#1
Gisteren heb ik mdma genomen. Redelijk wat. Ik kan nu nog steeds bijna niet plassen. Komt dit vaker voor? Ga ik nu dood?
Ja, dat komt vaker voor. Nee, je gaat niet dood.yellow2020 zei:Gisteren heb ik mdma genomen. Redelijk wat. Ik kan nu nog steeds bijna niet plassen. Komt dit vaker voor? Ga ik nu dood?
MusicIsLife zei:Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel
MusicIsLife zei:Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel
Tekzor668 zei:Dat was jij, die toch makkelijk 10 biertjes achterover gooit op een avond ? Moet aardig lukken met een snoepje op toch ?
MusicIsLife zei:Wanneer heb ik dat gezegd dan? Maar, ja, 10 biertjes op een avond gaat makkelijk, alleen niet meer met een pilletje op. Dan is een half biertje al een hele prestatie![]()
Tekzor668 zei:MusicIsLife zei:Wanneer heb ik dat gezegd dan? Maar, ja, 10 biertjes op een avond gaat makkelijk, alleen niet meer met een pilletje op. Dan is een half biertje al een hele prestatie![]()
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=54542
Hierzo :-P
Ja bij mij toch ook niet tijdens gebruik blijft dat meestal aan de kant staan, als men pil goed uitgewerkt is gaat 1tje er wel nog lekker in![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."