Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDag erna nog steeds niet kunnen plassen

Dag erna nog steeds niet kunnen plassen

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren heb ik mdma genomen. Redelijk wat. Ik kan nu nog steeds bijna niet plassen. Komt dit vaker voor? Ga ik nu dood?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
yellow2020 zei:
Gisteren heb ik mdma genomen. Redelijk wat. Ik kan nu nog steeds bijna niet plassen. Komt dit vaker voor? Ga ik nu dood?
Klik om te vergroten...
Ja, dat komt vaker voor. Nee, je gaat niet dood.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, dit kan voorkomen. Bij iedereen werkt MDMA anders uit. De één zal een dag niet kunnen zeiken, de ander urineert rustig tussen het gebruiken door. En nee, je gaat niet dood, dit is slechts een tijdelijke situatie.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is redelijk wat of ben je daar niet bewust van?? En nee je gaat zeker niet dood, de 1ne kan 2 dagen niet schijten de ander niet plassen :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je er echt last van hebt, kun je één of twee biertjes drinken. Je kunt niet plassen omdat XTC het ADH hormoon stimuleert, alcohol remt de aanmaak van ADH waardoor je dus tijdens een avondje drinken vaak naar de wc moet.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MusicIsLife zei:
Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel
Klik om te vergroten...

Ik ook, maar het ging over de volgende dag :wink:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aah okee, dan lukt een biertje meestal wel weer ja :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
MusicIsLife zei:
Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Dat was jij, die toch makkelijk 10 biertjes achterover gooit op een avond ? Moet aardig lukken met een snoepje op toch ? :grin:

OT: Idd bier helpt wel..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik iets lekker vind met een pilletje op is het wel een pilsje. :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekzor668 zei:
Dat was jij, die toch makkelijk 10 biertjes achterover gooit op een avond ? Moet aardig lukken met een snoepje op toch ?
Klik om te vergroten...

Wanneer heb ik dat gezegd dan? Maar, ja, 10 biertjes op een avond gaat makkelijk, alleen niet meer met een pilletje op. Dan is een half biertje al een hele prestatie :tongueout:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
MusicIsLife zei:
Wanneer heb ik dat gezegd dan? Maar, ja, 10 biertjes op een avond gaat makkelijk, alleen niet meer met een pilletje op. Dan is een half biertje al een hele prestatie :tongueout:
Klik om te vergroten...

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=54542
Hierzo :-P

Ja bij mij toch ook niet tijdens gebruik blijft dat meestal aan de kant staan, als men pil goed uitgewerkt is gaat 1tje er wel nog lekker in :)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Biertje gaat er ook altijd goed in wanneer xtc op heb. De dag erna moet ik wel lekker kakken op het wc, altijd als ik xtc gebruik heb ik dit.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
MusicIsLife zei:
Wanneer heb ik dat gezegd dan? Maar, ja, 10 biertjes op een avond gaat makkelijk, alleen niet meer met een pilletje op. Dan is een half biertje al een hele prestatie :tongueout:
Klik om te vergroten...

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=54542
Hierzo :-P

Ja bij mij toch ook niet tijdens gebruik blijft dat meestal aan de kant staan, als men pil goed uitgewerkt is gaat 1tje er wel nog lekker in :)
Klik om te vergroten...

Oh ja, ik zie het hahaha :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."