#1
Als het echt nodig is zullen ze er wel een paar voorschrijven ![:wink:]()



Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.
quotethemadraven zei:Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.
Ja die zou wel werken. Tenzij hij de telefoon pakt om even te overleggen, of je algemeen medisch dossier via het net inkijkt. Maar is idd de beste optie.
Aaah, fucking the system over, I'm loving it! Smile
Saivy zei:Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.
Als hij je iets anders wil voorschrijven, zeg je hem dat je van die medicatie hoofdpijn kreeg.
Als dit niet werkt begin je hem te verleiden om hem tenslotte een goeie pijpbeurt te geven.![]()

quotethemadraven zei:Je moet ook wel een beetje openstaan voor nieuwe dingen he. Lmao
IK weet niet hoe jouw relatie met je huisarts is, maar in principe is een patient die vraagt achter specifieke geneesmiddelen een reden om er van uit te gaan dat er sprake is van middelenmisbruik. Een arts heeft zijn eed afgelegd om mensen te genezen niet om verslavingen te stimuleren of te onderhouden. Ow ja hier bij mij in de buurt weet ik er zo dadelijk een stuk of 7 zitten die hun eed allang op het toilet hebbe hangen. Om over de achterdeur van de apotheek nog maar te zwijgen, als je stunts wilt flikken moet je in BE zijn. Geen idee of er in Nederland ook zoveel corrupte artsen zijn? Hier ligggen theorie en praktijk mijlen uit elkaar. Heb zelf al het aanbod gekregen om euthanasiekits te kopen??? wtf moet ik daarmee... is maar om aan te geven dat er genoeg zwart te krijgen is.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."