Sorry voor de pret te bederven maar ik zou je graag even informatie geven. Eerst en vooral zou ik 20mg uit je strips halen en de rest tijdelijk aan je vriend geven om bij te houden. De meest voorkomende dingen zijn dat je heel je strip doorslikt na 20mg. Dit gebeurt in 1/2 gevallen en 9/10 bij mensen met strips in huis. Dan zeg ik degelijk bij 20mg, bij 10mg gebeurt dit minder. Vanaf hoger dan 20mg is de kans 1/3 dat je al nare bijwerkingen krijgt. Deze zijn (eventueel prettig: Hallucinaties) maar andere zijn kotsen, diarree, niet meer op benen staan.
Kan je je voorstellen dat je naar toilet wilt lopen met ernstige diarree en niet meer op je benen kan staan?
Nu, Zolpidem is een extreem heftig middel en je hallucineert er zeer hard van! Je herinnert je ook niets de volgende dag van wat je deed. Misschien zeer korte stukjes. Dat je ergens stond maar meer niet. Nu even genoeg negatieve dingen over je idee; Als je dit zal doen zullen er enkele goede dingen zijn. Als je je videofragmenten ziet dan is er een kans dat je alles wat je toen meemaakte terug herinnert en dat je alle hallucinaties dan weer toch oppikt en dat zou zeer aangenaam zijn als je iets had aan die trip. Er is nog iets goed dat je mee kan pikken aan zo'n ervaring. Je gaat je namelijk jezelf leren kennen op een andere manier. Je zal dan een ander beeld van jezelf maken; Kortom: Zelfkennis opdoen, dat doe je van dit report.
Ikzelf, persoonlijk raad het je af. Ben je toch van plan dit te doen wens ik je succes en hoop ik natuurlijk dat alles goed verloopt (tegenover bij mij, ik spreek namelijk uit ervaringen...). Het zou zeer interessant zijn voor iedereen om zo'n filmpje op dit forum te posten. Dan kunnen we daar zeer veel uit leren. Let wel op dat je dingen gaat doen dat niet de bedoeling waren, zoals toch stoppen met filmen tijdens je trip voor één of andere redenen. Daarom zou een webcam beter geweest zijn of een soort van 'camera' in de bovenhoek van je kamer, of waar je je nacht zal zijn die tijd.
Ik hoop dat je hiermee wat bent
![:)]()
.