Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe oxazepam voorgeschreven krijgen

Hoe oxazepam voorgeschreven krijgen

25 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als het echt nodig is zullen ze er wel een paar voorschrijven :wink:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Op grond van welke reden(en) kun je via je huisarts oxazepam voorgeschreven krijgen ?
Kun je bijvoorbeeld melden dat je in bepaalde periodes door werk veel stress hebt en daardoor niet kunt inslapen 's avonds ?
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eeeurm effe denken. Oxazepam, was vroeger temesta of seresta? 1 van de 2
Maakt verder ook niet uit, helaas fet feit alleen dat je specifiek gaat voor 1 soort Benzo.

http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 020785.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 020783.jpg
http://i230.photobucket.com/albums/ee20 ... 0787-1.jpg

Dan is dat op zich voor je arts al een contra-indicatie om net die stof gaan toe te passen. Dokters laten zich niet de les lezen meestal. Met welke klachten je ook komt aandraven niks zal tot oxazepam leiden tenzij jij er over begint.... en de cirkel is rond.
Tenzij je een bloedmooie babe bent, vrees ik ervoor.

of je moet iemand kennen.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Via de huisarts is lastig inderdaad (maar niet onmogelijk). De nachtapotheker is uw vriend :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.

Als hij je iets anders wil voorschrijven, zeg je hem dat je van die medicatie hoofdpijn kreeg.
Als dit niet werkt begin je hem te verleiden om hem tenslotte een goeie pijpbeurt te geven. :smoke:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy, doortrapte slet dat je d'r rondloopt ! :P :grin:

You go girl! :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Uhu :smoke:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een vrouwelijke dokter zou het dan ook werken? :P
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.
Klik om te vergroten...

Ja die zou wel werken. Tenzij hij de telefoon pakt om even te overleggen, of je algemeen medisch dossier via het net inkijkt. Maar is idd de beste optie.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
quotethemadraven zei:
Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.
Klik om te vergroten...

Ja die zou wel werken. Tenzij hij de telefoon pakt om even te overleggen, of je algemeen medisch dossier via het net inkijkt. Maar is idd de beste optie.
Klik om te vergroten...


Als je oprecht lijkt en goed kan acteren, zal ie dat nog niet zo gauw doen denk ik. Hangt natuurlijk wel af welke dokter je hebt.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hehe, das waar. Als je goed kan acteren, lukt veel. Heb vroeger zo dikwijls me eruit moeten lullen. Op het laatst lieg je zonder te verpinken, is geen goede eigenschap. Gelukkig verleer je dat matchstickman gedoe als je een tijd eerlijk bent.
Aan de andere kant zal je een leugen sneller kunnen aflezen aan iemands lichaamstaal, wanneer je zelf goed liegen kan.
Iemand die aan het zwansen is raakt dikwijls zijn gezicht aan, kijkt je niet in de ogen, stijve schouders, monotoon qua spraak enz...
Daartegenover een echte social engineer krijgt een ijskast verkocht aan een eskimo. Vlotte babbel, stevige handdruk(zorg dat je geen zweethanden hebt das een duidelijk teken van nerveus zijn) , je kijkt de mensen recht in hun ogen, blijf los zorg dat je op voorhand je verhaal klaar hebt, oefen het desnoods. Voor je het weet heb je je recept in handen.

(volgende is educatief niet gaan proberen want het is niet zo simpel als het lijkt)
Je zorgt voor een goede copy als het een recept is. Daarmee trek je naar België. Of je gaat naar een plaatselijke huisarts met de copy zegt dat je op doorreis bent naar godweetwaar en of hij even een belgisch receptpapiertje maakt voor onze vriend de Apo. Daarvan maak je 100 copy's, en met wat meer engineering heb je een kruiwagen vol van die dingen. Alles in België moet wel binnen een periode van 24 uur verlopen.
Daarna is de database aangepast en sta je erkend als valsspeler. Je 24 uur gaan pas in na het ontvangen van het eerste recept. Dus een tom tom is haast onontbeerlijk. Klein detail moet een lasercopy zijn met hoge res, en een degelijk OCR barcode duplicator is ook niet weg te denken. Je papier moet 105 op 200 mm zijn en MAX 65gr wegen (²m) flinterdun.
En voila je hebt 10 000 stuks oxazepam geflikt. De kans op vervolging is minimaal als je het niet alle weken doet en zorgt dat je produkten kiest waar geen remgeld op betaalt moet worden, want ddardoor heb je binnen de kortste keren een leger van advocaten aan je deur hebt, dat willen we niet. Wees voorbereid dat je je paspoort moet laten copiëren. Zorg eventueel voor een vals, dit gaat via je rijbewijs maar das te ver off topic. Ook al heeft de apo het spelletje door, gaat hij je toch verderhelpen, hij maakt winst op deze manier, een med met remgeld op kan ie uit zijn eigen kassa betalen.

Probeer op deze manier niet zelf uit te schrijven vooraleer je een degelijke kennis hebt van de receptuurkunde, latijnse afkortingen, de structuur, en de opbouw van een belgisch recept. Ow en gebruik niet elke keer dezelfde RIZIV code die toebehoord aan de arts. Zijn voorschrijfgedrag word namelijk eens in de zoveel tijd nagekeken, zelf foefelen ze er ook mee net als de apo foefelt met zijn boekhouding. Maar als je met blanco's werkt weet de betreffende arts hier niets van. (Als je goed bent met de pc, een beetje grafisch en een beetje coderen.)
Een Keygen voor riziv codes is wel zo makkelijk, moet je wel eerst het algoritme achter een pharma BAR ontcijferen. Maar dat gaat wel erg ver.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aaah, fucking the system over, I'm loving it! :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Whaha quotethemadraven. <3
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aaah, fucking the system over, I'm loving it! Smile
Klik om te vergroten...

