Combinatie LSD en lorazepam lijkt me nu niet de beste oplossing, ga voor een goeie trip zonder lorazepam. Neem lorazepam als je eens wazig wilt zijn. Is totaal verschillende drugs, heeft beide wel wat ![:grin:]()
cropp zei:ik denk dat ik het eens met lsd inneem, dat stond toch al op de planning...
gia79 zei:lorazepam is zeer verslavend, ik heb het in hoeveelheden van 16 gram per dag in genomen. Heb gigantische gaten in mijn geheugen en de afkick is vergelijkbaar met die van hero. In eerste instantie was het op recept. Uit de hand gelopen... al lang geleden... t gaf mij een heerlijke zorgeloze roes. maar never again!!!

Angramar Temenos zei:gia79 zei:lorazepam is zeer verslavend, ik heb het in hoeveelheden van 16 gram per dag in genomen. Heb gigantische gaten in mijn geheugen en de afkick is vergelijkbaar met die van hero. In eerste instantie was het op recept. Uit de hand gelopen... al lang geleden... t gaf mij een heerlijke zorgeloze roes. maar never again!!!
16 gram, yeah right... Dat is wat, paar duizend pillen?
Ik lag toen ik torenhoge benzotollerantie had plat van 32.5 mg lorazepam. Dus ik geloof het niet zo![]()
Sublimo zei:Haha ja dat was me nog niet opgevallen :P Een pil bevat 10 mg max, dat zijn dus 1600 pillenHaha
![]()
KoxBox zei:Sublimo zei:Haha ja dat was me nog niet opgevallen :P Een pil bevat 10 mg max, dat zijn dus 1600 pillenHaha
![]()
Pfff mietjes ik neem altijd het dubbele anders voel ik er geen hol van!
Sublimo zei:KoxBox zei:Sublimo zei:Haha ja dat was me nog niet opgevallen :P Een pil bevat 10 mg max, dat zijn dus 1600 pillenHaha
![]()
Pfff mietjes ik neem altijd het dubbele anders voel ik er geen hol van!
Dat wil ik zien3200 pillen.... Nice
Je komt niet voorbij de 50, bij de 50ste beginnen de eerste 10 te werken en lig je strike
Haha :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."