Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSSRI en hoesttabletje

SSRI en hoesttabletje

171 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad , dat is allemaal tijdelijk.
Denk je dat ik het makkelijk heb gehad in mijn puber jaren?
Toen ik 12 was dacht iedereen dat ik al 16 was.
In het 6de leerjaar werd ik tijdens het zwemmen als we ons moesten omkleden ,uitgelachen omdat mijn persoonlijk 'ding' groter was dan die van hun en omdat ik al schaamhaar had.
So what? Ik lachte hen vierkant uit in hun gezicht.
Ik heb de eerste 3 jaar van het middelbaar ook nooit vrienden op school gehad , alleen buiten school.
Vanaf vorig jaar gaat dat allemaal veel beter.
Ik zit tenminste niet meer met onozele kleine kinderen in de klas , maar met realistische en normale mensen.
Geloof mij , het is allemaal maar tijdelijk.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Petrovic zei:
Heel begrijpelijk allemaal, maar besef dat dit maar tijdelijk is hè. Je bent enorm aan het puberen en hebt het wat erger dan de meeste. Als je wat ouder bent valt alles wel weer op zijn plek, believe me. Het is alleen niet echt handig om DXM te nemen aangezien je hier al zo veel probelem van hebt gehad. Aangezien ik weet dat je toch wel iets neemt, neem dan natterman met codeïne. Dit is veel veiliger en minder schadelijk en een lekkere downer. Maar houd jezelf wel in de hand van als je het dagelijks gaat nemen is het zeker verslavend.
Klik om te vergroten...

Hoeveel flesjes moet je daar van leegzuipen dan?
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#3
je moet niet dingen gaan gebruiken om even helemaal weg te zijn van alles.
dat maakt het alleen maar erger.
dat zeiden ze ook allemaal tegen mij. het is wel de waarheid
dus gebruik gewoon niks? wachten totdat alles weer beter gaat?

en het hardlopen heeeft echt neit geholpen..
dat is wel jammer want bij mij werkt dat wel onwijs goed.. gewoon met muziek rennen totdat je niet meer kunt.. werkt best wel rustgevend xD
en goeie nachtrust helpt soms ook wel beetje? slaap je goed of lig je wakker van al dat gestress?
uhm.. speel je een instrument? want anders als je dat wel speelt, dan kan je ook je gevoelens omzetten in muziek. en dat kan ook met dansen.. kan ook wel relaxt zijn.
of met tekenen?
en afleiding? leuke dingen gaan doen, niet denken aan alles wat je stresst?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
bier zei:
Nee, het gaat niet voorbij, het word alleen maar erger.
Klik om te vergroten...

No offence, maar ik denk dat therapie je wel goed zou doen.
En anders: flinke dosis ghb of benzo's en je bent ff van de wereld.
Nadeel = je wordt weer wakker en voelt je pcies hetzelfde. :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elfquest zei:
bier zei:
Nee, het gaat niet voorbij, het word alleen maar erger.
Klik om te vergroten...

No offence, maar ik denk dat therapie je wel goed zou doen.
En anders: flinke dosis ghb of benzo's en je bent ff van de wereld.
Nadeel = je wordt weer wakker en voelt je pcies hetzelfde. :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm , ja.
Therapie kan enorm goed doen heb ik zelf ook gemerkt.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elfquest zei:
bier zei:
Nee, het gaat niet voorbij, het word alleen maar erger.
Klik om te vergroten...

No offence, maar ik denk dat therapie je wel goed zou doen.
En anders: flinke dosis ghb of benzo's en je bent ff van de wereld.
Nadeel = je wordt weer wakker en voelt je pcies hetzelfde. :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe kom ik dan nou weer ineens aan ghb?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
bier zei:
Elfquest zei:
bier zei:
Nee, het gaat niet voorbij, het word alleen maar erger.
Klik om te vergroten...

No offence, maar ik denk dat therapie je wel goed zou doen.
En anders: flinke dosis ghb of benzo's en je bent ff van de wereld.
Nadeel = je wordt weer wakker en voelt je pcies hetzelfde. :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe kom ik dan nou weer ineens aan ghb?
Klik om te vergroten...

