#1
Dus in principe.. als ik zo door zou gaan (Omde 6-8 weken MDMA) zal ik er later last van hebben? of heeft dat weer met wat anders te maken?
-Remotay
-Remotay
Fieseremiese zei:En nu begin ik soms spontaan te huilen, voel me lusteloos, somber, depressief, heb geen motivatie om wat dan ook te ondernemen. Volgens mijn vrienden wordt dit na een paar dagen echt beter, klopt dit?
Als je doseringen niet té hoog zijn, maakt het niet heel veel uit of je een halve of een hele pil naar binnen gooit(mits niet te hoog gedoseerde pillen). Je serotonine is op en je axonen zijn deels beschadigd. Hetzelfde verhaal zou gelden als je probeert om er veel langer op door te gaan. Mensen zat die hun hersenen in de vernieling helpen door op één 'avond' van 18:00 tot 12:00 de middag erna door te gaan, die ervaren ongeveer hetzelfde.Fieseremiese zei:Wat misschien wat onduidelijkheid heeft opgeleverd, is mijn gebruik na die eerste keer. Ik heb namelijk na die fijne avond twee keer maar een kwartje op, waardoor mijn totaal van dit weekend uitkomt op 1,5 pil. Het waren trouwens paarse batmans.
Yep, bekende verschijnselen. Probeer te relativeren doordat je weet waardoor het komt, het feit dat je weet dat je geïrriteerd bent kan je reacties tegenover anderen wel enigszins onder controle houden. Dit zal over een paar dagen wel langzaam wegtrekken, nogmaals helpen een vast patroon, fatsoenlijke maaltijden en sporten hierbij.Ook bedankt je me erop wijst dat langdurig/veelvuldig gebruik de kater en vooral de depressieve gevoelens kan versterken, want dit heb ik duidelijk ondervonden gisteren en vandaag. Heb net zelfs huilend in de trein gezeten, echt out of nowhere... Ben ook een beetje geïrriteerd en voel me mezelf niet helemaal, een beetje gedissocieerd ofzo. Kan dat?
Het is zeker mogelijk om xtc fatsoenlijk te gebruiken, als je je aan de 'spelregels' houdt kan er niet heel veel mis gaan. Het probleem ontstaat pas als mensen deze niet kennen óf het belang er niet van inzien, dan krijg je dit soort depressieve dagen. Wij zouden hier de laatste zijn om je af te raden om ooit nog te gebruiken, dat zou lichtelijk hypocriet zijn. :PIk ben me er overigens wel heel goed van bewust dat drugs zeker geen speelgoed is. In mijn omgeving zijn mensen overleden aan drugsverslaving, van heroïne tot alcohol (jammer dat alcohol als harddrug zo maatschappelijk geaccepteerd is trouwens). Desalniettemin heb ik hier op het forum genoeg mensen gezien die xtc met mate kunnen gebruiken, dus het is mogelijk.
Geen probleem en hartstikke goed! Veel succes nog met je herstel en houdt ons op de hoogte!Bedankt voor je heldere en verklarende bericht, Fool. Ik ben me inderdaad pas later gaan beseffen hoe absurd het eigenlijk is om drie dagen achter elkaar te gebruiken. Waarschijnlijk had het te maken met het feit dat ik de tweede keer niks voelde en de derde keer een beetje tripte.
In ieder geval lijkt het me raadzaam om inderdaad een tijdje weer wat rustiger aan te doen.![]()
Fieseremiese zei:Nogmaals bedankt voor je uitgebreide antwoord, Fool.
Hmm... en het duurt daadwerkelijk dus een paar maand tot je serotonine gehalte weer op peil is? Hopelijk voel ik me dan niet al die tijd zo belabberd, want dit is echt afschuwelijk :').
Eten gaat trouwens bijzonder moeizaam, niet alleen omdat ik nog last heb van m'n kaken maar ook doordat ik de hele tijd een vaag misselijk, ziekig gevoel heb. Is dit bekend bij jou/iemand anders op dit forum?
Heb verder nog niemand over mijn bezigheden in Berlijn verteld, behalve m'n vriend. Die had wel het recht om te weten waar mijn chagrijnige buien vandaan komen.
Wat zijn volgens jou de spelregels van xtc gebruik? Eens in de zoveel maanden en dan bij een feest waar je echt heel erg naar uitkijkt? Ik heb ook een aantal verhalen gelezen van mensen die het gewoon thuis gebruikten, ik kan me daar de lol niet echt van inzien eerlijk gezegd :P.
Echt chill dat je zo uitgebreid reageert op mijn eerste ondoordachte xtc gebruik haha. Ik durf het haast niet te zeggen, maar alles in mij SCHREEUWT gewoon om het weer te gebruiken, om dat gevoel terug te krijgen. Ik kan gewoon nergens anders meer aan denken... is dit normaal?
Geen probleem hoor, we zijn hier om elkaar te helpen toch?Fieseremiese zei:Nogmaals bedankt voor je uitgebreide antwoord, Fool.
Hmm... en het duurt daadwerkelijk dus een paar maand tot je serotonine gehalte weer op peil is? Hopelijk voel ik me dan niet al die tijd zo belabberd, want dit is echt afschuwelijk :').
Eten gaat trouwens bijzonder moeizaam, niet alleen omdat ik nog last heb van m'n kaken maar ook doordat ik de hele tijd een vaag misselijk, ziekig gevoel heb. Is dit bekend bij jou/iemand anders op dit forum?
Heb verder nog niemand over mijn bezigheden in Berlijn verteld, behalve m'n vriend. Die had wel het recht om te weten waar mijn chagrijnige buien vandaan komen.
Wat zijn volgens jou de spelregels van xtc gebruik? Eens in de zoveel maanden en dan bij een feest waar je echt heel erg naar uitkijkt? Ik heb ook een aantal verhalen gelezen van mensen die het gewoon thuis gebruikten, ik kan me daar de lol niet echt van inzien eerlijk gezegd :P.
Echt chill dat je zo uitgebreid reageert op mijn eerste ondoordachte xtc gebruik haha. Ik durf het haast niet te zeggen, maar alles in mij SCHREEUWT gewoon om het weer te gebruiken, om dat gevoel terug te krijgen. Ik kan gewoon nergens anders meer aan denken... is dit normaal?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."