Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc verneukt

xtc verneukt

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
maakt voor de werking niet uit volgens mij. en diegene die verpoederd zijn idd gewoon verder vermalen en weer over capsules verdelen ofzo.

mdma is heel stabiel en verliest niet zo snel zijn potency zoals dat bij lsd het geval is.
P
PsylockeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was dus opstap, en met mijn zatte kop heb ik met natte vinger in t zakje gezeten. Resultaat is dat er 4-5 tot poeder zijn en andere zien er niet meer mooi uit. Kan je ze wel nog gebruiken of zijn ze nutteloos.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarmee is die nat geworden?

Volgens mij maakt het qua werking trouwens niet uit.

Ik zou ze laten drogen, crushen en in capsules gooien :grin:
P
PsylockeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat weet ik niet, weet niks meer van gisteravond. Wodka :openmouth:
Ik heb 17 pillen eruit kunnen halen, 5 zijn verpoederd maar als de werking hetzelfde blijft ben ik tevreden, heb ze ingekocht voor de groep.
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het lijkt mij sterk dat zo'n klein beetje speeksel of wat het dan ook is een zakje met meer dan 20 pillen zou moeten verneuken...
Tenzij je er een halve liter in hebt gegooid moet de werking sowieso nog hetzelfde blijven denk ik.
De M zal niet ineens verdwijnen lijkt mij?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dit even naar het XTC subforum verplaatst.

Laat je verpoederde pillen gewoon drogen en stop ze daarna in capsules. Wel handig om even een hele pil te wegen, zodat je weet hoeveel er in een capsule moet. Dat de overige pillen er niet meer mooi uitzien maakt echt geen reet uit.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou het op zn minst eerst goed laten drogen, als je het nat bewaard kan het wel eens snel kapot gaan.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
nat spul in een capsule werkt niet. daar heeft fool wel een punt. drogen aan de normale lucht, liefst in een kast ofzo, en je kan als je een goeie weegschaal hebt zelf bepalen of je je capsules evensterk wilt maken, of zwakker of sterker.

en die halve liter kan ook geneens kwaad, vaak zat gooien mensen hun mdma poeder in een flesje water om onopvallend de hele avond slokjes te nemen.

ps: een hele zak pillen meebrengen terwijl je vokda drinkt tot je niks meer weet is niet zo'n strak plan, je had ze net zo makkelijk allemaal kunnen opeten, en dan had je voorlopig effe niks gepost.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb na het "verneuken" van 2 pillen het als smurrie zeg maar ingenomen. Ik had de 2 pillen voor een festival in een zakje in mijn onderbroek verstopt. Maar door het zweten in de bloedhete pendelbus naar het festival toe waren de pillen stuk en een beetje plakkerig. Ik denk dat het zakje niet goed dicht was.
Ik kon van iemand andere pillen krijgen maar die waren niet getest dus besloot ik dat niet te doen. Ik heb toen gewoon die "smurrie" met stukjes met een plastic koffie roerstaafje uit t zakje geschept en ingenomen. (Wel mega gore smaak omdat ik ze niet in ene kon doorslikken zoals een pil). Maar het werkte prima. Al is doseren dan wat lastiger. En ik denk als je ze zou laten drogen je ze ook als stukjes of poeder in kan nemen. Eventueel in een stukje vloe draaien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."