#1
Hebben mijn comments dan ooit inhoudelijk iets toegevoegd? ![:sunglasses:]()

Dat maakt verder niet uit, het gaat om de anekdoteFool zei:Uhu, klopt. Wat heeft dat hiermee te maken? :P
Je was zo goed opweg:leipebaviaan zei:Hebben mijn comments dan ooit inhoudelijk iets toegevoegd?![]()
Maar zo kennen we je weer inderdaad:leipebaviaan zei:Hangt ook allemaal van de hoeveelheid af. As jij maar 3/4 van 220 mg pakt, dan valt de kater zeker wel mee. Klets je er 2 van 200+ erin (had ik zelf een handje van) dan is de dinsdag een verschrikking. Daarnaast is je mentale gesteldheid ook van belang, als jij goed in je vel zit kan je geestelijk meer hebben dan wanneer je in de knoop zit.
Alleen gebruiken tijdens tentamentijd... dat ik eigenlijk no go area. Afgezien van het feit dat jij deze keer nog goed kan leren zegt niet dat het de volgende week ook lukt. Houd je koppie schoon en leer op tijd, makkelijker kan ik het niet man.![]()
PS: wil de heer fool bij deze even aankondigen dat hij ook niet altijd even clean is geweest tijdens tentamenperiode's? Ik kan me nog wel posts herinneren waarin meneer aan de 4-FMP zat.
Fool zei:Oja, ik wil nog even toevoegen dat een tentamen maken de dag na XTC een stuk makkelijker ging dan na een avondje teveel drinken. :P
De ene persoon is er sowieso gevoeliger voor dan de ander. Als je er gevoelig voor bent en goed voor jezelf zorgt kun je het toch niet altijd voorkomen. Goed voor jezelf zorgen zal het dan waarschijnlijk wel iets minder heftig maken.Sæglópur zei:Maar dan blijft het toch vreemd dat mijn vriend, die nog minder heeft gebruikt (en ik heb tegen hem gezegd dat hij de dag erna lekker wat fruit naar binnen moest werken) wel een goeie dinsdagdip had.
Ik raad het gebruik tijdens tentamen periode echt zwaar af. Hoewel het dit keer misschien goed is gegaan is het niet een garantie dat het de volgende keer ook goed gaat. Zo'n risico nemen is niet heel handig, dan kun je beter vieren dat je tentamens voorbij zijn met een pilletje. Daarbij zijn er genoeg andere manieren om je te ontspannen. Uiteraard een hoop manieren zonder drugs, maar als je dan toch wilt ontspannen met drugs kun je beter een drankje doen of jointje roken. Daarbij loop je in ieder geval een stuk minder risico om er dagen van slag van te zijn.Sæglópur zei:Hier ben ik het zeker mee eens. Gebruiken tijdens de tentamens is misschien niet het slimste om te doen, maar aan de andere kant heb ik die avond wel even lekker alle opgehoopte stress van me af kunnen gooien (maar ja, dat kan natuurlijk ook op andere manieren).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."