Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskun je oxazepam spuiten

kun je oxazepam spuiten

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een kennis van mij heeft een keer 160 ug lsd genomen (op z'n eerste keer), en freakte zo enorm dat de buren de ambulance gingen bellen. Hij sloeg tegen z'n hoofd tegen hun ruit, of zoiets dergelijks. De ambulance dienden hem een spuitje diazepam toe. Al zijn dat geen opgeloste pillen, maar waarschijnlijk een oplossing pure diazepam. Ik garandeer niks; Ik heb het alleen gehoord. Doe ermee wat je wil.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
^True that

Maar oxazepam kan je wel spuiten, alleen dan niet die pilletjes.

Was thuis laatst met pa zn oude spulletjes aan het doorkijken enzo, zo'n superoude geneeskundige verloskoffer enzo. Echt supermooi allemaal.

Maargoed, daar zaten nog een paar flaconnetjes diazepam in, kijken wat er gebeurt als je dat intraveneus toedient, denk dat je dan wel even kan liggen.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
acidboy zei:
^True that

Maar oxazepam kan je wel spuiten, alleen dan niet die pilletjes.

Was thuis laatst met pa zn oude spulletjes aan het doorkijken enzo, zo'n superoude geneeskundige verloskoffer enzo. Echt supermooi allemaal.

Maargoed, daar zaten nog een paar flaconnetjes diazepam in, kijken wat er gebeurt als je dat intraveneus toedient, denk dat je dan wel even kan liggen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het dan wel verstandig is om even naar de datum te kijken als die koffer echt zo 'superoud' is. Bij pillen komt dat allemaal niet zo nauw, maar bij injecties moet je daar volgens mij wel iets voorzichtiger mee zijn. Misschien is 't in de loop der jaren een beetje uitgekristalliseerd of bezonken ofzo, weet ik veel. Ik zou er wel even goed naar kijken.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe ik was het absoluut niet van plan, om diazepam bij mezelf toe te dienen op intraveneuze wijze.. Dat is best wel hardcore.
En uiteraard heb ik stil gestaan bij het feit dat dat spul al jaren in die koffer zit, al denk ik dat het wel meevalt. De werkzaamheid zal er echt nog wel zijn, vloeistof was nog gewoon kleurloos en transparant. Maargoed dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. Ik ben geen chemicus dus ik zal er niet al te veel over speculeren.

Flacon blijft gewoon in die koffer zitten, ik kan aan stuk 'betrouwbaardere' benzo's komen, pilvorm dan weliswaar, maar die effecten ervaar ik als prettig, dus dat is prima.

Thanks for the concern though.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^??
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
Hehe ik was het absoluut niet van plan, om diazepam bij mezelf toe te dienen op intraveneuze wijze.. Dat is best wel hardcore.
En uiteraard heb ik stil gestaan bij het feit dat dat spul al jaren in die koffer zit, al denk ik dat het wel meevalt. De werkzaamheid zal er echt nog wel zijn, vloeistof was nog gewoon kleurloos en transparant. Maargoed dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. Ik ben geen chemicus dus ik zal er niet al te veel over speculeren.

Flacon blijft gewoon in die koffer zitten, ik kan aan stuk 'betrouwbaardere' benzo's komen, pilvorm dan weliswaar, maar die effecten ervaar ik als prettig, dus dat is prima.

Thanks for the concern though.
Klik om te vergroten...
Dan zal ik van dat oude spul in die koffer maar afblijven ja. Daarnaast is er niks mis met een gewone pil hè? Benzo's spuiten hoeft van mij echt niet...
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Een kennis van mij heeft een keer 160 ug lsd genomen (op z'n eerste keer), en freakte zo enorm dat de buren de ambulance gingen bellen. Hij sloeg tegen z'n hoofd tegen hun ruit, of zoiets dergelijks. De ambulance dienden hem een spuitje diazepam toe. Al zijn dat geen opgeloste pillen, maar waarschijnlijk een oplossing pure diazepam. Ik garandeer niks; Ik heb het alleen gehoord. Doe ermee wat je wil.
Klik om te vergroten...
Precies. Dat zijn geen opgeloste pillen nee. Dat is speciaal geproduceerde injectievloeistof. Dat is een of andere zuivere oplossing van diazepam, geschikt om te spuiten. Opgeloste pillen zijn dat niet.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
E.T. weet dat herhalen dé methode is om ons, klootjesvolk, iets te leren :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fair enough :)
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#10
zou het niet aanraden.

Leest het verhaal van die mensen die geprobeerd hadden MDMA te shotten.

Was kantje boord.

weet niet of het verhaal nog op het forum staat moet je ff zoeken.

maar niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!! :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."