Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nieuw hier dus ik ga even een paar domme vragen stellen, dus schelden mag, maar daar tussen door af en toe iets wat op een antwoord lijkt word wel op prijs gesteld. Eerst maar over mij, ik ben 41 en ooit als licht borderline gediagnosticeert maar in een tijd dat er weinig over bekend was, waardoor er dus nooit echt wat aan gedaan is. ik heb behoorlijk veel ervaring met drugs, maar waar ik me nog nooit aan gewaagd heb is ritlain, omdat ik niet zo direct weet waar ik dat zo snel kan krijgen. vooral mijn ervaringen met coke de aaste tijd en wat ik er van weet heeft mijn interesse in rita nogalaangewakkerd. vraag 1. is dus, als ritalin een milde vorm van speed is, werkt normale speed in een lage hoevelheid dan niet precies t zelfde. (in dat geval doen we toch gewoon dat...) en vraag 2. als ik coke op heb, reageer ik zoals adders reageren op rita, plotseling weet ik wel dat ik 2 uur voordat ik uit ga me nu maar alvast kan gaan doucen zodat ik de laaste tram nog op tijd haal, en dat soort dingen. Nou weet ik dat je coke ook kan slikken, waar ik nou naar opzoek ben is iets wat ik met die coke kan mengen zdat ik dat kan innemen zonder dat dat emteen mn maag belast. maar ook wat zo langsaam verteerd dat je een soort extended release cokeil krijgt. Weet iemand zoiets? op zich ben ik al bezig om maar eens een nieuwe psychotest te gaan doen, maar je kent die molen, tegen de tijd dat een dokter mij ritalin gaat voorschrijven zijn we een jaar verder. ik wil ze een stapje voor zijn mocht je tiepfoutjes tegenkomen, die maak ik dus bijna niet met coke..."
"van wat ik hier lees over ritalin is dat t alleen werkt nadat je t geslikt hebt. en je kent die probleempjes dat wij mensen wel hebben met dingen als je bed uitkomen en dus die eerste pil slikken. bij mij is dat soms zo extreem dat als ik wakker ben dat ik pas na een half uur mn ogen open doe. als ik er een keer uit ben, ja dan is dat een ander verhaal, maar je kan rustig mn keuken in de fik zetten als ik in bed lig. ik blijf doodleuk liggen. wat mij dus een slim idee lijkt is een pil te maken die een moeilijk te verteren huls heeft, zodat ie pas een uur of 8 nadat je m geslikt hebt gaat werken. Je neemt m dus voor t slapen in. en dan doet ie de hele nacht eigelijk niks, tot t tijd word om op te staan, en dan ben je inene wakker. moet toch mogelijk zijn...."
"ik ken t van speed, voral de dag dr na ben ik in staat om iemand te wurgen omdat ie niet binnen een kwart seconde als t stoplicht op groen gaat optrekt. das een van de 2 redenen waarom ik dr niet zo van hou, maar nou vraagje terug. als je in die comedown weer een nieuwe pil slikt, verdwijnt dat gevoel dan, of word t dan juist erger. ik heb steeds meer t vermoeden dat als je speed in een hele lage dosering slikt, dat je precies t zelfde effect als ritalin hebt. ik denk dat ik t gewoon maar es moet uitproberen."
"om je een indicatie te geven van mijn cokegebruik. ongeveer 1 gram per week verdeeld over 3 dagdelen das dus 1/20 ste gram per keer ongeveer. dat werkt dus bij mij. ik weet alleen niet hoe dat o de lange duur zit. zal wel anderhalf per week worden oftwel 300 euro per maand. of t met speed net zo werkt weet ik niet, gewoon omdat ik veel mensen ken emt coke en geen met speed. en ik ben een beetje huiverig voor de come down van speed. de enige comedown die ik van coke heb is dat als t t savonds uitgewerkt is ik erg moe word en dan slaap als een baby. als t niet zo gruwelijk onbetaalbaar was voor mij hield ik t gewoon braaf bij coke dus. ik heb 450 euro per maand te besteden dus dat gaat niet door."
"D-cocain zei: ik denk dat het moeilijk gaa tzijn voor die pil dat je zegt dat hij inslaat 8 uur na het slikken,klinkt onmogelijk volgens mij Klik om te vergroten... ik heb t dus over een pil , in een pil in een pil, en alleen de binnenste pil is de stof waar je wakker van word. de lagen dr omheen zijn van een extreem moeilijk verteerbare substansie. nou weet ik niet hoelang een il dr over doet om onderaan je darmen terecht te komen, maarsinds je stofwisseling nogal laag ligt als je slaapt kan ik me voorstellen dattie na 8 uur nog wel ergens onderweg is en daarna hebben we nog de tijd die de stof nodig heeft om dan door de darmwand te worden ogenomen. dus een 3trapsraket, de eerste laag om in slaap te komen en je stofwisseling te vertragen, de tweede laag die dan heel langsaam oplost en dan de derde die je weer langsaam op toeren brengt."
"D-cocain zei: stofwisseling gaat inderdaad langzamer wanneer je slaapt langzamer,dus niet stil over het verterer tijdens de slaap Code: 's nachts verteer je juist relatief goed. Dan werkt namelijk het parasympatische deel van je autonome zenuwstelsel het best, dit deel zorgt juist voor stimulering van de aanmaak van verteringssappen, meer bloed naar het verteringsstelsel enz. dus wil zeggen dat je omhulsel van je pil rap kan weg gaan? ja,moet morgen maar eens antwoorden,is al laat grtz Klik om te vergroten... nou , nee wat dat omhulsel moet zijn weet ik dus ook niet, das nou juist een van de vragen die ik hier stel. weet iemand iets wat erg langsaam verteert.. en die pil in t midden kan coke zijn ja, maar ook speed of zelfs braaf ritalin. maar t kan ook een stof zijn waar je t door mengt, dus dat als de eerste laag weg is dat dan de 2de menglaag langsaam oplost en met een bom in t midden dus je slikt je pil voor je gaat slapen, dan reist ie door je lichaam en verteert heel langsaam en dan een uurtje of 8 later dan word de kern pas actief. en dan misschien zelf dat je verschillenden diktes pillen hebt, eentje wat je al na 2 uur van wakker word, eentje na 4 en eentje na 8 uur kan je kiezen......"
"inferno33 zei: ik wil niet veel zeggen, maar dit lijkt me nou geen goed idee... Een afhankelijkheid van cocaïne kweken, dat lijkt me vragen om moeilijkheden. Weet niet veel van borderline, maar naar wat ik lees zal dat ook niet helpen. Dat pil idee bevalt me overigens wel, klinkt als een leuk initiatief, maar als je dan iets zoekt met die effecten, wacht dan een jaartje en neem ritalin.. Klik om te vergroten... ritalin nemen vind ik geen probleem, alleen weet ik niet hoe ik er aan moet komen. ben in gesrek met een huisarts, maar ik heb toch de indruk dat wel anderhalf jaar verder zijn voor ik t op deze manier in mn handen heb."