#1
LOL ![:tearsofjoy:]()

Ik vermoed dat het als volgt is gegaan:ronnai zei:Zit dat tegenwoordig niet meer in een strip dan?![]()
![]()
en nog wat bromazepam hazejunk zei:Ja joh normaal kan ik best wel wat benzo's hebben. Maar das nu al weer 2 jaar geleden, det ik zwaar aan de benzo's zat. Toen nam ik mapeijk 100mg diazepam or 5mg xananx. Nou word ik relaxed van 20/25 mg diazepam.
Hoop dat het allemaal nog wel mee gaat vallen. Zo maar beetje speed of rillalin halen.
have fun

Hahaha, zeeer nice.hazejunk zei:Het is allemaal goed afgelopen. Ben om een grammetje pep gegaan. Was wel een relaxte mix eigenlijk. heb er later nog 2 geslikten nog wat bromazepam
.
Nou zo nog een paar en lekker slapen.
De pillen zaten niet in strips of potjes. Maar gewoon in een zakje.Dit is om het vervoer van groote hoeveelheden pillen wat makelijker te maken, ze zitten gewoon in een dvd doosje Ze komen uit servieje (<< spelling?) Ze zijn goed en zijn super goedkoop. Je moet ff je bronnen weten he.

Juist, zoals ik het zeg.Ellesdee zei:nice?
4 fmp zei:Mijn ex zag een keer een fles GBL aan voor GHB,
dus ze nam 4,5 cc .... Geen leuke avond gehad![]()
DonnieDark0 zei:4 fmp zei:Mijn ex zag een keer een fles GBL aan voor GHB,
dus ze nam 4,5 cc .... Geen leuke avond gehad![]()
Dat is echt gevaarlijk man, als je beide spullen in huis hebt scheidt ze dan goed of noteer duidelijk wat er in zit op een etiket.
Je ruikt toch overduidelijk het verschil wel en anders zie je het toch aan de vloeibaarheid??
Gelukkig goed afgelopen neem ik aan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."