Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIbuprofen roken ?

Ibuprofen roken ?

24 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gatverdamme.
D
DiédrrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb er al van gehoord, & al éénmaal gezien..
Mijn mening: Geloof die onzin niet!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook dan een peuk.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrij verkrijgbare pijnstillers word je niet echt haai van, maar je kan er een delirium met leverbeschadiging van krijgen. Koop dan liever een hoestdrankje (bromo), lidocodeine of een zakje wiet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of koop wat ritalin/benzo's van iemand, daar voel je wel wat van.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ging er niet echt om om het te proberen, maar iemand vertelde tegen mij dat hij een vriend had die dit rookte , en zich toen chill begon te voelen enzo. Daarom mijn vraag of dit kon. want het leek mij nogal onzin
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe komt uberhaupt iemand op 't idee om die dingen te gaan roken?? Het moet nou niet gekker gaan worden hoor... :confused:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Hoe komt uberhaupt iemand op 't idee om die dingen te gaan roken?? Het moet nou niet gekker gaan worden hoor... :confused:
Klik om te vergroten...

Hopeloze junkies en/of 14 jarigen meestal van het platteland bij een gebrek aan echte drugs..
D'r inhaleren ook mensen aanstekergas :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Simpelste legale "opium" van ons land: Alcohol, hou 't daar dan maar lekker bij.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kees Klapkaak zei:
Marla Singer zei:
Hoe komt uberhaupt iemand op 't idee om die dingen te gaan roken?? Het moet nou niet gekker gaan worden hoor... :confused:
Klik om te vergroten...

Hopeloze junkies en/of 14 jarigen meestal van het platteland bij een gebrek aan echte drugs..
D'r inhaleren ook mensen aanstekergas :confused:
Klik om te vergroten...

Uh ja, dat laatste heb ik idd in mijn vroege drugsjaren ook wel eens geprobeerd. Was ik helemaal vergeten, heeft dan toch verder weinig indruk bij me achtergelaten blijkbaar... :wink:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
je kunt ook een chloortablet inslikken...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik experimenteerde ooit met bananenschillen, en vezelhennep. aspirines met shandy .Nee werd er nooit haai van. allen enorme hoestbuien, Toen kende ik ineens iemand die wiet had.

Al voordat ik ooit over stoned zijn en wiet, opium en al die dinges had gehoord(was 13), als er iets over op tv kwam werd het kanaal veranderd, als er iets over in de krant stond, mocht ik dat niet lezen. Op school werd ik vaak uitgelachen erover. Hierdoor werd mijn interesse en nieuwschierigheid erover brandend hoog.(Het beschermende gedeelte van mijn ouders hadden dus een tegengesteld effect) En met zware dreigementen, mocht ik ooit iets slikken of roken waar ik me ook maar een klein beetje "anders" door ging voelen, zou ik het huis uit worden geschopt.

Zelfs sigaretten heb ik een week lang ruzie over gehad. Mijn pasjes zouden in beslag worden genomen, en die shit, je kent de verhalen vast wel.

Tja, toen kwam er een moment, dat ik geen "ja mam", of "ja pap" meer zei. maar "Dat maak ik nu zelf wel even uit"

maar dingen als paracetamol enzo roken, gaat niet goed. De vulstoffen die er inzitten zijn gedeeltelijk onoplosbare stofjes, die onschadelijk zijn bij inname, maar giftig bij verbranding
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
loadrunner zei:
Al voordat ik ooit over stoned zijn en wiet, opium en al die dinges had gehoord(was 13), als er iets over op tv kwam werd het kanaal veranderd, als er iets over in de krant stond, mocht ik dat niet lezen. Op school werd ik vaak uitgelachen erover. Hierdoor werd mijn interesse en nieuwschierigheid erover brandend hoog.(Het beschermende gedeelte van mijn ouders hadden dus een tegengesteld effect) En met zware dreigementen, mocht ik ooit iets slikken of roken waar ik me ook maar een klein beetje "anders" door ging voelen, zou ik het huis uit worden geschopt.
Klik om te vergroten...

