#1
Pandan zei:Tja, dan kunnen we alles levensgevaarlijk gaan noemen. Het woord levensgevaarlijk heeft gewoon een te grote lading als je het mij vraagt, dat we het hier niet moeten gebruiken. Als ik op straat loop is er ook een kans dat ik dood ga, maar ik noem lopen niet levensgevaarlijk. Dat zou men afschrikken om te gaan lopen op straat.
Dat vind ik wel echt te makkelijk gedacht. Maakt het voor jou geen verschil dan of je in een woonwijk over straat loopt of op een snelweg?
Hetzelfde geldt voor XTC, neem je 100mg over een avond verspreid is er niet zo veel aan de hand. Neem je 880mg over een avond verspreid loop je over de snelweg... Je wordt niet altijd geraakt maar de kans is wel aanzienlijk groter zoals Fool zegt. En als je geraakt wordt is de klap extra hard.
Tolerantie zal wat verschil maken maar is nog steeds geen hall-pass om domweg over te doseren zonder risico's. Ook met tolerantie is het risico op problemen gewoon enorm met zulke doses.
EDIT ik zie dat we de 880mg uit dat andere topic gehaald hebben Fool :P Dat staat hier niet.. Maargoed 4 pillen kunnen ook zomaar 880mg bevatten
