Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInterview over medicijnverslaving ivm schoolwerk.

Interview over medicijnverslaving ivm schoolwerk.

33 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Voor een strip of 3 diazepam gaat m'n mond ook wel open hoor :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha :) De mijne ook wel :P
C
CompaqLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Wat voor vragen ga je stellen en welk doel dient het?
Klik om te vergroten...

Goh... Zowat van: Wat zijn farmaceutische drugs, wat houdt dat in, verslavingsinfo, risico's, legaliteit enzo van die vragen...

Het zou echt super zijn als we iemand van hier zouden kunnen interviewen :)

Het is voor een spreekbeurt en voor een schriftelijk werk.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Compaq zei:
Oom Klaas zei:
Wat voor vragen ga je stellen en welk doel dient het?
Klik om te vergroten...

Goh... Zowat van: Wat zijn farmaceutische drugs, wat houdt dat in, verslavingsinfo, risico's, legaliteit enzo van die vragen...

Het zou echt super zijn als we iemand van hier zouden kunnen interviewen :)

Het is voor een spreekbeurt en voor een schriftelijk werk.
Klik om te vergroten...
Google geeft eingelijk alle antwoorden die je zoekt, zo gebeurd.
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het best wel willen doen tegen dat tarief, ik denk velen onder ons.
Maarja, TS is nieuw geregistreerd, het zou best wel kunnen dat iemand een werkstuk / zoiets aan het maken is voor school en dan uiteraard niet betaald :wink: we zijn niet achterlijk.

Edit; oh lol ik dacht dat TS 47,50 per uur aanbood. Was nog niet helemaal wakker.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doe het gratis, ik weet alleen een beetje over benzo's, verder niet veel
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij zal wel meer moeten weten dan alleen iets over benzo's :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mischien dat ze je nu wel willen :P Ze reageren wel niet zoveel he :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Compaq zei:
Zijn er kandidaten die liefst gratis willen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Wij allemaal.... als je je vragen hier in dit topic post.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Compaq zei:
Oom Klaas zei:
Wat voor vragen ga je stellen en welk doel dient het?
Klik om te vergroten...

Goh... Zowat van: Wat zijn farmaceutische drugs, wat houdt dat in, verslavingsinfo, risico's, legaliteit enzo van die vragen...
Klik om te vergroten...

Jezus, met zo'n instelling kan je het wel vergeten.
C
CompaqLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aangezien we het beter anders hadden aangepakt, hebben we hier een vragenlijst gemaakt:

1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt?
2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving?
3. Welke middelen gebruik(te) je?
4. Als je afgekickt bent, hoe dan?
5. Hoelang ben/was je verslaafd?
6. Heb je ooit al een overdosis genomen?
7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs?
8. Is je leven erdoor veranderd?
9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken?
10. Heb je nog advies voor andere mensen?

Het zou super zijn mocht je deze lijst beantwoorden. Onze verontschuldigingen als we het wat verkeerd aangepakt zouden hebben.

Groeten

Gil,Roy,Sophie en Jan :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goed gedaan !

1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt?
Ik ben niet verslaafd aan medicijnen
2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving?
NVT
3. Welke middelen gebruik(te) je?
Ik heb verschillende benzo's gebruikt: temazepam, oxazepam, diazepam, bromazepam
4. Als je afgekickt bent, hoe dan?
NTV
5. Hoelang ben/was je verslaafd?
NTV
6. Heb je ooit al een overdosis genomen?
Overdosering volgens de bijsluiter wel, maar een gevaarlijke niet.
7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs?
Ja, medicijnen heb ik gecombineerd met drugs. Benzodiazepines met alcohol of met speed.
8. Is je leven erdoor veranderd?
Op drukke momenten in mijn leven kan een benzo wel wat goeds doen, ja !
9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken?
Een verslaving is hardnekkig, ik denk dat ik dat zou hebben ja.
10. Heb je nog advies voor andere mensen?
Langzaam afbouwen met medicijnen.
C
CompaqLid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
Goed gedaan !

1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt?
Ik ben niet verslaafd aan medicijnen
2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving?
NVT
3. Welke middelen gebruik(te) je?
Ik heb verschillende benzo's gebruikt: temazepam, oxazepam, diazepam, bromazepam
4. Als je afgekickt bent, hoe dan?
NTV
5. Hoelang ben/was je verslaafd?
NTV
6. Heb je ooit al een overdosis genomen?
Overdosering volgens de bijsluiter wel, maar een gevaarlijke niet.
7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs?
Ja, medicijnen heb ik gecombineerd met drugs. Benzodiazepines met alcohol of met speed.
8. Is je leven erdoor veranderd?
Op drukke momenten in mijn leven kan een benzo wel wat goeds doen, ja !
9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken?
Een verslaving is hardnekkig, ik denk dat ik dat zou hebben ja.
10. Heb je nog advies voor andere mensen?
Langzaam afbouwen met medicijnen.
Klik om te vergroten...

Hartelijk bedankt!!
alle antwoorden zijn welkom :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een stukje over pijnstillers weet ik ook wel
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Mischien dat ze je nu wel willen :P Ze reageren wel niet zoveel he :)
Klik om te vergroten...
Nee , ze hebben het account ook extra aangemaakt voor deze vraag, dus misschien zijn ze het al lang weer vergeten
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Had niet echt naar de data gekeken, excuses, foutje
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Winehouse zei:
Sublimo zei:
Mischien dat ze je nu wel willen :P Ze reageren wel niet zoveel he :)
Klik om te vergroten...
Nee , ze hebben het account ook extra aangemaakt voor deze vraag, dus misschien zijn ze het al lang weer vergeten
Klik om te vergroten...

Op een dag tijd ? :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse zei:
Had niet echt naar de data gekeken, excuses, foutje
Klik om te vergroten...

Geen probleem :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou zeggen gooi eens wat vragen online hier
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Ik zou zeggen gooi eens wat vragen online hier
Klik om te vergroten...

Ja, dat is nog niet zoeen slecht idee. Kunnen we gezamelijk antwoorden, zal de informatie correcter zijn doordat we elkaar verbeteren als we fouten maken en gaan ze een goed punt hebben voor hun werk :)
C
CompaqLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zijn er nog mensen die willen reageren?

Alle antwoorden zijn welkom! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."