Zeg toch gewoon tegen jouw psychiater of wat het ook is , om zolpidem voor te schrijven en dat je enorm slecht slaapt.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
endor zei:
In het begin was ik ook een lijk , maar toen kreeg ik er nog een hoop andere medicatie bij.
Klik om te vergroten...

na ongeveer een jaar a anderhalf jaar 8mg risperdal te hebben geslikt, durf ik met recht te zeggen dat dat spul de meest goorste medicijnen zijn die er zijn.

de maanden na dat ik gestopt was met risperdal waren een hel terwijl het daarvoor ook wel een hel was maar toen was het nog te doen....

kortom risperdal is troep :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
afraidtech zei:
endor zei:
In het begin was ik ook een lijk , maar toen kreeg ik er nog een hoop andere medicatie bij.
Klik om te vergroten...

na ongeveer een jaar a anderhalf jaar 8mg risperdal te hebben geslikt, durf ik met recht te zeggen dat dat spul de meest goorste medicijnen zijn die er zijn.

de maanden na dat ik gestopt was met risperdal waren een hel terwijl het daarvoor ook wel een hel was maar toen was het nog te doen....

kortom risperdal is troep :grin:
Klik om te vergroten...

Hmm , ik merk niet zozeer veel van die risperdal.
Maar ik moest mijn dagen doorkomen met een halve pil etumine op.
Man , ik viel in 2 seconden in slaap.
En dat kreeg ik dan terwijl ik 5 seconden wakker was.
En dan nog eens akineton , en nog een ander middel.
Het smerigste van al : ik moest een plas test doen.
Maar ik was niet in staat om naar de wc te gaan , dat lukte gewoon niet , er kwam geen druppel uit.
De begeleiders werden enorm kwaad op mij.
6 maanden later kijk ik op de bijsluiter : kan moeilijk urineren.
Ik geloof niet dat die mensen daar weten wat ze je allemaal voorschrijven , anders wisten ze wel dat ik niet in staat was urine af te geven.
En dan staat er nog eens een camera voor je neus , geruststellend hoor.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
endor zei:
afraidtech zei:
endor zei:
In het begin was ik ook een lijk , maar toen kreeg ik er nog een hoop andere medicatie bij.
Klik om te vergroten...

na ongeveer een jaar a anderhalf jaar 8mg risperdal te hebben geslikt, durf ik met recht te zeggen dat dat spul de meest goorste medicijnen zijn die er zijn.

de maanden na dat ik gestopt was met risperdal waren een hel terwijl het daarvoor ook wel een hel was maar toen was het nog te doen....

kortom risperdal is troep :grin:
Klik om te vergroten...

Hmm , ik merk niet zozeer veel van die risperdal.
Maar ik moest mijn dagen doorkomen met een halve pil etumine op.

Man , ik viel in 2 seconden in slaap.
En dat kreeg ik dan terwijl ik 5 seconden wakker was.
En dan nog eens akineton , en nog een ander middel.
Het smerigste van al : ik moest een plas test doen.
Maar ik was niet in staat om naar de wc te gaan , dat lukte gewoon niet , er kwam geen druppel uit.
De begeleiders werden enorm kwaad op mij.
6 maanden later kijk ik op de bijsluiter : kan moeilijk urineren.
Ik geloof niet dat die mensen daar weten wat ze je allemaal voorschrijven , anders wisten ze wel dat ik niet in staat was urine af te geven.
En dan staat er nog eens een camera voor je neus , geruststellend hoor.
Klik om te vergroten...

Ik merkte op het begin ook niks van de risperdal, maar na verloop van tijd voelde ik me leeg en lusteloos. Ik had helemaal geen kracht meer..
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier zei:
Elfquest zei:
bier zei:
Nee, het gaat niet voorbij, het word alleen maar erger.
Klik om te vergroten...

No offence, maar ik denk dat therapie je wel goed zou doen.
En anders: flinke dosis ghb of benzo's en je bent ff van de wereld.
Nadeel = je wordt weer wakker en voelt je pcies hetzelfde. :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe kom ik dan nou weer ineens aan ghb?
Klik om te vergroten...

Je schort voordoen en de keuken induiken?
Oh god nu heb ik je in de vernieling geholpen. :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elfquest zei:
Je schort voordoen en de keuken induiken?
Oh god nu heb ik je in de vernieling geholpen. :grin:
Klik om te vergroten...

