Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMezelf filmen als ik Zolpidem op heb

Mezelf filmen als ik Zolpidem op heb

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het lijkt me wel interessant, livestream? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb mezelf ook wel eens gefilmd tijdens een lachgas ballon.

Ik wilde wel eens weten hoe lang het nou precies duurde want daar kwam ik steeds niet uit. De filmpjes heb ik niet meer maar die van jou zie ik met plezier tegemoet...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
Waarom jezelf een mogelijk onprettige ervaring toewensen? puur uit nieuwsgierigheid?
Voor de rest zou ik niet weten of het heel erg onverantwoord is, vanwege mijn gebrek aan kennis over deze middelen.

Maar ik zou wel willen zien wat er nou gebeurt. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben niet onbekend met Zolpidem :), maar ik hoor soms verhalen van mijn broertje dat ik dingen heb gedaan waar ik me niks meer van kan herinneren. Of dat ik bijvoorbeeld begon te hallucineren maar dat ik er nog maar kleine fragmenten van herinner.

Ik ben gewoon benieuwd wat ik dan precies doe, voor de rest ben ik wel voorzichtig hoor :).

Arthur King zei:
Het lijkt me wel interessant, livestream? :P
Klik om te vergroten...

Ik heb helaas geen webcam :( dus dat zal 'm niet worden. Maar ik zal gewoon een camera aanzetten die voor ongeveer ~45 minuten kan filmen en dan de interessante stukjes eruit pakken (als die er zijn).
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0S zei:
Ik heb helaas geen webcam :( dus dat zal 'm niet worden. Maar ik zal gewoon een camera aanzetten die voor ongeveer ~45 minuten kan filmen en dan de interessante stukjes eruit pakken (als die er zijn).
Klik om te vergroten...
Too bad, ik dacht eventjes dat ik wellicht wat vermaak had voor de nacht. :grin:

Maar in ieder geval, veel plezier/slaapze. :)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Too bad, ik dacht eventjes dat ik wellicht wat vermaak had voor de nacht. :grin:

Maar in ieder geval, veel plezier/slaapze. :)
Klik om te vergroten...

Dank je, dat komt wel goed :grin:.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sorry voor de pret te bederven maar ik zou je graag even informatie geven. Eerst en vooral zou ik 20mg uit je strips halen en de rest tijdelijk aan je vriend geven om bij te houden. De meest voorkomende dingen zijn dat je heel je strip doorslikt na 20mg. Dit gebeurt in 1/2 gevallen en 9/10 bij mensen met strips in huis. Dan zeg ik degelijk bij 20mg, bij 10mg gebeurt dit minder. Vanaf hoger dan 20mg is de kans 1/3 dat je al nare bijwerkingen krijgt. Deze zijn (eventueel prettig: Hallucinaties) maar andere zijn kotsen, diarree, niet meer op benen staan.
Kan je je voorstellen dat je naar toilet wilt lopen met ernstige diarree en niet meer op je benen kan staan?

Nu, Zolpidem is een extreem heftig middel en je hallucineert er zeer hard van! Je herinnert je ook niets de volgende dag van wat je deed. Misschien zeer korte stukjes. Dat je ergens stond maar meer niet. Nu even genoeg negatieve dingen over je idee; Als je dit zal doen zullen er enkele goede dingen zijn. Als je je videofragmenten ziet dan is er een kans dat je alles wat je toen meemaakte terug herinnert en dat je alle hallucinaties dan weer toch oppikt en dat zou zeer aangenaam zijn als je iets had aan die trip. Er is nog iets goed dat je mee kan pikken aan zo'n ervaring. Je gaat je namelijk jezelf leren kennen op een andere manier. Je zal dan een ander beeld van jezelf maken; Kortom: Zelfkennis opdoen, dat doe je van dit report.

Ikzelf, persoonlijk raad het je af. Ben je toch van plan dit te doen wens ik je succes en hoop ik natuurlijk dat alles goed verloopt (tegenover bij mij, ik spreek namelijk uit ervaringen...). Het zou zeer interessant zijn voor iedereen om zo'n filmpje op dit forum te posten. Dan kunnen we daar zeer veel uit leren. Let wel op dat je dingen gaat doen dat niet de bedoeling waren, zoals toch stoppen met filmen tijdens je trip voor één of andere redenen. Daarom zou een webcam beter geweest zijn of een soort van 'camera' in de bovenhoek van je kamer, of waar je je nacht zal zijn die tijd.

Ik hoop dat je hiermee wat bent :).
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pammer zei:
Ik hoop dat je hiermee wat bent :).
Klik om te vergroten...

Bedankt Pammer, en ik berg altijd mijn medicatie op in een afsluitbare metalen doos waar de strips dan weer in het kartonnen doosje liggen van de apotheek. De metalen doos leg ik ook weer in een kast (met een la). En op deze manier heb ik me nog nooit volgegooid met medicatie (natuurlijk kan dat ooit nog wel is gebeuren).

Ik ben nou niet van plan om de hele nacht wakker te blijven, het middel neem ik natuurlijk als nog om te slapen en mijn camera heeft ook niet zoveel geheugen dat ik voor uren door kan filmen dus ongeveer anderhalf uur na inname zal ik naar bed gaan tenzij er iets is waardoor ik eerder naar bed besluit te gaan (hevige hallucinaties, of dergelijke).

De buiten deuren zijn altijd op slot 's avonds dus ik zal ook niet uit het huis lopen en als er echt iets mis gaat dan denk ik dat mijn moeder wel wakker word. Die heb ik overigens al een hele tijd geleden over zolpidem geïnformeerd toen ik het voor het eerst kreeg. Ik heb haar duidelijk uitgelegd dat het geheugen verlies en raar gedrag kan veroorzaken, etc...etc......

Ik ben nog nooit wakker geworden op de grond of met een wond, en ik heb wel is eerder 20mg genomen dus ik verwacht niet dat er vanavond wel iets denderend fout gaat. Maar aangezien zolpidem soms aardig raar kan uitpakken, ook bij kleine dosering wil ik wel is weten wat het dan precies doet. Aangezien je er zo weinig van snapt en/of herinnerd.

Bovendien word het wellicht ook leerzaam voor mede DF-ers :).
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zie niet waar het nog ernstig fout kan lopen: Je hebt een soort van 'tripsitter', je moeder die ervoor zorgt dat je niet uit huis gaat & je hebt al ervaring met die dosis.

Wat ik nog wel wil zeggen over die kartonnen doos in een metalen doos in een la, wel ik bewaar mijn meds in een metalen kluisje inclusief sleutel die ergens anders ligt om het te openen, en dit kluisje ligt in een kast en ja hoor, ik, onder invloed van 20mg zolpidem (ik herinner het niet meer maar harde bewijzen waren te zien 's ochtends...)Alle 10 weg, doorgeslikt.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goede morgen, ben ik weer.

Helaas is er niet veel interessants gebeurt. Na ongeveer 80 minuten na inname ben ik maar naar bed gegaan. Maarja zolpidem is ook een slaap middel dus dat klinkt ook logisch :tearsofjoy:. Ik zal de komende keren wel blijven filmen voor het geval dat er iets gebeurt.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
20 mg is echt niet genoeg..
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom zou je jezelf dan filmen? Ik zie daar het nut niet van in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."