Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou ik ben laatst opgepakt helaas heel dom van mij.. met 16.5 pillen ja ik weet het best veel maar wij als groep gaan altijd na de feeste en dan is er altijd 1 verantwoordelijk voor de pillen,ik dus deze keer nou ik werd opgepakt omdat ik er zelf 1tje wou pakken daarbij werd ik betrapt. ik had het in 2 zakjes zitten ik 1 zakje afgegeven en ze zeiden je hebt meer uiteindelijk toch het andere zakje afgegeven uit eerlijkheid wat achteraf heel dom is gebleken omdat eenmaal op het bureau niet gefouilleerd werd.. en ik dus eigenlijk met een lagere straf onderuit zou zijn kunnen komen .ik moest mee naar een snel bureau van de politie daar enkele uren gezeten en daarbij een straf gekregen van 1000,- euro en dat was nog een schikking omdat blijkbaar een andere jonge dat ook gekregen had maar eigenlijk was de boete velen malen hoger namelijk 3500,- euro ook heb ik nog een jongen leren kennen die had er 7 bij en moest 750 euro dokken dus reken maar uit wat ongeveer de boetes zijn."