#1
Inderdaad , dat is allemaal tijdelijk.
Denk je dat ik het makkelijk heb gehad in mijn puber jaren?
Toen ik 12 was dacht iedereen dat ik al 16 was.
In het 6de leerjaar werd ik tijdens het zwemmen als we ons moesten omkleden ,uitgelachen omdat mijn persoonlijk 'ding' groter was dan die van hun en omdat ik al schaamhaar had.
So what? Ik lachte hen vierkant uit in hun gezicht.
Ik heb de eerste 3 jaar van het middelbaar ook nooit vrienden op school gehad , alleen buiten school.
Vanaf vorig jaar gaat dat allemaal veel beter.
Ik zit tenminste niet meer met onozele kleine kinderen in de klas , maar met realistische en normale mensen.
Geloof mij , het is allemaal maar tijdelijk.
Denk je dat ik het makkelijk heb gehad in mijn puber jaren?
Toen ik 12 was dacht iedereen dat ik al 16 was.
In het 6de leerjaar werd ik tijdens het zwemmen als we ons moesten omkleden ,uitgelachen omdat mijn persoonlijk 'ding' groter was dan die van hun en omdat ik al schaamhaar had.
So what? Ik lachte hen vierkant uit in hun gezicht.
Ik heb de eerste 3 jaar van het middelbaar ook nooit vrienden op school gehad , alleen buiten school.
Vanaf vorig jaar gaat dat allemaal veel beter.
Ik zit tenminste niet meer met onozele kleine kinderen in de klas , maar met realistische en normale mensen.
Geloof mij , het is allemaal maar tijdelijk.