Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslorazepam medicatie

lorazepam medicatie

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Combinatie LSD en lorazepam lijkt me nu niet de beste oplossing, ga voor een goeie trip zonder lorazepam. Neem lorazepam als je eens wazig wilt zijn. Is totaal verschillende drugs, heeft beide wel wat :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat ik het eens met lsd inneem, dat stond toch al op de planning...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan zou ik zeker niet meer dan 1 mg nemen, anders is 't denk ik gewoon zonde van je trip lijkt me?
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb vorige week 2x 2,5mg Lorazepam genomen. Ik herinner mij er niets meer van wat ik gedaan heb. Blijkbaar heb ik zeer onnozel gedaan zeiden vrienden van me...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
ik denk dat ik het eens met lsd inneem, dat stond toch al op de planning...
Klik om te vergroten...

Lorazepam gaat je trip waarschijnlijk naar beneden halen, dat is dan weg gegooid geld voor de LSD. Je gaat er weinig van merken denk ik :)
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#6
lorazepam is zeer verslavend, ik heb het in hoeveelheden van 16 gram per dag in genomen. Heb gigantische gaten in mijn geheugen en de afkick is vergelijkbaar met die van hero. In eerste instantie was het op recept. Uit de hand gelopen... al lang geleden... t gaf mij een heerlijke zorgeloze roes. maar never again!!!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
gia79 zei:
lorazepam is zeer verslavend, ik heb het in hoeveelheden van 16 gram per dag in genomen. Heb gigantische gaten in mijn geheugen en de afkick is vergelijkbaar met die van hero. In eerste instantie was het op recept. Uit de hand gelopen... al lang geleden... t gaf mij een heerlijke zorgeloze roes. maar never again!!!
Klik om te vergroten...

16 gram, yeah right... Dat is wat, paar duizend pillen?

Ik lag toen ik torenhoge benzotollerantie had plat van 32.5 mg lorazepam. Dus ik geloof het niet zo :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
gia79 zei:
lorazepam is zeer verslavend, ik heb het in hoeveelheden van 16 gram per dag in genomen. Heb gigantische gaten in mijn geheugen en de afkick is vergelijkbaar met die van hero. In eerste instantie was het op recept. Uit de hand gelopen... al lang geleden... t gaf mij een heerlijke zorgeloze roes. maar never again!!!
Klik om te vergroten...

16 gram, yeah right... Dat is wat, paar duizend pillen?

Ik lag toen ik torenhoge benzotollerantie had plat van 32.5 mg lorazepam. Dus ik geloof het niet zo :wave:
Klik om te vergroten...

Haha ja dat was me nog niet opgevallen :P Een pil bevat 10 mg max, dat zijn dus 1600 pillen :) Haha :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Haha ja dat was me nog niet opgevallen :P Een pil bevat 10 mg max, dat zijn dus 1600 pillen :) Haha :grin:
Klik om te vergroten...

Pfff mietjes ik neem altijd het dubbele anders voel ik er geen hol van!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Haha ja dat was me nog niet opgevallen :P Een pil bevat 10 mg max, dat zijn dus 1600 pillen :) Haha :grin:
Klik om te vergroten...

Pfff mietjes ik neem altijd het dubbele anders voel ik er geen hol van!
Klik om te vergroten...

Dat wil ik zien :openmouth: 3200 pillen.... Nice :) Je komt niet voorbij de 50, bij de 50ste beginnen de eerste 10 te werken en lig je strike :grin: Haha :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Haha ja dat was me nog niet opgevallen :P Een pil bevat 10 mg max, dat zijn dus 1600 pillen :) Haha :grin:
Klik om te vergroten...

Pfff mietjes ik neem altijd het dubbele anders voel ik er geen hol van!
Klik om te vergroten...

Dat wil ik zien :openmouth: 3200 pillen.... Nice :) Je komt niet voorbij de 50, bij de 50ste beginnen de eerste 10 te werken en lig je strike :grin: Haha :P
Klik om te vergroten...

Ik ben dan ook een rasechte Guido!
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja oke maar ik denk niet dat je iemand makkelijk kan onderscheiden/herkennen welke vd 2 deze genomen heeft, tenzij je een psychiater van beroep bent of soortgelijk(arts)
Of heb ik het helemaal mis?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op mijn stage word vanalles gebruikt, oxazepam, diazepam, lorazepam, ga zo maar door...

Iemand hier krijgt 2 keer per dag 1 mg lorazepam toegediend, en nu zat ik te googlen, onder andere voor een school opdracht en omdat ik het gewoon interessant vindt, en ik vond vanalles over doseringen, pilletjes van 1 mg, 2,5 mg en 10 mg, ik heb er al wat meer over geleerd. Ik heb wel vanalles gevonden over de effecten en de bijeffecten, alleen wat is het verschil tussen een pilletje van 1 mg en 10 mg?

Iemand praktijkervaring?
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe "anders" werkt lorazepam dan bv risperdal dan nog?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wist niet dat lorazepam 10 mg pillen bestonden :hearteyes:

Als ik 's avonds wil chillen neem ik zo'n 2,5 mg en rook ik een jointje of 2 erbij.
Met die 2,5 mg zou ik al niet meer goed kunnen functioneren, in je hoofd voelt het alsof je dat wel nog kan, maar je reactie vermogen en dergelijke neemt al behoorlijk af.
10 mg is een dosering waarbij iedereen zonder tolerantie gewoon hard in slaap valt :P
Heb 't wel eens gedaan maar 't zijn gewoon doseringen die nergens op slaan (zeg +100 mg oxazepam).
Met 1 mg kan je gewoon nog functioneren en zal je hoofd aardig vrij zijn van stress en rusteloosheid. Je lichaam werkt gewoon nog mee alleen zal je heel licht loom worden, maar bij 1 mg is dit niet op de voorgrond aanwezig.

't Is wel een sterk middel, wat ook aardig lang duurt, dus kijk er wel mee uit.
Ook van 2,5 mg vallen sommigen gewoon in slaap (net als met een temazepam 20mg ) dus probeer 't eerst eens rustig op 1.

heel simpel gesteld:

1 mg is rustgevend
10 mg is wazigheid met gaten in het geheugen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Compleet anders, zijn 2 totaal verschillende medicijn groepen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat zal best lastig worden ja als ik zo de effecten van risperdal lees, alhoewel je dat wel een stuk meer zombie maakt dan lorazepam volgens mij.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb net gekeken. In België bestaat er enkel een 1mg en 2,5mg Lorazepam variant van pilletje.
Die ik neem zijn 2,5mg.

Wat ik wel even wil zeggen dat er op dit forum gezegd werd dat lorazepam beter "lorazelam" genoemd zou worden. Dat heeft dan ook een reden.
Lorazepam is een sterk middel. Weet wanneer je het neemt :).
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Of je noemt het gewoon lorazepam en je weet dat het goed werkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."