Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsanti-depressiva

anti-depressiva

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi.
ik slik nu al een tijdje anti-depressiva
maar heb volgende week grote plannen , zoals het gebruik van mescaline en salvia..
op de site van azarius staat dat je salvia of mescaline niet mag combineren met anti-depressiva.
Mijn vraag is nu , hoelang blijft dat spul in je bloed? :confused:
ik wil er ook geen bad trip aan over houden..
alvast bedankt
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je anti-deprissiva moet slikken, moet je je echt niet aan tripmiddelen geven. :wink:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bengt zei:
Als je anti-deprissiva moet slikken, moet je je echt niet aan tripmiddelen geven. :wink:
Klik om te vergroten...

dat weet ik, daarom dat ik ook stop met anti-deprissiva.
en mijn vraag was , hoelang blijft dat spul in je bloed :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het ligt er ook aan waar je je antidepressiva voor krijgt; als je mentale problemen hebt kan je beter helemaal niet trippen. Ik denk dat hoelang het in je bloed blijft per werksame stof en merk etc. verschilt. Google jouw specefieke medicatie en het staat vast wel ergens op internet (of post de naam en iemand hier in een verveelde bui doet het)
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk niet echt dat de antidepressivia je een badtrip doen veroorzaken (behalve dan MAO remmers die je flink ziek kunnen maken als je mixed met MDMA), maar voornamelijk de OORZAAK dat je anti depressivia moet nemen.

VB: werkloos & helemaal uitgepluimd: 100 % zal dit terugkomen in je trip en dit is echt niet prettig
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Iedereen heeft problemen
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
^_^ zei:
Iedereen heeft problemen
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft problemen zoveel als ze zelf veroorzaken :wave:
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#8
becker zei:
maar voornamelijk de OORZAAK dat je anti depressivia moet nemen.

VB: werkloos & helemaal uitgepluimd: 100 % zal dit terugkomen in je trip en dit is echt niet prettig
Klik om te vergroten...

Helemaal mee-eens. Ik zou je zelfs aan te raden de komende jaren niet aan psychdelica te gaan omdat het bewezen is dat depressies en psychoses en dergelijken hardcore kunnen terug komen zelfs nadat de patient 'beter' is verklaard (door het gebruik van...).

Ik zou als ik jou was gewoon helemaal bijkomen en over een paar jaar nog maar eens kijken of je het echt wilt.

Er zijn zat dingen die je wel kunt proberen, ben gewoon uiterst voorzichtig met alles en check of het slim is, desnoods kan je overleggen met je psych of dokter!
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
DreamWeaver zei:
^_^ zei:
Iedereen heeft problemen
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft problemen zoveel als ze zelf veroorzaken :wave:
Klik om te vergroten...


yeah right
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
^_^ zei:
Iedereen heeft problemen
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft problemen zoveel als ze zelf veroorzaken :wave:
Klik om te vergroten...

daar ben ik t niet mee eens
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Echt superslim man om te gaan trippen als je depressief bent.
Je zal niet de eerste zijn die zich van 10hoog naar benedengooid omdat ie al niet lekker in zn vel zat en ging trippen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamWeaver zei:
^_^ zei:
Iedereen heeft problemen
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft problemen zoveel als ze zelf veroorzaken :wave:
Klik om te vergroten...

Zo.. Daar ben ik het echt niet mee eens.. De meeste problemen die ik heb zijn buiten mijn schuld om ontstaan. Dus ik vind het nogal een uitspraak..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Safire zei:
DreamWeaver zei:
^_^ zei:
Iedereen heeft problemen
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft problemen zoveel als ze zelf veroorzaken :wave:
Klik om te vergroten...

Zo.. Daar ben ik het echt niet mee eens.. De meeste problemen die ik heb zijn buiten mijn schuld om ontstaan. Dus ik vind het nogal een uitspraak..
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het mee eens ! de problemen die ik heb waardoor ik vanaf januari medicatie krijg heb ik 2 jaar meer dan goed voor mezelf was aan gedaan om te voorkomen ! en nog is het gebeurd ! Dus mensen die zeggen dat je "zo veel problemen hebt als je zelf veroorzaakt" die mogen blij zijn dat het hun nog niet is overkomen !!

Maar is het slecht om te trippen als je depressief bent, of als je anti depressiva slikt ? want ik krijg ze nu dus voorgeschreven vanaf januari ( omdat ik aangaf niet eerder te willen stoppen met alle drugs ) en ik zou dus theoretisch gezien nu al depressief moeten zijn, terwijl ik veel drugs gebruik, waaronder bijvoorbeeld paddo's en ik heb geen "bad trip" beleefd... Dus waarom is het slecht om tripmiddelen te nemen ?
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#14
anti- depressiva blijft lang in je bloed, en zeker als je het een lange tijd pakt. Je gaat je ook bijzonder depressief voelen als je stopt met die anti-depressiva...
b
belgjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
iedereen heeft problemen, en meer en meer blijken velen dingen en problemen biologisch te zijn. dus je hebt ze zeker niet zelf veroorzaakt.

Maar als je anti-depressiva neemt of nam en nu met die andere middelen wilt gaan experimeteren dan vrees ik dat je het probleem wel zelf veroozaakt zult hebben. Ik heb mijn ad 3 maand gestopt zonder problemen tot ik op een dag volledig blokkeerde... dat ding blijft inderdaad nog maanden in je bloed.

ik wil vermijden dat je hetzelfde meemaakt.

een ervaringsdeskundige
b
belgjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
nog een vraagje; vanwaar die grote plannen? Waarom heb je daar behoefte aan?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
lol 7 maanden later....
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#18
hé kerel waarom zou je nou trippen als je anti depri pillen pakt.niet zo verstandig lijkt me zo.als je dan toch wil weg zitten op die pillen drink een fles wijn leeg of zo. :P :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."