Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBleek en verrot uitzien van XTC

Bleek en verrot uitzien van XTC

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
davidpoulusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal, net nieuw hier en was er toch best wel benieuwd naar.

iedereen die xtc heeft gedaan zal weten hoe jij en de rest er de volgende ochtend allemaal uitzien.
Ogen die hangen of nog belachelijk groot staan, huid als een albino met lever falen. kortom je ziet eruit alsof je te laat bent voor je eigen begrafenis.

ik was dus benieuwd of er mensen zijn die hier überhaupt iets tegen doen of daar tips voor hebben. kijk zonnebrilletje kan altijd op maar zelf heb ik het probleem dat ik altijd al een best donkere huid heb voor een Nederlander met zwart haar en donkere wenkbrauwen enzo, dus als ik bleek wordt net zoals de rest dan zit iedereen me altijd zo aan te kijken van Jezus die gast is ziek :kots: , terwijl ik me na me trip me eigenlijk hartstikke goed voel. Dus hopelijk weet iemand iets om meer kleur in je gezicht te krijgen en je hele gezicht in het algemeen te verfraaien.

Hoop op goeie tips :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
davidpoulus zei:
kortom je ziet eruit alsof je te laat bent voor je eigen begrafenis.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Juist!

davidpoulus zei:
dus als ik bleek wordt net zoals de rest dan zit iedereen me altijd zo aan te kijken van Jezus die gast is ziek
Klik om te vergroten...

Uhhh, boeie?! Wat kan jou dat nou schelen, als jij je goed voelt is alles goed toch? Zou me hier niks van aan trekken want de rest zit er ook bij, zoals je net al zo mooi omschreef, alsof ze te laat zijn voor hun eigen begrafenis.

davidpoulus zei:
Dus hopelijk weet iemand iets om meer kleur in je gezicht te krijgen en je hele gezicht in het algemeen te verfraaien.
Klik om te vergroten...

Het enige wat ik me kan bedenken (wel super gay) is om wat foundation mee te nemen in je tas en dat op de wc even op te doen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je dosering naar beneden schroeven? :P
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net ff iets te heet douche doet het bij mij altijd wel goed. Direct erna een plas koud water door je gezicht gooien en ik krijg weer wat kleur.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of het gewoon accepteren, hoort er nu eenmaal bij. Al doet een warme douche wel wonderen.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon even een frisse douche pakken.
Daarna een frisse wandeling door het bos.
Ten slotte gewoon even een joint roken met een glaasje cola.

>>>> :sunglasses:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet te hoog doseren, wat slaap en een goeie douche, lekker ontbijt en kan zo weer verder.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan van tevoren onder de zonnebank, dan heb je een lekker fris kleurtje :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben een meisje. Altijd als ik brak ben doe ik mijn make-up gewoon heel mooi :sunglasses:
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#10
licht ontbijt, je bord leegeten en optijd naar bedje toe :sunglasses:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helenas zei:
Je kan van tevoren onder de zonnebank, dan heb je een lekker fris kleurtje :grin:
Klik om te vergroten...


ja, van tevoren naar de zonnebank doet wonderen
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmmm, ben niet zo van de zonnebank... Ik ga wel akkoord met eruit zien alsof ik te laat ben voor mn eigen begrafenis. Zo voel ik me waarschijnlijk op dat moment ook en het kan me dan eerlijk gezegd geen zak boeien wat mijn medefeestgangers ervan vinden. Zelf lopen ze er namelijk ook zo bij :tearsofjoy:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar mensen, we weten toch, INKAKKEN IS BIJNAKKEN. Een puntje pep hier en daar en je ziet er weer uit als een god. Totdat je je moeder tegenkomt in het stadion. Dan kom je erachter dat je er als een zwerver uitziet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."