#1
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier op het forum. Heb al wel een beetje rondgelezen, maar nu wil ik dus zelf voor het eerst XTC gebruiken. Ik blow wel een aantal keer in de week, met wiet ben ik dus wel bekend. Nu zijn we overgestapt op een andere dealer (soort van beste vriendin van me en ik) en hij gaf ons een XTC pil erbij, die mochten we gratis om XTC uit te testen. Want ja hij denkt natuurlijk van als ze goed trippen dan verkoop ik meer, in dat opzicht, niet in het opzicht van ''uittesten'' van de veiligheid.
Die vriendin van me is 18 jaar en ikzelf ben 17. Met haar blow ik dus ook altijd.
Nu wil ik het wel echt graag een keer proberen, zeker als je al die leuke tripreports leest. Lijkt me leuk om een keer te doen. Ik ben alleen zo'n persoon die denkt aan de risico's en in dit geval dat het kan lijden tot de dood :P Maar hoe groot is die kans nou? Als je genoeg drinkt etc? En niet te veel natuurlijk. Superklein toch hahaha.. Ik heb het gevoel dat ik dan weer die persoon ben die allergisch is voor XTC ofzo. De pil die wij hebben is een roze hello kitty met 220 mg erin. Hoeveel zou ik het beste kunnen pakken om te beginnen? Die vriendin van me is 1.60 en weegt 45 kg, ik ben 1.75 en weeg 60 kg...
Ik ben nieuw hier op het forum. Heb al wel een beetje rondgelezen, maar nu wil ik dus zelf voor het eerst XTC gebruiken. Ik blow wel een aantal keer in de week, met wiet ben ik dus wel bekend. Nu zijn we overgestapt op een andere dealer (soort van beste vriendin van me en ik) en hij gaf ons een XTC pil erbij, die mochten we gratis om XTC uit te testen. Want ja hij denkt natuurlijk van als ze goed trippen dan verkoop ik meer, in dat opzicht, niet in het opzicht van ''uittesten'' van de veiligheid.
Die vriendin van me is 18 jaar en ikzelf ben 17. Met haar blow ik dus ook altijd.
Nu wil ik het wel echt graag een keer proberen, zeker als je al die leuke tripreports leest. Lijkt me leuk om een keer te doen. Ik ben alleen zo'n persoon die denkt aan de risico's en in dit geval dat het kan lijden tot de dood :P Maar hoe groot is die kans nou? Als je genoeg drinkt etc? En niet te veel natuurlijk. Superklein toch hahaha.. Ik heb het gevoel dat ik dan weer die persoon ben die allergisch is voor XTC ofzo. De pil die wij hebben is een roze hello kitty met 220 mg erin. Hoeveel zou ik het beste kunnen pakken om te beginnen? Die vriendin van me is 1.60 en weegt 45 kg, ik ben 1.75 en weeg 60 kg...