#1
Balthazar, probeer het zo min mogelijk te doen, en als je het doet probeer dan zo min mogelijk te pakken. Zoals gezegd zijn je hersenen nog volle vak in ontwikkeling. Nu merk je er waarschijnlijk nog niks van, maar later ga je gegarandeerd dingen vergeten/minder onthouden, logica niet zien van bepaalde stof, concentratie problemen en dan heb ik het nog maar over het topje van de ijsberg. Het vervelende is dat je er nooit achterkomt, je weet immers niet hoeveel je wel onthoud, hoe je concentratie is etc als je nooit XTC hebt gedaan.
Wat iemand anders ook al aangaf is dat de drempel naar andere drugs een stuk makkelijker is. XTC is slecht voor je hersenen, maar het is niet lichamelijk verslavend. Andere drugs daarentegen, zijn dit wel, en dan ben je echt nog lang niet jarig!
Wat je kunt doen als je er eens met iemand over wilt praten, is tussen 14:00 en 20:00 het volgende telefoonnummer bellen: 0800-0432. Dit nummer is geheel gratis en privé, en wellicht kunnen hun je goede tips geven!
Veel succes, en mocht je het zwaar hebben, maak dan zeker weer een bericht aan op deze website!
Wat iemand anders ook al aangaf is dat de drempel naar andere drugs een stuk makkelijker is. XTC is slecht voor je hersenen, maar het is niet lichamelijk verslavend. Andere drugs daarentegen, zijn dit wel, en dan ben je echt nog lang niet jarig!
Wat je kunt doen als je er eens met iemand over wilt praten, is tussen 14:00 en 20:00 het volgende telefoonnummer bellen: 0800-0432. Dit nummer is geheel gratis en privé, en wellicht kunnen hun je goede tips geven!
Veel succes, en mocht je het zwaar hebben, maak dan zeker weer een bericht aan op deze website!
) is beter dan een standaard verhaal over hoe wat de negatieve effecten zijn enzovoorts. Er wordt ook gezegd dat het beter is om het tot minimaal je 18e / 19e te laten liggen ivm je (geestelijke) ontwikkeling.