Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInterview over medicijnverslaving ivm schoolwerk.

Interview over medicijnverslaving ivm schoolwerk.

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, doe dat ! Ik stem voor.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu zou het handig zijn als de TS eens zouden reageren :P Ze zullen wel niet gedacht hebben dat ze zoveel reacties kregen :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier steeds op reageer
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad maar even afwachten wat TS doet ... antwoord lijkt me duidelijk voor hem of haar of hun :wink:
C
CompaqLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zijn er kandidaten die liefst gratis willen? :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Compaq zei:
Zijn er kandidaten die liefst gratis willen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Stel de vragen hier in het topic, zoals hierboven beschreven staat. En wij zullen ze gezamelijk beantwoorden :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Compaq zei:
Zijn er kandidaten die liefst gratis willen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Wij allemaal.... als je je vragen hier in dit topic post.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Compaq zei:
Oom Klaas zei:
Wat voor vragen ga je stellen en welk doel dient het?
Klik om te vergroten...

Goh... Zowat van: Wat zijn farmaceutische drugs, wat houdt dat in, verslavingsinfo, risico's, legaliteit enzo van die vragen...
Klik om te vergroten...

Jezus, met zo'n instelling kan je het wel vergeten.
C
CompaqLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aangezien we het beter anders hadden aangepakt, hebben we hier een vragenlijst gemaakt:

1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt?
2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving?
3. Welke middelen gebruik(te) je?
4. Als je afgekickt bent, hoe dan?
5. Hoelang ben/was je verslaafd?
6. Heb je ooit al een overdosis genomen?
7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs?
8. Is je leven erdoor veranderd?
9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken?
10. Heb je nog advies voor andere mensen?

Het zou super zijn mocht je deze lijst beantwoorden. Onze verontschuldigingen als we het wat verkeerd aangepakt zouden hebben.

Groeten

Gil,Roy,Sophie en Jan :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed gedaan !

1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt?
Ik ben niet verslaafd aan medicijnen
2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving?
NVT
3. Welke middelen gebruik(te) je?
Ik heb verschillende benzo's gebruikt: temazepam, oxazepam, diazepam, bromazepam
4. Als je afgekickt bent, hoe dan?
NTV
5. Hoelang ben/was je verslaafd?
NTV
6. Heb je ooit al een overdosis genomen?
Overdosering volgens de bijsluiter wel, maar een gevaarlijke niet.
7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs?
Ja, medicijnen heb ik gecombineerd met drugs. Benzodiazepines met alcohol of met speed.
8. Is je leven erdoor veranderd?
Op drukke momenten in mijn leven kan een benzo wel wat goeds doen, ja !
9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken?
Een verslaving is hardnekkig, ik denk dat ik dat zou hebben ja.
10. Heb je nog advies voor andere mensen?
Langzaam afbouwen met medicijnen.
C
CompaqLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winehouse zei:
Goed gedaan !

1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt?
Ik ben niet verslaafd aan medicijnen
2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving?
NVT
3. Welke middelen gebruik(te) je?
Ik heb verschillende benzo's gebruikt: temazepam, oxazepam, diazepam, bromazepam
4. Als je afgekickt bent, hoe dan?
NTV
5. Hoelang ben/was je verslaafd?
NTV
6. Heb je ooit al een overdosis genomen?
Overdosering volgens de bijsluiter wel, maar een gevaarlijke niet.
7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs?
Ja, medicijnen heb ik gecombineerd met drugs. Benzodiazepines met alcohol of met speed.
8. Is je leven erdoor veranderd?
Op drukke momenten in mijn leven kan een benzo wel wat goeds doen, ja !
9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken?
Een verslaving is hardnekkig, ik denk dat ik dat zou hebben ja.
10. Heb je nog advies voor andere mensen?
Langzaam afbouwen met medicijnen.
Klik om te vergroten...

Hartelijk bedankt!!
alle antwoorden zijn welkom :)
C
CompaqLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn er nog mensen die willen reageren?

Alle antwoorden zijn welkom! :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vraag gerust, ik heb een oxaze-en-lorazepamverslaving achter de rug, en gebruik nog sporadisch benzodiazepines, echter niet langer verslaafd (0-5 keer per maand diazepam/alprazolam, afhankelijk van wat ik doe en hoe het gaat). Heb nooit recreatief gebruikt (behalve enkele keren flunitrazepam en midazolam; dat vind ik recreatief bruikbaar, voor eens in de zoveel maanden.)

PM me :wave:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Compaq zei:
Aangezien we het beter anders hadden aangepakt, hebben we hier een vragenlijst gemaakt:
Klik om te vergroten...

1. Hoe en waarom ben je al dan niet verslaafd geraakt? Omdat mijn dokter niet constant benzo's wil uitschrijven vanwege mijn verleden met drugs gebruik :tearsofjoy:
2. Hoe reageerden je familieleden op je verslaving? N.V.T.
3. Welke middelen gebruik(te) je? Kwa benzo's? Alprazolam, Oxazepam en Diazepam
4. Als je afgekickt bent, hoe dan? N.V.T.
5. Hoelang ben/was je verslaafd? N.V.T.
6. Heb je ooit al een overdosis genomen? Nee, maar wel een lekker hoge met een biertje! :beer:
7. Gebruik(te) je het in combinatie met andere drugs? Benzo's + Alcohol = :hearteyes:
8. Is je leven erdoor veranderd? Zoveel goede nachten aan beleefd in mijn eentje. Ja het heeft voor een goed half jaar gezorgd.
9. Als je afgekickt zou zijn, heb je dan soms nog de drang om weer pillen te slikken? N.V.T.
10. Heb je nog advies voor andere mensen? Benzo's zijn ook drugs!!!! Geniet ervan zou ik zeggen :smoke:.

Compaq zei:
Het zou super zijn mocht je deze lijst beantwoorden. Onze verontschuldigingen als we het wat verkeerd aangepakt zouden hebben.
Klik om te vergroten...

Ik aanvaard je excuses wel voor een strip oxazepam...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."