Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMezelf filmen als ik Zolpidem op heb

Mezelf filmen als ik Zolpidem op heb

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
20mg is wel genoeg maar kan niet genoeg zijn als:
- Je een Z-Slaappil tolerantie hebt
- Je een Benzo tolerantie hebt

Verhoog je dosis naar 40 of zelfs 50, maar dan moet je wel oppassen...
Good Luck.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sorry voor de pret te bederven maar ik zou je graag even informatie geven. Eerst en vooral zou ik 20mg uit je strips halen en de rest tijdelijk aan je vriend geven om bij te houden. De meest voorkomende dingen zijn dat je heel je strip doorslikt na 20mg. Dit gebeurt in 1/2 gevallen en 9/10 bij mensen met strips in huis. Dan zeg ik degelijk bij 20mg, bij 10mg gebeurt dit minder. Vanaf hoger dan 20mg is de kans 1/3 dat je al nare bijwerkingen krijgt. Deze zijn (eventueel prettig: Hallucinaties) maar andere zijn kotsen, diarree, niet meer op benen staan.
Kan je je voorstellen dat je naar toilet wilt lopen met ernstige diarree en niet meer op je benen kan staan?

Nu, Zolpidem is een extreem heftig middel en je hallucineert er zeer hard van! Je herinnert je ook niets de volgende dag van wat je deed. Misschien zeer korte stukjes. Dat je ergens stond maar meer niet. Nu even genoeg negatieve dingen over je idee; Als je dit zal doen zullen er enkele goede dingen zijn. Als je je videofragmenten ziet dan is er een kans dat je alles wat je toen meemaakte terug herinnert en dat je alle hallucinaties dan weer toch oppikt en dat zou zeer aangenaam zijn als je iets had aan die trip. Er is nog iets goed dat je mee kan pikken aan zo'n ervaring. Je gaat je namelijk jezelf leren kennen op een andere manier. Je zal dan een ander beeld van jezelf maken; Kortom: Zelfkennis opdoen, dat doe je van dit report.

Ikzelf, persoonlijk raad het je af. Ben je toch van plan dit te doen wens ik je succes en hoop ik natuurlijk dat alles goed verloopt (tegenover bij mij, ik spreek namelijk uit ervaringen...). Het zou zeer interessant zijn voor iedereen om zo'n filmpje op dit forum te posten. Dan kunnen we daar zeer veel uit leren. Let wel op dat je dingen gaat doen dat niet de bedoeling waren, zoals toch stoppen met filmen tijdens je trip voor één of andere redenen. Daarom zou een webcam beter geweest zijn of een soort van 'camera' in de bovenhoek van je kamer, of waar je je nacht zal zijn die tijd.

Ik hoop dat je hiermee wat bent :).
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pammer zei:
Ik hoop dat je hiermee wat bent :).
Klik om te vergroten...

Bedankt Pammer, en ik berg altijd mijn medicatie op in een afsluitbare metalen doos waar de strips dan weer in het kartonnen doosje liggen van de apotheek. De metalen doos leg ik ook weer in een kast (met een la). En op deze manier heb ik me nog nooit volgegooid met medicatie (natuurlijk kan dat ooit nog wel is gebeuren).

Ik ben nou niet van plan om de hele nacht wakker te blijven, het middel neem ik natuurlijk als nog om te slapen en mijn camera heeft ook niet zoveel geheugen dat ik voor uren door kan filmen dus ongeveer anderhalf uur na inname zal ik naar bed gaan tenzij er iets is waardoor ik eerder naar bed besluit te gaan (hevige hallucinaties, of dergelijke).

De buiten deuren zijn altijd op slot 's avonds dus ik zal ook niet uit het huis lopen en als er echt iets mis gaat dan denk ik dat mijn moeder wel wakker word. Die heb ik overigens al een hele tijd geleden over zolpidem geïnformeerd toen ik het voor het eerst kreeg. Ik heb haar duidelijk uitgelegd dat het geheugen verlies en raar gedrag kan veroorzaken, etc...etc......

Ik ben nog nooit wakker geworden op de grond of met een wond, en ik heb wel is eerder 20mg genomen dus ik verwacht niet dat er vanavond wel iets denderend fout gaat. Maar aangezien zolpidem soms aardig raar kan uitpakken, ook bij kleine dosering wil ik wel is weten wat het dan precies doet. Aangezien je er zo weinig van snapt en/of herinnerd.

Bovendien word het wellicht ook leerzaam voor mede DF-ers :).
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie niet waar het nog ernstig fout kan lopen: Je hebt een soort van 'tripsitter', je moeder die ervoor zorgt dat je niet uit huis gaat & je hebt al ervaring met die dosis.

