#1
Saivy zei:Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.
Als hij je iets anders wil voorschrijven, zeg je hem dat je van die medicatie hoofdpijn kreeg.
Als dit niet werkt begin je hem te verleiden om hem tenslotte een goeie pijpbeurt te geven.![]()
Sorry voor de late reactie van mij, !
MAAR:
Waarom niet je eigen huisarts raadplegen, je kan zeggen dat je er ooit 1 kreeg van een kennis die het voorgeschreven krijgt en dat je toen zo heerlijk hebt geslapen
Vooral de laatste stap is niet echt ideaal voor mij, ik ben een mannetje de huisarts is een mannetje en ik pijp niet
Of zou dit absoluut niet werken