Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLet op: gevaarlijke XTC pil in omloop met ADE-logo

Let op: gevaarlijke XTC pil in omloop met ADE-logo

18 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
stonedzebraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een beetje een liefde/haat verhouding met deze pillen... aan de ene kant meer voor minder geld maar aan de andere kant heb je altijd weer mensen die hier niet mee om kunnen gaan.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat een kutreactie. net of jij wel weet hoe je met zulke variabele doseringen om weet te gaan. als je dat serieus denk loop je ernstig achter op de meeste mensen die hier een account aanmaken.
s
stonedzebraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, ik druk hier alleen even mijn zorgen uit. Omdat ik hier nieuw ben hoef je er nog niet van uit te gaan dat ik een newb ben en hoef je me al helemaal niet onder te kotsen met negativiteit.
Vrede.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laten we maar weer even gezellig doen hier. Ik snap Meejhem zijn punt wel trouwens, had alleen wel wat vriendelijker verwoord kunnen woorden.

Het is bij die ADE pillen niet perse zo dat je meer voor minder geld hebt. Als je mazzel zou hebben en telkens die 300mg pillen zou hebben natuurlijk wel, alleen het probleem met die pillen is dat je dat niet weet en dus ook de 125mg pillen kunt hebben. Zo'n enorme variatie is extreem gevaarlijk. Als je het al veilig wilt gebruiken moet je dus voor de zekerheid uitgaan dat er in elke pil 300mg zit, maar dan kan het dus ook enorm tegenvallen als je de 125mg variant blijkt te hebben.

Even formeel terugkerend op of die pillen nou gemiddeld genomen goedkoper zijn dan andere pillen, om dat te weten zul je de gemiddelde inhoud van de pillen moeten weten. Als er genoeg getest zijn kan het lab daar natuurlijk iets over zeggen, maar ik denk dat ze dat bewust niet gaan publiceren. Het gemiddelde van die ADE pillen kan in theorie ergens tussen de 125mg en 300mg liggen afhankelijk van hoe de waardes verdeeld zijn. Als blijkt dat het gemiddelde dus boven het gemiddelde van andere pillen ligt en ze tegen een zelfde prijs verkocht worden zou je dus pas kunnen stellen dat je meer voor minder geld krijgt. Met andere woorden, je kunt daar dus nog niks zinnigs over zeggen. Daarbij lijkt een kleine spreiding mij ook wat waard persoonlijk, dan weet je tenminste telkens wat je tot je neemt.
S
Sjaak ZweefkaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb deze een week geleden in handen gehad, en een laten testen.
Resultaat was 309 mg. Extreem zwaar dus.
Ik heb een volledige nacht gedaan met 1,25 en dat was naar mijn eigen
ervaring nog veel te heftig.

Ver weg van blijven dus!
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sjaak Zweefkaak zei:
Ik heb deze een week geleden in handen gehad, en een laten testen.
Resultaat was 309 mg. Extreem zwaar dus.
Ik heb een volledige nacht gedaan met 1,25 en dat was naar mijn eigen
ervaring nog veel te heftig.

Ver weg van blijven dus!
Klik om te vergroten...
Waarom pak je in godsnaam nog 1.25 pil als je weet dat ze zo zwaar zijn?
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Sjaak Zweefkaak zei:
Ik heb deze een week geleden in handen gehad, en een laten testen.
Resultaat was 309 mg. Extreem zwaar dus.
Ik heb een volledige nacht gedaan met 1,25 en dat was naar mijn eigen
ervaring nog veel te heftig.

Ver weg van blijven dus!
Klik om te vergroten...

Wat ging er in je om toen je er 1 op had en nog dat kwartje bij nam? met in je achterhoofd dat je al 309 mg ingenomen had.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#8
kokosmakroon900 zei:
Sjaak Zweefkaak zei:
Ik heb deze een week geleden in handen gehad, en een laten testen. Resultaat was 309 mg. [...] Ik heb een volledige nacht gedaan met 1,25 en dat was naar mijn eigen ervaring nog veel te heftig.
Klik om te vergroten...
Wat ging er in je om toen je er 1 op had en nog dat kwartje bij nam? met in je achterhoofd dat je al 309 mg ingenomen had.
Klik om te vergroten...
Dat zat ik me zojuist ook af te vragen... Maar goed, ik neem voor het gemak maar even aan dat member "Sjaak Zweefkaak" minimaal 250 kilo weegt aangezien het - op z'n zachtst gezegd - erg onverstandig is om zulke geintjes te flikken als je bijvoorbeeld 80 kilo zou wegen.
S
Sjaak ZweefkaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
SirErick zei:
kokosmakroon900 zei:
Sjaak Zweefkaak zei:
Ik heb deze een week geleden in handen gehad, en een laten testen. Resultaat was 309 mg. [...] Ik heb een volledige nacht gedaan met 1,25 en dat was naar mijn eigen ervaring nog veel te heftig.
Klik om te vergroten...
Wat ging er in je om toen je er 1 op had en nog dat kwartje bij nam? met in je achterhoofd dat je al 309 mg ingenomen had.
Klik om te vergroten...
Dat zat ik me zojuist ook af te vragen... Maar goed, ik neem voor het gemak maar even aan dat member "Sjaak Zweefkaak" minimaal 250 kilo weegt aangezien het - op z'n zachtst gezegd - erg onverstandig is om zulke geintjes te flikken als je bijvoorbeeld 80 kilo zou wegen.
Klik om te vergroten...

