Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC pillen mee nemen naar festival

XTC pillen mee nemen naar festival

33 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het nog even nagelzen maar ik maak een fout. Ik was in de war met een VGB. Voor mijn werk word ik gescreend door de AIVD om een GVB te krijgen. Die jongeman dus ook. Dat zijn weer andere en ook strengere onderzoeken. Ik haalde VOG en GVB door elkaar, te haastig met lezen. :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je pillen afgepakt zijn, en je je polsbandje of kaartje nog hebt hebben ze feitelijk geen reden meer om je niet binnen te laten.
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
Ik ga echt niet op een festival mijn broek laten zakken.
Klik om te vergroten...

Verstop ze in de vulling van een push upp BH. Of in de zool van je sportschoen waarin je een klein sneetje gemaakt hebt.
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een man met een push-up bh is ook weer zoiets hè...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lol nee dat valt niet op :wink:

Haardroger zei:
Een man met een push-up bh is ook weer zoiets hè...
Klik om te vergroten...
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#6
bobsacamano zei:
Lol nee dat valt niet op :wink:

Haardroger zei:
Een man met een push-up bh is ook weer zoiets hè...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

TS zegt dat hij vriendinnen bij zich heeft maar ik dacht inderdaad dat het een vrouw was. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snowblind zei:
bobsacamano zei:
Lol nee dat valt niet op :wink:

Haardroger zei:
Een man met een push-up bh is ook weer zoiets hè...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

TS zegt dat hij vriendinnen bij zich heeft maar ik dacht inderdaad dat het een vrouw was. :P
Klik om te vergroten...
TS is ook een vrouw, dus dat zou kunnen. Als man is het wel een beetje gek, maar dan werkt je onderbroek toch prima.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probleem met tabletjes is soort van opgelost. Iedereen neemt zijn/haar eigen pilletje mee. Maar di jointjes..? Ik kan zelf echt niet draaien. Ik doe mijn pilletje in zakje in de onderbroek maar ja, waar laat ik mijn 2 jointjes dan? Ik heb ze in van di buisjes zitten, niet in een zakje.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dunnetjess33 zei:
Probleem met tabletjes is soort van opgelost. Iedereen neemt zijn/haar eigen pilletje mee. Maar di jointjes..? Ik kan zelf echt niet draaien. Ik doe mijn pilletje in zakje in de onderbroek maar ja, waar laat ik mijn 2 jointjes dan? Ik heb ze in van di buisjes zitten, niet in een zakje.
Klik om te vergroten...

op een plek waar de zon niet schijnt? :grin: als het goed is zijn die buisjes luchtdicht.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahaha je bedoeld toch niet...? Stel dat ik moethoesten!
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook joints kan je prima in je onderbroek verstoppen, zit alleen ff niet zo lekker :P
Of gwn aan een van de dames meegeven en in hun tas werkt tot nu toe ook altijd nog. Controle os toch vaak onzin en checken ze meer op wapens of gevaarlijke voorwerpen dan op drugs..
M
MetamorganaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: XTC pillen mee nemen naarfestival

Psychedelibee zei:
Je mag max 1 pil bij je hebben, alles daarboven wordt gezien als niet voor eigen gebruik. Uiteraard geldt dat hoe meer, hoe groter de straf wordt.
Klik om te vergroten...

Wat dat betreft is het een goede zaak dat de pillen steeds sterker worden , gepakt worden met 3 pillen van 80mg elk is groot probleem, gepakt worden met 1 pil van 220-240 mg is klein probleem. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou het is allemaal goed gekomen hoor! Veilig alles binnen gekregen en een heerlijk festival gehad. By the way, het was Mysteryland. Normaal niet echt 100% mijn ding (iets te popiejopie muziek naar mijn smaak) Het weer was super en goed gezelschap.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dunnetjess33 zei:
Nou het is allemaal goed gekomen hoor! Veilig alles binnen gekregen en een heerlijk festival gehad. By the way, het was Mysteryland. Normaal niet echt 100% mijn ding (iets te popiejopie muziek naar mijn smaak) Het weer was super en goed gezelschap.
Klik om te vergroten...

goed om te horen! volgende keer kan je je er dus wat minder druk om maken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."