Ik heb ongeveer hetzelfde ( gehad) . Ik ben gewoon er juist benieuwd naar, maar vind wel dat het op een verantwoordelijke manier moet kunnen , eerst de research doen. Niet impulsief handelen, maar voorbereiden op wat je wilt proberen. Mijn ouders zijn zwaar tegen , ze hebben me wel betrapt ( dat ik wel eens dealde, meteen verhaal over gebruik opgebiecht) Ze zeggen dat het nu wel weer genoeg is geweest, ben blij dat ik nogsteeds bij ze woon , en pa niet mijn benen brak. Mijn moeder was vreemd genoeg wel geintresseert in wat mijn belevingen en gevoelens daarin waren , en zij weet nogsteeds dat mijn interesses groots zijn in drugs, gewoon het weten erover . Maar ik vind, de effecten kan je niet uit een boek vertellen , je moet ze zelf meemaken. En dat is ook haar grootste angst, dat ik weer eens wat probeer. . .

Maar ibuprofen wil ik zeker laten , sowieso dit soort pillen roken . . als het werkelijk dit effect zou hebben , zou het wel veel gebruikt worden . .
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
een joint kost nog geen 3 euro, ik heb geen flauw idee wat ibuporfen kost maar waarschijnlijk niet veel meer of minder

dat zijn pijnstillers en bloedverdunners, naar mijn idee zowiezo niet de ideaalste tripmiddelen, maar smaak verschilt nou eenmaal

iets wat in een laboratorium is gemaakt om te slikken ga je thuis toch niet oproken? wedden dat daar dikke zwarte kankerverwekkende rook af komt?

niet doen
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nja..als je 10 nurofen forte slikt in 1x dan word je zowat half "high-achtig dat je even niet meer kan volgen wat er op tv gebeurd" - gevoel voor een halfuurtje..
the power of ibuprofen reikt gewoon niet zo ver vrees ik (en idd een doosje nurofen kost ongeveer 5 of mss 6 euro dus ga gewoon 2 joints kopen..heb je meer aan)


*voor de 13-jarigen: slik nou GEEN strip nurofen om half high te worden.. :grin: ..een joint is gezonder voor je :stoned:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Flunitrazespeed zei:
the power of ibuprofen reikt gewoon niet zo ver vrees ik
Klik om te vergroten...

Daarom als je het rookt misschien wel. Dat bepaalde stoffen ''getriggerd'' worden , en op je in gaan werken.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een slecht plan lijkt het me in ieder geval wel :mrgreen:
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat een long verk*nkerende onzin.
-
-Jay-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit lijkt mij geen goed idee. Ten eerste, Ibuprofen is niets voor niets alleen in pil/sachet vorm te verkrijgen. Als het te roken zou zijn, met een niet gevaarlijke, en prettige uitwerking, dan zal dit allang bekend zijn bij de grote massa. En daarnaast is Ibu ook een bloedverdunner.

Ik raadt het in ieder geval niet aan. Als je wilt relaxen, zijn er zat andere middelen voor. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
-Jay- zei:
Dit lijkt mij geen goed idee. Ten eerste, Ibuprofen is niets voor niets alleen in pil/sachet vorm te verkrijgen. Als het te roken zou zijn, met een niet gevaarlijke, en prettige uitwerking, dan zal dit allang bekend zijn bij de grote massa. En daarnaast is Ibu ook een bloedverdunner.

Ik raadt het in ieder geval niet aan. Als je wilt relaxen, zijn er zat andere middelen voor. :)
Klik om te vergroten...

Dextroamfetamine is legaal ook alleen in pil vorm te krijgen,
maar word toch veel gesnoven...de vorm waarin iets verschijnt heeft niet veel met werking te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."