Ja hoor vast. Ik weet geeneens hoe ik ghb moet maken en denk je dat me ouders het niet zullen merken als ik dat zou gaan maken? Ik heb geen keuken tot me beschikking.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is 1 flesje natterman codeïne nou genoeg om high te worden?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
bier zei:
Is 1 flesje natterman codeïne nou genoeg om high te worden?
Klik om te vergroten...
Hell yeah. Maar je weet het hè, doe er echt voorzichtig mee, want als je dit net als wiet gebruikt ga je ten onder.

Maar voor jezelf afspraken!
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
bier zei:
Is 1 flesje natterman codeïne nou genoeg om high te worden?
Klik om te vergroten...
Hell yeah. Maar je weet het hè, doe er echt voorzichtig mee, want als je dit net als wiet gebruikt ga je ten onder.

Maar voor jezelf afspraken!
Klik om te vergroten...

Vanavond eens proberen...
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb om half 8 een flesje leeggezopen maar ik merk er niks van?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
bier zei:
Ik heb om half 8 een flesje leeggezopen maar ik merk er niks van?
Klik om te vergroten...
Ben je slim genoeg geweest om te kijken of er ook daadwerkelijk codeïne in zit? Er hoort 2,5mg per 5ml te zitten en van een half flesje voel ik het toch al goed.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Petrovic zei:
bier zei:
Ik heb om half 8 een flesje leeggezopen maar ik merk er niks van?
Klik om te vergroten...
Ben je slim genoeg geweest om te kijken of er ook daadwerkelijk codeïne in zit? Er hoort 2,5mg per 5ml te zitten en van een half flesje voel ik het toch al goed.
Klik om te vergroten...

Ja dat zit er in. Ik merkte er echt geen ruk van. Ik weet niet hoe het komt. Wat voel jij dan precies van 1 flesje?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een half flesje vind ik meer dan genoeg, echt raar. Het heeft licht iets weg van valium maar dan meer euforisch en tintelingen dan zwaar rustig en ontspannen wat valium mijn als gevoel geeft.

Misschien hebben medicijnen invloed op de werking. Van een heel flesje zou je toch echt wat moeten voelen..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
bier zei:
endor zei:
bier zei:
Nee, het gaat niet voorbij, het word alleen maar erger.
Klik om te vergroten...
Dat maak je jezelf wijs.
Of je bent overgevoelig ervoor.
Dan zou je echt moeten stoppen.
Probeer toch eens tot dat besef te komen.
Ik word er ziek van.
En vooral voor jouw onrespectvol gedrag tegenover jouw ouders.
Is dit allemaal niet door een bepaalde frustratie? die je uitoefent op andere mensen?
Klik om te vergroten...

Ja, dat is zo. Maar over het algemeen ben ik best respectvol naar men ouders toe. Ik had/heb verdriet, dat reageerde ik op men moeder af. Daar heb ik nou ook met haar over gesproken. Over het algemeen heb ik een best goede band met me ouders en met me zusje. Maar toch voel ik me vaak onbegrepen.
Ik wil niet meer omkijken naar wat gebeurd om me heen, ik wil alles vergeten, leven in mijn eigen wereldje. Ik wil me niet meer door elke dag heen te hoeven knokken. Ik wil niet meer vechten. Ik heb geen vrienden (meer) met wie ik kan praten, ik praat nauwelijks nog op school. Ik ben zoiezo al niet iemand die makkelijk met iedereen contact maakt. Ik staar vaak, zonder dat ik het in de gaten heb. Elke dag voel ik me ellendig, ontzettend onrustig en gestressed. Ik wil alles weer even vergeten, me goed voelen.
Klik om te vergroten...
Heel begrijpelijk allemaal, maar besef dat dit maar tijdelijk is hè. Je bent enorm aan het puberen en hebt het wat erger dan de meeste. Als je wat ouder bent valt alles wel weer op zijn plek, believe me. Het is alleen niet echt handig om DXM te nemen aangezien je hier al zo veel probelem van hebt gehad. Aangezien ik weet dat je toch wel iets neemt, neem dan natterman met codeïne. Dit is veel veiliger en minder schadelijk en een lekkere downer. Maar houd jezelf wel in de hand van als je het dagelijks gaat nemen is het zeker verslavend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."