Wat ik nog wel wil zeggen over die kartonnen doos in een metalen doos in een la, wel ik bewaar mijn meds in een metalen kluisje inclusief sleutel die ergens anders ligt om het te openen, en dit kluisje ligt in een kast en ja hoor, ik, onder invloed van 20mg zolpidem (ik herinner het niet meer maar harde bewijzen waren te zien 's ochtends...)Alle 10 weg, doorgeslikt.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goede morgen, ben ik weer.

Helaas is er niet veel interessants gebeurt. Na ongeveer 80 minuten na inname ben ik maar naar bed gegaan. Maarja zolpidem is ook een slaap middel dus dat klinkt ook logisch :tearsofjoy:. Ik zal de komende keren wel blijven filmen voor het geval dat er iets gebeurt.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
20 mg is echt niet genoeg..
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pammer zei:
20mg is wel genoeg maar kan niet genoeg zijn als:
- Je een Z-Slaappil tolerantie hebt
- Je een Benzo tolerantie hebt

Verhoog je dosis naar 40 of zelfs 50, maar dan moet je wel oppassen...
Good Luck.
Klik om te vergroten...

Nja het is al wel weer een tijd geleden dat ik Zolpidem had gebruikt. Hoe lang duurt het ongeveer voordat de tolerantie van..zeg een 4 weken gebruik weer weg is?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Winehouse zei:
Waarom zou je jezelf dan filmen? Ik zie daar het nut niet van in.
Klik om te vergroten...

Omdat ik verhalen van m'n broertje heb gehoord dat ik dingen heb gedaan die ik helemaal niet kan herinneren. Of omdat ik er soms van ga hallucineren en waarschijnlijk heel vaag ben terwijl maar kleine fragmenten de volgende dag daarvan kan herinneren.

Simpel weg om te kijken wat ik dan precies doe en hoe ik dan precies ben.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#9
J0S zei:
Pammer zei:
20mg is wel genoeg maar kan niet genoeg zijn als:
- Je een Z-Slaappil tolerantie hebt
- Je een Benzo tolerantie hebt

Verhoog je dosis naar 40 of zelfs 50, maar dan moet je wel oppassen...
Good Luck.
Klik om te vergroten...

Nja het is al wel weer een tijd geleden dat ik Zolpidem had gebruikt. Hoe lang duurt het ongeveer voordat de tolerantie van..zeg een 4 weken gebruik weer weg is?
Klik om te vergroten...
2 maanden geen Z-Drugs of Benzo's voor ongeveer tolerantie terug normaal te hebben en waarschijnlijk 3 maand voor volledig herstel.

Dit zijn maar cijfers die bij iedereen anders zit maar het zit er op dat het ongeveer zo is.
Dus 4 maanden en je bent 100% Zeker dat je terug van 0 kan beginnen.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pammer zei:
*Heel wat informatie van Pammer*
Klik om te vergroten...

Dan zal ik nog wel wat tolerantie hebben maar niet al teveel.

Ik heb er nu 30mg ingegooid. Spanning...Heb echt geen besef meer van tijd :P.

Dus vanavond ga ik 't weer filmen en als er dan iets uitkomt dan moet ik toch echt de pillen verder gebruiken waarvoor ze bedoelt zijn. Want als ik over 5 dagen bij de dokter aankom dat ik nieuwe medicatie nodig terwijl hij me medicatie heeft gegeven voor 2 weken... Dan ik niet dat ie daar blij van word.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#11
J0S zei:
Pammer zei:
*Heel wat informatie van Pammer*
Klik om te vergroten...

Dan zal ik nog wel wat tolerantie hebben maar niet al teveel.

Ik heb er nu 30mg ingegooid. Spanning...Heb echt geen besef meer van tijd :P.

Dus vanavond ga ik 't weer filmen en als er dan iets uitkomt dan moet ik toch echt de pillen verder gebruiken waarvoor ze bedoelt zijn. Want als ik over 5 dagen bij de dokter aankom dat ik nieuwe medicatie nodig terwijl hij me medicatie heeft gegeven voor 2 weken... Dan ik niet dat ie daar blij van word.
Klik om te vergroten...
Misschien datie dan op een dag flunitrazepam voorschrijft om je neer te krijgen na al dat aankloppen over insomnia :P.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ik heb nu net kunne uitrekenen dat ik al uur onder invloed ben. Maarre ja...jaa... Ik voel me slapjes, snap overal nog weinig van dat soort gedoe :P. Buiten een hongerig gevoel is er niets bijzonders.

