#1
Ik had even een vraagje voor de Ritaliners onder ons..
Hebben jullie veel last van bijwerkingen, zoals o.a. dat je ong. 3/4 u na een Ritalin zeer prikkelbaar en chaggerijnig bent ?
Greetz
Hebben jullie veel last van bijwerkingen, zoals o.a. dat je ong. 3/4 u na een Ritalin zeer prikkelbaar en chaggerijnig bent ?
Greetz
