Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOOPS

OOPS

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#1
LOL :tearsofjoy:
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou lache ik had wat dingen op internet besteld. Bromazepam en midazolam. Vandaag kwam er wat binnen. Maar er stond niks op de pilletjes ze waren gewoon wit en rond met een breek randje. Ik dacht dat het de bromazepam was dus hup 2 naar binnen. Nu heb ik net ff de hoeveelheid geteld en blijkt het de midazolam te zijn.

Net 30mg midazolam naar binnen gekinkerd dus. En ik heb zo de middag dienst.
Ben benieuwd of ik wakker kan blijfen. LOL.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#3
metal en techno op je ipod..goed diep blijven ademen...en realiseren dat als je ontslagen wordt je waarschijnlijk geen ruft te makken hebt voorlopig..

als dat niet helpt wakker blijven weet ik het niet :) succes
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja joh normaal kan ik best wel wat benzo's hebben. Maar das nu al weer 2 jaar geleden, det ik zwaar aan de benzo's zat. Toen nam ik mapeijk 100mg diazepam or 5mg xananx. Nou word ik relaxed van 20/25 mg diazepam.

Hoop dat het allemaal nog wel mee gaat vallen. Zo maar beetje speed of rillalin halen.

have fun
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou, wees blij dat midazolam heel kortwerkend is dan. Voor een werkdag voorbij is, is het wel weer uitgewerkt. :mrgreen:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
naar je werk gaan en dan ziekmelden, als je je baan vreest!
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ronnai zei:
Zit dat tegenwoordig niet meer in een strip dan? :confused: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat het als volgt is gegaan:
Meneer dacht een strip (of potje) bromazepam te pakken, meneer kwam erachter dat er niets op de pilletjes stond, meneer nam de pilletjes toch maar aannemende dat het bromazepam is, meneer kijkt toch nog'ns even op het potje/strip waarop vermeld staat: midazolam. :tearsofjoy:

Ik vind 't toch wel een grappige blunder. :P Hoop wel voor 'm dat het goed is afgelopen op z'n werk, anders is de lol er wel af vrees ik.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
kleine OOPS is wel op zijn plaats ja :)
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is allemaal goed afgelopen. Ben om een grammetje pep gegaan. Was wel een relaxte mix eigenlijk. heb er later nog 2 geslikt :rock: en nog wat bromazepam :grin: .
Nou zo nog een paar en lekker slapen.

De pillen zaten niet in strips of potjes. Maar gewoon in een zakje.Dit is om het vervoer van groote hoeveelheden pillen wat makelijker te maken, ze zitten gewoon in een dvd doosje Ze komen uit servieje (<< spelling?) Ze zijn goed en zijn super goedkoop. Je moet ff je bronnen weten he.
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
hazejunk zei:
Ja joh normaal kan ik best wel wat benzo's hebben. Maar das nu al weer 2 jaar geleden, det ik zwaar aan de benzo's zat. Toen nam ik mapeijk 100mg diazepam or 5mg xananx. Nou word ik relaxed van 20/25 mg diazepam.

Hoop dat het allemaal nog wel mee gaat vallen. Zo maar beetje speed of rillalin halen.

have fun
Klik om te vergroten...

Deze post weet ik dus echt niks meer van. :openmouth: Geen idee dat ik hem geschreven had :confused:
Je geheugen slaat wel behoorlijk plat van dat spul lol
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Whahaah chapeau :rockband: :rockband: :rock:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#13
hazejunk zei:
Het is allemaal goed afgelopen. Ben om een grammetje pep gegaan. Was wel een relaxte mix eigenlijk. heb er later nog 2 geslikt :rock: en nog wat bromazepam :grin: .
Nou zo nog een paar en lekker slapen.

De pillen zaten niet in strips of potjes. Maar gewoon in een zakje.Dit is om het vervoer van groote hoeveelheden pillen wat makelijker te maken, ze zitten gewoon in een dvd doosje Ze komen uit servieje (<< spelling?) Ze zijn goed en zijn super goedkoop. Je moet ff je bronnen weten he.
Klik om te vergroten...
Hahaha, zeeer nice. :rock:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
nice?
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
nice?
Klik om te vergroten...
Juist, zoals ik het zeg.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn ex zag een keer een fles GBL aan voor GHB,
dus ze nam 4,5 cc .... Geen leuke avond gehad :(
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
4 fmp zei:
Mijn ex zag een keer een fles GBL aan voor GHB,
dus ze nam 4,5 cc .... Geen leuke avond gehad :(
Klik om te vergroten...

Dat is echt gevaarlijk man, als je beide spullen in huis hebt scheidt ze dan goed of noteer duidelijk wat er in zit op een etiket.

Je ruikt toch overduidelijk het verschil wel en anders zie je het toch aan de vloeibaarheid??

Gelukkig goed afgelopen neem ik aan?
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
4 fmp zei:
Mijn ex zag een keer een fles GBL aan voor GHB,
dus ze nam 4,5 cc .... Geen leuke avond gehad :(
Klik om te vergroten...

Dat is echt gevaarlijk man, als je beide spullen in huis hebt scheidt ze dan goed of noteer duidelijk wat er in zit op een etiket.

Je ruikt toch overduidelijk het verschil wel en anders zie je het toch aan de vloeibaarheid??

Gelukkig goed afgelopen neem ik aan?
Klik om te vergroten...

De begrafenis was mooi, lekkere broodjes en koffie aan het eind :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
speed is in zo`n geval een wondermiddel lijkt me
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laatst heb ik een artikel gelzen over internetapotheken. Veelal verkopen ze spullen die niet bevatten wat ze zouden moeten bevatten. Placebo dus. De firma phlieger (ofziets) heeft een speciaal lab om de neppers te ontmaskeren die via internet bezorgen. Een druppel op de gloeiende plaat daar er voor elke nepperd 2 nepperds terug op de markt komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."