Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe oxazepam voorgeschreven krijgen

Hoe oxazepam voorgeschreven krijgen

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
Stap 1: Je slaapt een paar dagen niet of bijna niet. (om wallen te creëren)
Stap 2: Je gaat naar een dokter, niet je huisdokter.
Stap 3: Je legt hem uit dat je angsten hebt en last hebt van slapeloosheid, en een tijd geleden al eens oxazepam werd voorgeschreven door je huisdokter, en dat dat werkte.
(als hij vraagt waarom dat je niet naar je huisdokter gaat, zeg je hem dat je die niet meer echt vertrouwt en je niet meer op je gemak voelt bij hem.)
Stap 4: Je begint te huilen en triest te doen.

Als hij je iets anders wil voorschrijven, zeg je hem dat je van die medicatie hoofdpijn kreeg.
Als dit niet werkt begin je hem te verleiden om hem tenslotte een goeie pijpbeurt te geven. :smoke:
Klik om te vergroten...

Sorry voor de late reactie van mij, !

MAAR:
Waarom niet je eigen huisarts raadplegen, je kan zeggen dat je er ooit 1 kreeg van een kennis die het voorgeschreven krijgt en dat je toen zo heerlijk hebt geslapen :sunglasses:
Vooral de laatste stap is niet echt ideaal voor mij, ik ben een mannetje de huisarts is een mannetje en ik pijp niet :wave:

Of zou dit absoluut niet werken
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet ook wel een beetje openstaan voor nieuwe dingen he. Lmao
IK weet niet hoe jouw relatie met je huisarts is, maar in principe is een patient die vraagt achter specifieke geneesmiddelen een reden om er van uit te gaan dat er sprake is van middelenmisbruik. Een arts heeft zijn eed afgelegd om mensen te genezen niet om verslavingen te stimuleren of te onderhouden. Ow ja hier bij mij in de buurt weet ik er zo dadelijk een stuk of 7 zitten die hun eed allang op het toilet hebbe hangen. Om over de achterdeur van de apotheek nog maar te zwijgen, als je stunts wilt flikken moet je in BE zijn. Geen idee of er in Nederland ook zoveel corrupte artsen zijn? Hier ligggen theorie en praktijk mijlen uit elkaar. Heb zelf al het aanbod gekregen om euthanasiekits te kopen??? wtf moet ik daarmee... is maar om aan te geven dat er genoeg zwart te krijgen is. :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
lorazepam is temesta dacht ik...
oxazepam vind ik persoonlijk maar rommel :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
quotethemadraven zei:
Je moet ook wel een beetje openstaan voor nieuwe dingen he. Lmao
IK weet niet hoe jouw relatie met je huisarts is, maar in principe is een patient die vraagt achter specifieke geneesmiddelen een reden om er van uit te gaan dat er sprake is van middelenmisbruik. Een arts heeft zijn eed afgelegd om mensen te genezen niet om verslavingen te stimuleren of te onderhouden. Ow ja hier bij mij in de buurt weet ik er zo dadelijk een stuk of 7 zitten die hun eed allang op het toilet hebbe hangen. Om over de achterdeur van de apotheek nog maar te zwijgen, als je stunts wilt flikken moet je in BE zijn. Geen idee of er in Nederland ook zoveel corrupte artsen zijn? Hier ligggen theorie en praktijk mijlen uit elkaar. Heb zelf al het aanbod gekregen om euthanasiekits te kopen??? wtf moet ik daarmee... is maar om aan te geven dat er genoeg zwart te krijgen is. :confused:
Klik om te vergroten...

Zelf werk ik zo af en toe bij de apotheek in de bezorgingsdienst :smoke:
Heb daar overigens zelf nog nooit iets van ontvreemd :openmouth:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
oxazepam = seresta / serax
lorazepam = temesta

Bovendien is om wat voor reden dan ook oxazepam een stuk verslavender als veel andere soorten... Ik zou gaan voor diazepam ( valium ) werkt wat langer, meer op je geest, en minder op je lichaam :) ( in mijn ervaring )
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn moeder heeft wel is oxazepam voorgeschreven gekregen i.v.m. stress, depressieve gevoelens die door d'r werk en hernia werden veroorzaakt. Naderhand hebben ik en haar van medicijn gewisseld (zij kreeg mijn xanax, hoewel ik nog steeds aardig wat daarvan gebruikte, en ik haar oxazepam).

Als we nieuwe wilde vroegen we om een herhalingsrecept van een andere dokter. Dat deden we als onze gebruikelijke dokter niet werkte. Je kunt eigenlijk altijd wel een herhalingsrecept vragen bij een andere dokter :grin:. Maar niet te vaak doen, want als je eigen dokter 't opvalt dan word ie niet al te blij :P.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."