Hmmmz van een dierenarts... Ik zou ze niet proberen als ik jou was!
Weet wat je slikt, voor je stikt![:wink:]()
Weet wat je slikt, voor je stikt
Flameon zei:Hmmmz van een dierenarts... Ik zou ze niet proberen als ik jou was!
Weet wat je slikt, voor je stikt![]()
Finesse* zei:Niet dat je hart niet overdrive gaat onder invloed van andere pepmiddelen..
RSW zei:Ja, maar het is de combinatie adrenaline + extreme situatie die het boeiend maakt. Thuis op de bank de rush proberen na te maken is gewoon niet hetzelfde. Je gebruikt in een extreme situatie sommige gedeeltes in je lichaam die je normaal gesproken niet of minder actief gebruikt. Adrenaline spuiten/gebruiken zet dat gedeelte aan zonder er verder iets mee te doen. Ik weet verder ook niet wat de risico's zijn, nog te lui geweest om op wikipedia te kijken, maar behalve dat lijkt het mij gewoon onprettig.
Haha, meen je dat nou ?J0rrit zei:Wat lijkt je niet leuk aan adrenaline dan?
Wat is er leuk aan vechten? Wat is er leuk aan in een achtbaan gaan? Wat is er leuk aan bundee jumpen? Adrenaline dus, en dat geeft dus zeker een heftige kick. Mocht bij deze dingen geen adrenaline vrijkomen was er niks aan en was het dus ALLEEN maar klote, omdat je super bang bent bij bijvoorbeeld bundee jumpen, de adrenaline zorgt ervoor dat je die heftige kick krijgt,
via een cap werkt niet volgens mij hoor, adrenaline wordt niet opgenomen zo denk ik,
Gr
buzzrider zei:Haha, meen je dat nou ?J0rrit zei:Wat lijkt je niet leuk aan adrenaline dan?
Wat is er leuk aan vechten? Wat is er leuk aan in een achtbaan gaan? Wat is er leuk aan bundee jumpen? Adrenaline dus, en dat geeft dus zeker een heftige kick. Mocht bij deze dingen geen adrenaline vrijkomen was er niks aan en was het dus ALLEEN maar klote, omdat je super bang bent bij bijvoorbeeld bundee jumpen, de adrenaline zorgt ervoor dat je die heftige kick krijgt,
via een cap werkt niet volgens mij hoor, adrenaline wordt niet opgenomen zo denk ik,
Gr
Zie je het verschil niet tussen natuurlijke adrenaline en artificiële ?
Natuurlijk geeft het een kick, dat wel, maar denk je dan niet dat je hart mss een beetje over zal slaan...
ketamine is anders ook wel van bij dierenartsen hoor ...Flameon zei:Hmmmz van een dierenarts... Ik zou ze niet proberen als ik jou was!
Weet wat je slikt, voor je stikt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."