Ik ben vandaag langs de doctor geweest,
Hij zij dat mijn diarree, moe zijn en geen honger hebben komt omdat ik een buikgriep heb.
Ik heb verder nog heeeeeelll lichtelijk last van een raar gevoel thuis. ik voel dan een lichtelijk onrustig gevoel in mijn hoofd. ik had hier de laatste paar dagen veel meer last van. maar gaat dit gevoel wel uit eindelijk helemaal weg? ( als ik aan het chillen ben met mijn maten dan heb ik nergens last van )
Verder heb ik nog 1 vraag,
Van de zomer ben ik een weekje alleen thuis en wou ik met nog 6 of 7 vrienden xtc doen opnieuw. maar na deze nare ervaring ben ik wel bang dat ik dit opnieuw zou kunnen krijgen en dat liever niet wil hebben. Is het verstandig als ik het wou doen maximaal 70 of 80 mg mdma te doen? ( dit laat ik dan ook testen )
oja nog 1 vraag haha
Ik kreeg dit gevoel doordat ik ging blowen, als ik een sigaretje rook krijg ik het ook lichte lijk terug. ik heb alleen al sinds eergister niet meer gerookt en sinds woensdag avond wanneer het begon niet meer geblowd. wanneer denken jullie dat ik een peukie weer zou kunnen roken zonder die rare nare dingen terug te krijgen of een joint te roken. ik zat te denken om na het weekend weer een peukie te roken en pas maandag of later weer een joint te roken.
Mvg niels! ( ik waardeer jullie hulp zeer zeker!! )