Elke kans die je krijgt om een systeem zoals de hele pharmamaffia te naaien moet je met 2 handen grijpen. Zij hebben de macht om honderduizenden doden elk jaar opnieuw te voorkomen. Maar de Dollar of de Euro staat op de eerste plaats. Geloof maar niet dat ze begaan zijn met jouw welzijn. Verkopen die handel das het enige wat telt, als je maar geld hebt hoef je zelfs niet ziek te zijn om aan geneesmiddelen te komen. Heb je geen geld, nou pech dan... laten ze je creperen aan malaria of tbc, terwijl het te behandelen is. En niet alleen in 3de wereldlanden. Ik ben op een gegeven moment geld moeten gaan schooien om pillen van 80€ het doosje te kunnen betalen. Want die zijn pas terugbetaalt vanaf 200mg die van 100 daar zit geen remgeld op, sorry meneer. Dus nogmaals als je die honden terug kunt pakken al is het maar voor 10€, zeker niet nalaten. Wel zorgen dat je niet gepakt word.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.

Als hij je iets anders wil voorschrijven, zeg je hem dat je van die medicatie hoofdpijn kreeg.
Als dit niet werkt begin je hem te verleiden om hem tenslotte een goeie pijpbeurt te geven. :smoke:
Klik om te vergroten...

Sorry voor de late reactie van mij, !

MAAR:
Waarom niet je eigen huisarts raadplegen, je kan zeggen dat je er ooit 1 kreeg van een kennis die het voorgeschreven krijgt en dat je toen zo heerlijk hebt geslapen :sunglasses:
Vooral de laatste stap is niet echt ideaal voor mij, ik ben een mannetje de huisarts is een mannetje en ik pijp niet :wave:

Of zou dit absoluut niet werken
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je moet ook wel een beetje openstaan voor nieuwe dingen he. Lmao
IK weet niet hoe jouw relatie met je huisarts is, maar in principe is een patient die vraagt achter specifieke geneesmiddelen een reden om er van uit te gaan dat er sprake is van middelenmisbruik. Een arts heeft zijn eed afgelegd om mensen te genezen niet om verslavingen te stimuleren of te onderhouden. Ow ja hier bij mij in de buurt weet ik er zo dadelijk een stuk of 7 zitten die hun eed allang op het toilet hebbe hangen. Om over de achterdeur van de apotheek nog maar te zwijgen, als je stunts wilt flikken moet je in BE zijn. Geen idee of er in Nederland ook zoveel corrupte artsen zijn? Hier ligggen theorie en praktijk mijlen uit elkaar. Heb zelf al het aanbod gekregen om euthanasiekits te kopen??? wtf moet ik daarmee... is maar om aan te geven dat er genoeg zwart te krijgen is. :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
lorazepam is temesta dacht ik...
oxazepam vind ik persoonlijk maar rommel :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
quotethemadraven zei:
Je moet ook wel een beetje openstaan voor nieuwe dingen he. Lmao
IK weet niet hoe jouw relatie met je huisarts is, maar in principe is een patient die vraagt achter specifieke geneesmiddelen een reden om er van uit te gaan dat er sprake is van middelenmisbruik. Een arts heeft zijn eed afgelegd om mensen te genezen niet om verslavingen te stimuleren of te onderhouden. Ow ja hier bij mij in de buurt weet ik er zo dadelijk een stuk of 7 zitten die hun eed allang op het toilet hebbe hangen. Om over de achterdeur van de apotheek nog maar te zwijgen, als je stunts wilt flikken moet je in BE zijn. Geen idee of er in Nederland ook zoveel corrupte artsen zijn? Hier ligggen theorie en praktijk mijlen uit elkaar. Heb zelf al het aanbod gekregen om euthanasiekits te kopen??? wtf moet ik daarmee... is maar om aan te geven dat er genoeg zwart te krijgen is. :confused:
Klik om te vergroten...

Zelf werk ik zo af en toe bij de apotheek in de bezorgingsdienst :smoke:
Heb daar overigens zelf nog nooit iets van ontvreemd :openmouth:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
oxazepam = seresta / serax
lorazepam = temesta

Bovendien is om wat voor reden dan ook oxazepam een stuk verslavender als veel andere soorten... Ik zou gaan voor diazepam ( valium ) werkt wat langer, meer op je geest, en minder op je lichaam :) ( in mijn ervaring )
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn moeder heeft wel is oxazepam voorgeschreven gekregen i.v.m. stress, depressieve gevoelens die door d'r werk en hernia werden veroorzaakt. Naderhand hebben ik en haar van medicijn gewisseld (zij kreeg mijn xanax, hoewel ik nog steeds aardig wat daarvan gebruikte, en ik haar oxazepam).

Als we nieuwe wilde vroegen we om een herhalingsrecept van een andere dokter. Dat deden we als onze gebruikelijke dokter niet werkte. Je kunt eigenlijk altijd wel een herhalingsrecept vragen bij een andere dokter :grin:. Maar niet te vaak doen, want als je eigen dokter 't opvalt dan word ie niet al te blij :P.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."