Een paar lichte hallucinaties. Dat mijn huid er groen uit ziet, patronen bewegen.. Niks bijzonders, dezelfde dingen die je zou merken in het begin van een milde truffel trip.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Ik heb mezelf ook wel eens gefilmd tijdens een lachgas ballon.

Ik wilde wel eens weten hoe lang het nou precies duurde want daar kwam ik steeds niet uit.
Klik om te vergroten...

Echt vet om te zien hoe je een tijdje 'weg' bent en dan opeens weer bijkomt en er geen kont van snapt :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maarja met 't filmen zouden de black outs nu moeten beginnen xD of dat ik morgen helemaal niks meer weet dat ik dit typ ;o. Maar wat zorgt er nou voor dat je iets waar je de volgende dag absoluut niks van kan herinneren.

Want ik denk dat ik dat juist tegenga omdat ik het film... Maar ik heb nog steeds 30mg zolpiden op dus mijn woordenschat is -9000.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vigilante zei:
Drientje zei:
Ik heb mezelf ook wel eens gefilmd tijdens een lachgas ballon.

Ik wilde wel eens weten hoe lang het nou precies duurde want daar kwam ik steeds niet uit.
Klik om te vergroten...

Echt vet om te zien hoe je een tijdje 'weg' bent en dan opeens weer bijkomt en er geen kont van snapt :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb ze ook gauw gewist erna, geen materiaal om later aan je kinderen te laten zien. :P
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#16
J0S, hoe is het afgelopen? Herinner je je nog iets? Zoja, dan heb je al een aardige tolerantie gekregen... Tenzij je van in het begin (vanaf je eerste Benzo / Z-Slaappil) aardig tegen wat kon.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pammer zei:
J0S, hoe is het afgelopen? Herinner je je nog iets? Zoja, dan heb je al een aardige tolerantie gekregen... Tenzij je van in het begin (vanaf je eerste Benzo / Z-Slaappil) aardig tegen wat kon.
Klik om te vergroten...

Herinner me niet al teveel maar ik heb niks raars gedaan of hele heftige hallucinaties gehad voor zover ik weet en op film kan zien. Dus bij deze geef ik 't op totdat ik meer krijg van m'n dokter :(. Dan zal ik 40mg innemen of hoger i.v.m. tolerantie.
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#18
J0S zei:
Maarre ja...jaa... Ik voel me slapjes, snap overal nog weinig van dat soort gedoe :P. Buiten een hongerig gevoel is er niets bijzonders.

Een paar lichte hallucinaties. Dat mijn huid er groen uit ziet, patronen bewegen.. Niks bijzonders, dezelfde dingen die je zou merken in het begin van een milde truffel trip.
Klik om te vergroten...

Tip: 30mg zolpidem innemen, rook en een jointje bij en drink wat alcohol..
30mg (of 10 of 20) had bij mij niet echt leuke bijwerkingen, je slaapt er meteen van als je wilt, meer niet.
Als ik erbij rookte of dronk was het effect meteen veel feller..
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#19
J0S, herinner je dat je hier gepost hebt?
Inderdaad, zoals Hotseflots zei, beetje cannabis zal de hallucinaties iets meer opwekken, terwijl bijv. alcohol waarschijnlijk het roes-effect versterkt, daarom zou ik dus maar een tikkeltje alcohol consumeren...

Edit: Als je deze zeer lichte hallucinaties nog maar amper herinnert, kan je je al concluderen dat als je heftige hallucinaties krijgt dat je helemaal Niets herinnert :(.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pammer zei:
J0S, herinner je dat je hier gepost hebt?
Inderdaad, zoals Hotseflots zei, beetje cannabis zal de hallucinaties iets meer opwekken, terwijl bijv. alcohol waarschijnlijk het roes-effect versterkt, daarom zou ik dus maar een tikkeltje alcohol consumeren...

Edit: Als je deze zeer lichte hallucinaties nog maar amper herinnert, kan je je al concluderen dat als je heftige hallucinaties krijgt dat je helemaal Niets herinnert :(.
Klik om te vergroten...

Jawel, ik weet nog wel dat ik hier heb gepost. En uit de opnames blijkt ook niet dat ik hele erge hallucinaties had. Ik zal de volgende keer wel een biertje of twee erbij pakken, dosering verhogen en als ik langs de shop ben geweest (moet ik wel eerst voor naar de stad) een jointje erbij roken.

Het zal lukken, hoe vaak ik 't ook moet proberen :tearsofjoy:. Wil 't alleen wel opbouwend doen want om nou meteen 80mg en 10 bier te doen vind ik te riskant.

It pays to be patient.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."