#1
Zin in de zomer!!! Lekker feestjes/festivals pakken!! Vorig feestje Oranje Wifi geprobeert! Absoluut een aanrader. Zuivere, lekkere en relaxte pil!
RockInnerspace zei:Zin in de zomer!!! Lekker feestjes/festivals pakken!! Vorig feestje Oranje Wifi geprobeert! Absoluut een aanrader. Zuivere, lekkere en relaxte pil!

Remotay zei:In de zomer word het waarschijnlijk weer erg warm en maak ik me een beetje zorgen, omdat het dan extra warm is en je extra snel oververhit raakt vraag ik me af of het mogelijk is om XTC te kunnen gebruiken tijdens deze warme periodes.
Ik denk niet dat het per se de warmte is wat gevaarlijk kan zijn(bij sommige indoor feestjes wordt het soms warmer dan dat het buiten kan worden) maar vooral de zon is waar je op moet letten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."