Bedankt voor de snelle reacties!
Wat misschien wat onduidelijkheid heeft opgeleverd, is mijn gebruik na die eerste keer. Ik heb namelijk na die fijne avond twee keer maar een kwartje op, waardoor mijn totaal van dit weekend uitkomt op 1,5 pil. Het waren trouwens paarse batmans.
Ook bedankt je me erop wijst dat langdurig/veelvuldig gebruik de kater en vooral de depressieve gevoelens kan versterken, want dit heb ik duidelijk ondervonden gisteren en vandaag. Heb net zelfs huilend in de trein gezeten, echt out of nowhere... Ben ook een beetje geïrriteerd en voel me mezelf niet helemaal, een beetje gedissocieerd ofzo. Kan dat?
Ik ben me er overigens wel heel goed van bewust dat drugs zeker geen speelgoed is. In mijn omgeving zijn mensen overleden aan drugsverslaving, van heroïne tot alcohol (jammer dat alcohol als harddrug zo maatschappelijk geaccepteerd is trouwens). Desalniettemin heb ik hier op het forum genoeg mensen gezien die xtc met mate kunnen gebruiken, dus het is mogelijk.
Bedankt voor je heldere en verklarende bericht, Fool. Ik ben me inderdaad pas later gaan beseffen hoe absurd het eigenlijk is om drie dagen achter elkaar te gebruiken. Waarschijnlijk had het te maken met het feit dat ik de tweede keer niks voelde en de derde keer een beetje tripte.
In ieder geval lijkt het me raadzaam om inderdaad een tijdje weer wat rustiger aan te doen.
![:)]()