Om heel eerlijk te zijn ging er op dat moment niks anders in mijn hoofd om dan "hard gaan".
Met een volledige nacht bedoel ik vanaf ongeveer 22:00 toen we aankwamen bij het feest tot 07:15 toen ik het laatste kwartje nam. Natuurlijk was het hartstikke onverstandig, dat realiseerde ik mij achteraf (en normaal vooraf ook.) heus wel.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sjaak Zweefkaak zei:
Om heel eerlijk te zijn ging er op dat moment niks anders in mijn hoofd om dan "hard gaan".
Met een volledige nacht bedoel ik vanaf ongeveer 22:00 toen we aankwamen bij het feest tot 07:15 toen ik het laatste kwartje nam. Natuurlijk was het hartstikke onverstandig, dat realiseerde ik mij achteraf (en normaal vooraf ook.) heus wel.
Klik om te vergroten...

En daarom moet je niet meer meenemen dan je van te voren beslist hebt :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga ze wel halen voor mn collectie.
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
De afgelopen weken zijn bij verschillende testservices van het DIMS (http://www.drugs-test.nl) pillen ingeleverd met een ADE-logo. Deze pillen kunnen gevaarlijk hoge doses MDMA bevatten (tussen de 125 en 300 milligram). Omdat de pillen in het hele land gesignaleerd zijn, een hoge dosering MDMA bevatten en er een heel grote spreiding in de partij zit (in een pil kan dus alles zitten) is besloten tot een landelijke waarschuwing.

Kenmerken ADE-XTC PIL

Logo: ADE
Kleur: lichtgeel
Vorm: vierkant
Let op: er zijn verschillende varianten van deze pil in omloop.
Bekijk hier een afbeelding bit.ly/1j5rvGJ

Gebruik van hooggedoseerde XTC pillen is extra riskant en verhoogt de kans op overdosering, waardoor oververhitting, acute psychotische verschijnselen, hartritmestoornissen en leverfalen kunnen optreden. Gebruik kan fatale gevolgen hebben. Lees hier meer over de risico’s van het slikken van hooggedoseerde XTC pillen http://bit.ly/1OMa8Hs.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Tekzor668 zei:
Er zou een ADE pil de ronde doen. Vierkant, wit/geel, indruk ADE.
Testresultaten die ik nu al gelezen heb: 293, 195, 198 en 125.
Net als de gele UPS hebben deze pillen een imens grote spreiding.
Opletten dus!!
Klik om te vergroten...

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... omloo.html
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
zijn die extreme fluctuaties uit dezelfde batch, of duiken ze op verschillende plekken op?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

ze hebben er echt zo'n moeite mee in de media dat MDMA de werkzame stof is in xtc tabletten, en liefst de enige...

"... MDMA, een ingrediënt van xtc..."

nou heb ik al geen hoge opinie over powned, maar dan nog. lees eens een boek wat niet begint met ANP;Amsterdam,
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mag ik je een tip geven? Als je mensen voor een bepaalde XTC-pil wilt waarschuwen, voeg een foto als bijlage in het toe zodat de DF-bezoekers weten hoe zo'n pilletje eruit ziet en dat kan veel ellende voorkomen. Maar goed, het logo van ADE ziet er als volgt uit. Let wel: op een XTC-pil kan het logo er anders uit zien.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha! Prachtig!
b
bamipanhangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op partyflock gaat ook een heuse discussie over de verschillende batches en zijn spreidingen. Zo zou de pil zonder hoek een minder grote spreiding hebben.
En zou de vierkante ADE pil juist zijn met de grote spreiding tot 300 mg.

In ieder geval voor de slimmeriken onder ons, gewoon niet nemen die handel.
L
LemonadeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom zo sterk,. Hoop dat producenten eens gaan nadenken..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."