijkers het zien willen. het gaat rtl tenslotte om de kijkscijfers.
Klik om te vergroten...

Nou dit is alvast bullshit, want ik weet veel over recreatief gebruik van mediceinen, ook van ritalin, alleen gebruik ik dit zelf niet. Toen dit bleek uit het gesprek wat ik van tevoren met de mensen van rtl had gingen ze bellen en besloten uiteindelijk mij niet te filmen omdat zelfs als ik er als "3e persoon" over zou praten ze dachten dat het bij het publiek over zou komen alsof ik dat zelf zou doen. Om die reden hebben zei het zelf afgeblazen ! Puur om de kijkcijfers gaat het ze dus zeker niet, het is tenslotte RTL en geen SBS he...

drmartin zei:
ik hoef al die rotzooi niet. Terwijl alcohol 1 van de meest giftige stoffen is die je naar binnen kunt gooien.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het dan weer wel mee eens, maar daar ging het intervieuw niet over...
Klik om te vergroten...

man, ik ken 20-tallen vrij verkrijgbare medicijnen hier in belgïe die ik gebruik per dag ( geen stoeferij, eerder zieligheid mss) waar niemand iets van weet, als ze al die producten moesten verbieden gaat mijn klotelandje failliet ( hier bij mij wordt efedrine, DXM, codeïne, P-efedrine en al die shit) gewoon failliet)
l
lappeloverLid
01-01-2024, 00:00
#16
zijn er al beelden beschikbaar??
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
icedhead zei:
eyebeekaii zei:
drmartin zei:
Als ik jullie was zou ik er niet aan meewerken. Meestal is een programma negatief over drugs, bekrompen en aangepast hoe de kijkers het zien willen. het gaat rtl tenslotte om de kijkscijfers.
Klik om te vergroten...

Nou dit is alvast bullshit, want ik weet veel over recreatief gebruik van mediceinen, ook van ritalin, alleen gebruik ik dit zelf niet. Toen dit bleek uit het gesprek wat ik van tevoren met de mensen van rtl had gingen ze bellen en besloten uiteindelijk mij niet te filmen omdat zelfs als ik er als "3e persoon" over zou praten ze dachten dat het bij het publiek over zou komen alsof ik dat zelf zou doen. Om die reden hebben zei het zelf afgeblazen ! Puur om de kijkcijfers gaat het ze dus zeker niet, het is tenslotte RTL en geen SBS he...

drmartin zei:
ik hoef al die rotzooi niet. Terwijl alcohol 1 van de meest giftige stoffen is die je naar binnen kunt gooien.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het dan weer wel mee eens, maar daar ging het intervieuw niet over...
Klik om te vergroten...

man, ik ken 20-tallen vrij verkrijgbare medicijnen hier in belgïe die ik gebruik per dag ( geen stoeferij, eerder zieligheid mss) waar niemand iets van weet, als ze al die producten moesten verbieden gaat mijn klotelandje failliet ( hier bij mij wordt efedrine, DXM, codeïne, P-efedrine en al die shit) gewoon failliet
Klik om te vergroten...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
lappelover zei:
zijn er al beelden beschikbaar??
Klik om te vergroten...

eyebeekaii zei:
Nou eenmaal op school aangekomen bleek dat ik toch niet was wat ze zochten... Ze waren meer naar iemand op zoek die ieder weekend hard gaat op de ritalin, wegspaced van de dxm, of een handvol benzo's neemt om vervolgens lekker zat te worden...

Als er dus mensen zijn die zich hier wel toe aangetrokken voelen neem dan contact op met mij of hein-jan van rtl... Ze willen gewoon graag iemand die over toepassing in de praktijk mee kan praten.

bovendien zijn benzo's mn specialiteit en is mijn kennis over ritalin wel redelijk breed, maar mijn ervaring weer minder.
Klik om te vergroten...

:)
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Item is reeds opgenomen, reageren heeft dus geen zin meer! Topic gaat om die reden op slot.
J
JournalistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben een journalist van het RTL Nieuws en ben bezig met een verhaal over medicijngebruik door jongeren vanwege het drugseffect.

Nu wil ik graag in contact komen met jongeren (-1:sunglasses: die medicijnen gebruiken om andere redenen dan waarvoor ze bedoeld zijn, dus voor het drugs effect. Bijvoorbeeld mensen die tijdens het uitgaan ritalin slikken of snuiven vanwege het oppeppende effect... Hoestdrank (DXM) drinken, niet omdat ze last hebben van hoest... Of pijnstillers gebruiken om zich goed te voelen. Of welke voorbeelden er nog meer zijn...

Heb jij hier ervaring mee en kan je mij hierover vertellen. Of ken je mensen die hier ervaring mee hebben en kan je mij in contact brengen met deze ervaringsdeskundigen?

Bel, mail of contact me via dit forum.
Ik garandeer je discreet om te gaan met je informatie.

Groet,
Hein-Jan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."