Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZyprexa

Zyprexa

36 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm het klinkt toch niet zo leuk. Heeft risperdal wel recreatieve waarde?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:) Ja, aanrader dus.
Trouwens ik wil niet dat ik niks voel ik ben vrijwel totaal emotioneel afgevlakt doordat ik nooit over emoties heb gepraat :angry:. Is dat een reden om geen Zyprexa te gebruiken. Want ik heb er positieve verhalen van gehoord.

En LSD heb ik al lang gedaan
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik geloof niet dat je sociaal afgevlakt bent, je kan het gewoon een keer proberen.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe me voor alsof ik het niet ben :wink:, Maar zijn er risico's en wat is een goede dosis
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zal ik ook zeker doen, bedankt!
Moet het trouwens via berichtje van de dokter
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor eenmalig recreatief gebruik en een verantwoorde dosis (zie bijsluiter) zijn de risico's volgens mij niet zo groot. Het enige waar ik voor vrees is dat je er zo'n zombie van wordt dat je allerlei gekke dingen gaat doen zonder dat je je er van bewust bent.

Ik heb vorige week ook een topic over recreatief gebruik van antipsychotica geopend. Ik vraag me ook af wat het oplevert. Als je het probeert, moet je zeker een reportje achterlaten op 't forum! :wave:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wromtraxe zei:
Zal ik ook zeker doen, bedankt!
Moet het trouwens via berichtje van de dokter
Klik om te vergroten...
Op recept bedoel je? Ja... tenzij je er illegaal aan weet te komen natuurlijk.

Maar was nog'ns aan het denken. Misschien is 't verstandig om een vriend bij je te hebben wanneer je dat spul probeert. Misschien blijkt 't achteraf overbodig, maar je weet maar nooit wat je allemaal uit kan halen als je als een zombie rondloopt. Soort van tripsitter zeg maar... :P
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
sorry dat ik het zeg maar antipsychotica heeft als het goed is geen effect als je het eenmalig neemt.

het heeft net zoals anti depressiva een inwerktijd nodig en dan KAN het aanslaan.

ik gebruik zelf antidepressiva/antipsychotica.

en geloof me ik heb een lange weg medicaties achter de rug
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Valt mee,
Er zijn meerdere farmaceutische middelen die een depressie tegen gaan.

Wie heeft er ervaring mee? Met Zyprexa.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb het zelf gebruikt maar ben overgestapt naar risperidon.
geloof me een antipsychotica/antidepressivum heeft inwerktijd nodig op je receptoren.
bij antidepressiva moet je het minimaal 8 weken gebruiken voordat je een oordeel kunt geven.
bij antipsychotica is dit iets korter ongeveer 4 weken.
het enigste wat je kunt merken na 1 of 2 dagen deze middelen gebruiken zijn nadelige bijwerkingen.
niet het egte effect

mijn medicatielijst:

nassa:
remeron (mirtazapine) (was te zwaar sederend)

SNRI:

efexor

SSRI:

paroxetine (seroxat)
cipramil (citalopram) mijn huidige medicijn.
Efexor (venlafaxine)

Klassieke:
Anafranil (clomipramine) (te veel bijwerkingen)

AP:
zyprexa (olanzapine) (geen effect)
risperdal (risperidon) (helpt redelijk tegen mijn aandoeningen)

benzo's:
Valium (diazepam)
oxazepam
xanax
temazepam

psychostimulanta
Ritalin (methylfenidaat)
Strattera
Dextroamfetamine

en dit zijn alleen de legale farma medicatie (en ik zal er vast wel wat vergeten zijn)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat voel je bij de Zyp?
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb het 6 weken gebruikt en ik had last van heel sterk dromen (aparte dromen)
en een licht afgevlakt emotioneel gevoel.
maar het deed niet het juiste werk bij me
soms ook slapeloosheid
ik had 10mg per dag.

risperdal momenteel 3mg per dag

als je tog van plan bent deze medicatie te nemen neem dan een niet te hoge dosering.
maar ik ben van mening dat als je geen klachten hebt die bij dit medicijn horen,
neem een normale tranquillizer (benzo) valium ofzo in hogere dosering bijvoorbeeld 15mg

dit doet een beetje hetzelfde als waar een major tranquillizer (antipsychoticum)
voor is gemaakt. het dempen van het denkvermogen...
alleen is dit voor chronisch gebruik en voor mensen die het egt nodig hebben en vaak voor zeer lange tijd.
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb zelf ook zyprexa geslikt uit nood
had een Methpsychose en heb ik van iemand een strip zyprexa gekregen het hielp wel heel goed maar na deel was kon niet meer denken en als ik het geslikt had viel ik na een half uur in slaap{was voor mij goed omdat ik chronisch slaapgebrek had} gaf een duf zweverig gevoel niet onaardig want de rare gedachten waren uit mijn hoofd. En ik kreeg super honger dat klopt

ma ja het heeft mij goed geholpen :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik had ook geen last van psychose,, ,
toen nam ik haldol,, en werd ik helemaal onrustig,, ik zag letters op de muur
ik werd bang voor de teksten die ik zou kunnen lezen , ik werd helemaal psychotisch door die letters,,,,
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb al die tripzooi al gedaan. Zyprexa wat over gehoord dat het je geest leegzuigt.. Lijkt me heerlijk
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb geen last van psychoses/schizofrenie maar ik wil een xje Zyprexa proberen.
Kan dit? En welke dosering...

Heb gehoord dat het een fijn gevoel is
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wromtraxe zei:
Zyprexa wat over gehoord dat het je geest leegzuigt.. Lijkt me heerlijk
Klik om te vergroten...
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat je dan niet meer aan allerlei dingen denkt waar je eigenlijk niet aan wil denken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."