#1
Ik heb vorige week vrijdag nacht om 24:00 XTC genomen met een stel vrienden.
Ik heb die nacht van vrijdag op zaterdag helemaal door geleefd en heb rond 8 tot 10 uur sochtens ff geslapen. Ik ben toen wakker geworden heb toen heerlijk ''uitgenuchterd''.
Een vriend van mij zij dat ik wel heel erg hard ging maar ik vind het een leuke ervaring om ooit meegemaakt te hebben. Dit was mijn 4e x XTC, en deze x heb ik echt gemerkt waarom mensen met hun pupillen open gaan staan of net zoals mij lekker lopen te hallucineren.
Maar nu mijn probleem, ik heb Zondag avond een jointje gerookt en werd toen lichtelijk angstig en ben toen naar huis gegaan en gaan slapen en werd weer normaal wakker. Dit is het zelfde voor de Maandag. Dinsdag heb ik geen jointje gerookt en ben gewoon rustig gaan chillen. Woensdag avond dacht ik, ik ga weer een jointje roken. Ik heb toen met een vriend van mij een joint gerookt en werd weer angstig en kreeg weer grote pupillen dit kreeg ik trouwens ook Maandag en Dinsdag. Donderdag ochtend werd ik wakker met een zeer depressief gevoel. Ik heb die dag maar beetje doorgebracht in bed overigens doe ik dat tot nu toe vanaf donderdag.
Ik heb verder last van diarree en de symptomen van een depressie.
Verder eet ik ook vrij weinig ( geen honger en dorst )
Ik weet niet wat ik nu moet doen, hebben jullie nog ideeën?
Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie nog tips hebben.
Ik heb die nacht van vrijdag op zaterdag helemaal door geleefd en heb rond 8 tot 10 uur sochtens ff geslapen. Ik ben toen wakker geworden heb toen heerlijk ''uitgenuchterd''.
Een vriend van mij zij dat ik wel heel erg hard ging maar ik vind het een leuke ervaring om ooit meegemaakt te hebben. Dit was mijn 4e x XTC, en deze x heb ik echt gemerkt waarom mensen met hun pupillen open gaan staan of net zoals mij lekker lopen te hallucineren.
Maar nu mijn probleem, ik heb Zondag avond een jointje gerookt en werd toen lichtelijk angstig en ben toen naar huis gegaan en gaan slapen en werd weer normaal wakker. Dit is het zelfde voor de Maandag. Dinsdag heb ik geen jointje gerookt en ben gewoon rustig gaan chillen. Woensdag avond dacht ik, ik ga weer een jointje roken. Ik heb toen met een vriend van mij een joint gerookt en werd weer angstig en kreeg weer grote pupillen dit kreeg ik trouwens ook Maandag en Dinsdag. Donderdag ochtend werd ik wakker met een zeer depressief gevoel. Ik heb die dag maar beetje doorgebracht in bed overigens doe ik dat tot nu toe vanaf donderdag.
Ik heb verder last van diarree en de symptomen van een depressie.
Verder eet ik ook vrij weinig ( geen honger en dorst )
Ik weet niet wat ik nu moet doen, hebben jullie nog ideeën?
Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie nog tips hebben.