Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het over stonermuziek gaat, is dit wel een goed nummer, ben ik van mening:"
"Dit lijkt mij geen goed idee. Ten eerste, Ibuprofen is niets voor niets alleen in pil/sachet vorm te verkrijgen. Als het te roken zou zijn, met een niet gevaarlijke, en prettige uitwerking, dan zal dit allang bekend zijn bij de grote massa. En daarnaast is Ibu ook een bloedverdunner. Ik raadt het in ieder geval niet aan. Als je wilt relaxen, zijn er zat andere middelen voor."